فرناز توانايان فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
8 پیمان برای پایداری عشق
  • 137,500 تومان
  • با تخفیف: 137,500 تومان
روانشناسی شادی در جوانان (راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان)
انتخاب می‌شوید یا انتخاب می‌کنید
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
شاد و دور از استرس ( راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان )
  • همراه با تخفیف

روانشناسی شادی در جوانان (راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان)

  • 39,500 تومان

امروزه در بیشتر کشورها توجه زیادی به افزایش سطح اضطراب در بین جوانان شده است. خودکشی‌ها ، سواستفاده جنسی، افسردگی، نگرانی و بی نظمی غذایی ، همه مربوط به اضطراب می‌شوند و جوانان بیشتر از گذشته مشکلات اجتماعی و روحی- روانی را تجربه می‌کنند. راه‌های غلبه بر اضطراب، راهنمای مهم و ضروری برای کمک به نوجوانان است تا اضطراب در زندگی‌ایشان را چه در مدرسه و چه در خانه به حداقل برسانند. سارا مک نامارا، نصایح، اطلاعات و تکنیک‌های فکری و جسمانی راه‌های غلبه بر اضطراب، مهارتهای مطالعه، تنظیم وقت، مهارتهای برقراری ارتباط، غلبه کردن بر استرس و نگرانی و بالا بردن عزت نفس و اعتماد به نفس را مطرح می‌کند. این کتاب، مطالب بسیار ارزشمند و خواندنی را به کسانی که با نوجوانان کار می‌کنند نشان می‌دهد. سارا مک نامارا در حوزه سلامت ذهن نوجوانان و جلوگیری از اضطراب، در موقعیت‌های زیادی مانند روانشناسی بالینی، عضو تحقیق شورای مدیران دانشکده و.... فعالیت می‌کند

انتخاب می‌شوید یا انتخاب می‌کنید

  • 12,000 تومان

«شروعی ایده‌آل و کامل برای عمیق‌تر اندیشیدن درباره‌ی زندگی، جهان هستی و همه چیز» این کتاب جذاب شصت تکان کارآمد از یک دقیقه منطق را بیان می‌کند که ذهنتان را گسترش خواهد داد، کنجکاوی‌تان را برمی‌انگیزد. نویسنده با چابکی عقاید فلسفی زیادی را با ظرافت طبع تحلیل می‌کند و تعالیم ذهن را به فراموشی می‌سپارد و توانایی ذهن‌تان را گسترش می‌دهد.
کلمات کلیدی: علوم سیاسی و اجتماعی، فلسفه، اندرو پسین، فرناز توانایان‌فرد.

شاد و دور از استرس ( راه‌های غلبه بر اضطراب برای کمک به جوانان )

  • 5,700 تومان

امروزه در بیشتر کشورها توجه زیادی به افزایش سطح اضطراب در بین جوانان شده است. خودکشی‌ها، سوء‌استفاده‌ی جنسی، افسردگی، نگرانی و بی‌نظمی غذایی، همه مربوط به اضطراب می‌شوند و جوانان بیشتر از گذشته مشکلات اجتماعی و روحی روانی را تجربه می‌کنند. راه‌های غلبه بر اضطراب، راهنمای مهم و ضروری برای کمک به نوجوانان است تا اضطراب در زندگی‌شان را چه در مدرسه و چه در خانه به حداقل برسانند. سارا مک نامارا، نصایح، اطلاعات و تکنیک‌های فکری و جسمانی راه‌های غلبه بر اضطراب، مهارت‌های مطالعه، تنظیم وقت، مهارت‌های برقراری ارتباط، غلبه کردن بر استرس و نگرانی و بالا بردن عزت نفس و اعتماد به نفس را مطرح می‌کند. این کتاب، مطالب بسیار ارزشمند و خواندنی را به کسانی که با نوجوانان کار می‌کنند نشان می‌دهد. سارا مک نامارا در حوزه‌ی سلامت ذهن نوجوانان و جلوگیری از اضطراب، در موقعیت‌های زیادی مانند روانشناسی بالینی، عضو تحقیق شورای مدیران دانشکده و ... فعالیت می‌کند.

صفحه‌ی 1