فرزانه نژاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صمیمیت تجربه
  • 162,000 تومان
  • با تخفیف: 162,000 تومان
حضور (هنر صلح و خوشبختی)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
مسیر آرامش (شجاعت کشف عشق در همه‌چیز)
  • 196,000 تومان
  • با تخفیف: 196,000 تومان

صمیمیت تجربه

  • 162,000 تومان

حقیقت تجربه ما به تعداد پرسش‌هایی که وجود دارد تقیسیم می‌شود که هیچ‌یک از آنها کاملا حقیقت ندارد؛ اما هر کدام با عشق و درک با پیش‌فرض‌هایی که در پرسش‌ها نهفته و بیان شده، تنظیم شده‌اند. بنابراین مکالمات ما مانند رقصی صمیمانه، پر عطوفت و عاشقانه است که ذهن را در تمام باورهای انتزاعی، درهم‌پیچیده و اشتباهش دنبال می‌کند. تا زمانی که می‌خواهد برقصد با آن می‌رقصیم، هرگز سعی نمی‌کنیم مفهومی را با مفهوم دیگر جایگزین کنیم که به‌نظر می‌رسد کاملا درست باشد؛ اما همیشه از مفاهیمی برای حل کردن پوسته سخت تفکر انتزاعی استفاده می‌کنیم که تجربه ما در آن محبوس شده است؛ در نتیجه واقعیت خام تجربه، گویی برهنه و به‌خودی‌خود می‌درخشد.

حضور (هنر صلح و خوشبختی)

  • 80,000 تومان

حضور کتابی ژرف و تابنده با قدرتی شگرف است که ثمره سالیان سال تعمق و تفکر است. روپرت اسپایرا از سنین کودکی عمیقا به ماهیت حقیقت علاقه‌مند شد. وی به مدت بیست سال آموزه‌های اوسپنسکی، جی کریشنا مورتی، رومی، شاکاراچریا، رامانا ماهارچی، سی نیسار گاتادا ماهاراج و روبرت آدامز را مطالعه کرد، تا زمانی که در سال 1996، استاد خویش یعنی فرانسیس لوسیل را ملاقات کرد. فرانسیس او را با آموزه‌های جین کلین و آتمانادا کریشنامون آشنا کرد و از همه مهم‌تر مستقیما ماهیت حقیقی تجربه را به وی رهنمون شد. روپرت در انگلستان زندگی می‌کند و جلسات و محافل معنوی و معمول خود را در اروپا و آمریکا برگزار می‌کند....

مسیر آرامش (شجاعت کشف عشق در همه‌چیز)

  • 196,000 تومان

به ما آموخته‌اند که فکر کنیم «لحظه حال»، جزئی بسیار خرد از زمان است که بین گذشته و آینده پیچیده شده است؛ اما این کاملا صحیح نیست. اجازه دهید آن را به جای این که «لحظه حال» بنامیم، «حرکت حال» نام‌گذاری کنیم و آن را به گونه‌ای متفاوت ببینیم: به عنوان رقصی حاضر از حیات، رقصی حقیقی، فوری، لرزاننده و همواره متغیر افکار، انگیزش، احساس، آواها، رایحه‌ها، انگیزه‌ها، مقاصد، تصاویر، حافظه و رویاها. زمانی که نگاهی تازه به جایی که هستیم، می‌افکنیم، آن‌چه در می‌یابیم، این حرکت حال است، نه «در» گذشته یا آینده، بلکه اینک زنده و در حال وقوع است. البته، گذشته و آینده نیز به عنوان تصاویر و احساسات، خاطرات و بازتاب‌ها این‌جا ظهور می‌یابند، آن‌جا، فقط این حرکت حال وجود دارد که شامل گذشته و آینده «شما» می‌شود و این تمامی آن‌چه شما تا به حال دانسته‌اید و تمامی آن‌چه خواهید دانست، می‌باشد: چرا که تمامی اطلاعات و تردیدها را نیز دربر می‌گیرد.

صفحه‌ی 1