فرح آميلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان چاکرا (راهنمای مبتدیان در شیوه‌های خوددرمانی برای متعادل‌سازی چاکراهای بدن)
هذیان‌های مفید (قدرت و تضادهای خودفریبی مغز)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
صراحت بیان برای مدیران
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه (راهنمای جامع برای داد و ستدهای بازرگانی)
راهنمای فعالان مبتدی بازار بورس
  • 27,500 تومان
  • با تخفیف: 27,500 تومان
اداره پست
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان

درمان چاکرا (راهنمای مبتدیان در شیوه‌های خوددرمانی برای متعادل‌سازی چاکراهای بدن)

  • 83,000 تومان

سلامت و بهبود چاکرا، هنری خارق‌العاده تلقی می‌گردد که زندگی بشر را در همه زمینه‌ها دگرگون می‌نماید. نویسنده در این کتاب قصد دارد تا راز عشق خود به چاکراهای بدن انسان را با شما به اشتراک بگذارد، به‌طوری که شما نیز به‌شخصه یاد بگیرید که چگونه خود را از این طریق شفا و تعالی بخشید.

هذیان‌های مفید (قدرت و تضادهای خودفریبی مغز)

  • 90,000 تومان

این کتاب نکات جالبی را درباره رفتار و باورهای بشر گوشزد می‌کند. از دیرباز اشاره بر این بوده که مغز عضو عقلانی بشر در جستجوی حقیقت است و وظیفه دارد به ماهیت حقیقی جهان و روابط بین انسان‌ها پی ببرد. هنگامی هم که دچار باورهای نادرست و خرافی می‌شود آن را به خطاهای شناختی و نداشتن توانایی تفکر نسبت می‌دهیم، اما ودانتام دیدگاه متفاوتی را در این کتاب به به شما ارائه می‌دهد.

صراحت بیان برای مدیران

  • 138,000 تومان

من معمولا به محض گام نهادن داخل آسانسور برای رسیدن به انبار سابق غار مانند در دهکده شرقی که برای برنامه‌های نرم افزاری شرکت جویس اجاره کرده بودیم، دچار شوق و شوری زایدالوصف می شوم. این شرکت را در سال 2000 راه‌اندازی کرده بودم، اما آن روز استرس و اضطراب فراوانی داشتم. مهندس‌ها شب‌ها و حتی روزهای آخر هفته را در مورد نسخه جدید «بتا» تولیدمان که هفته آینده برای توزیع آماده می‌شد، به شدت کار کرده بودند. تیم فروش نام 30 خریدار عمده و سرشناس را که مشتریان دائمی محصولات ما بودند، فهرست کرده بودند. در این شرایط، منافع زیادی به دست می‌آوردیم و در غیر این صورت، تا 6 ماه بدون منابع مالی باید منتظر می‌ماندیم. مانعی عجیب مرا به هم ریخته بود. شب قبل، یکی از دوستانم که همانند فرشته و جزء سرمایه‌گذاران‌مان بود، دیوروکس به من گفت قیمت کالاهای ما منصفانه نیست و ادامه داد: «به آخرین باری که یک اتومبیل دست دوم خریدی فکر کن که قیمت آن کمتر از 1000 دلار بود. اکنون در مورد شخصی که این اتومبیل را به تو فروخت فکر کن. حالا به این موضوع فکر کن که تو همان فروشنده هستی و باید در بازار بدرخشی.» من در ذهنم به نظریه دیوروکس معتقد بودم و حرف او را باور داشتم، اما چگونه می توانستم نزد اعضای گروه کار خود و یا پیش هیأت مدیره و سرپرستم بروم و بگویم که قیمت‌ها را بر اساس نظریه دیوروکس تغییر می‌دهم.

تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه (راهنمای جامع برای داد و ستدهای بازرگانی)

  • 190,000 تومان

این کتاب شامل 19 فصل و چند پیوست می‌باشد که به صورت جامع و کامل به بررسی اصول کلی تحلیل تکنیکال پرداخته است. با توجه به اصول مطرح شده و گستردگی مطالب می توان کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه را به عنوان مرجعی کامل برای همه تحلیل‌گران در نظر گرفت. قبل از آغاز مطالعه شیوه و راهکارهای معتبر بکار رفته در روش تکنیکال، ضروریست ابتدا مفهوم واقعی تحلیل تکنیکی را درک نماییم. بنابراین درابتدا، بحثی راجع به مبنای فرایض و قضایای فلسفی خواهیم داشت. به منظور روشنگری بهتر قضیه، باید متذکر شویم که تفاوتی بارز بین تحلیل تکنیکال و بنیادی وجود دارد، که از بروز انتقادات موجود در شیوه‌های تکنیکی پیشگیری می شود. اعتقاد و باور قوی مولفان بر این مبناست که هر روش قاطع و موثری در این زمینه‌ها باید بر اساس درک واضح فرضیه‌های تحلیل تکنیکی طراحی و برنامه‌ریزی شده باشد، تا بسهولت و سریع‌تر تحقق یابد و مهمتر اینکه فلسفه یا پایه منطقی هر ساختاری از اهمیتی فوق‌العاده برخوردار می‌باشد.

راهنمای فعالان مبتدی بازار بورس

  • 27,500 تومان

این کتاب شامل کلیه مقررات، راهکارها و ترفندهای ویژه مورد نیاز برای سرمایه گذاری و تعامل در بازار بورس و سهام همچنین نحوه گزینش گزینه‌های موجود، تحولات و تعاملات روزمره می‌باشد و اطلاعاتی در مورد موضوعات زیر آورده است: 1- تاریخچه و ماهیت بازار سهم 2- هدف و عملکرد بازار سهام 3- چگونگی آغاز سرمایه گذاری در بازار سهام 4- عایدات جزئی ناشی از سود سهام 5- ارتقای بازار سهام و استراتژی های سرمایه گذاری 6- مدلینگ و تحلیل بازارهای سرمایه ای 7- نکات مهم بازار سهام و نحوه پیشگیری از خطاها

اداره پست

  • 39,000 تومان

اداره پست نخستین رمان چارلز بوکوفسکی است، که در سال 1970 در سن 49 سالگی کم‌تر از یک ماه به رشته تحریر درآورد و یک سال بعد به چاپ رسید. بوکوفسکی در سال 1950 در اداره پست لس‌آنجلس به عنوان نامه‌رسان مشغول به کار شد، اما سه سال بعد کارش را رها کرد و تا 1965 در مشاغل مختلف دست به تجربه‌اندوزی زد، او در همین سال به اداره پست بازگشت و چهار سال دیگر در آن‌جا ماند. اداره پست بر اساس خاطرات و تجربیات شخصی نویسنده به عنوان نامه‌رسان نگاشته شده و تصویری گویا از جامعه آمریکا در دهه پنجاه و شصت میلادی ارائه می‌دهد.

صفحه‌ی 1