فاطمه محمدنيا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند (با سی‌دی)
آنچه مردان دوست دارند که زنان بدانند
  • 3,000 تومان
  • با تخفیف: 3,000 تومان
روانشناسی کودک (چگونه فرزندانی شاد داشته باشیم)

رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند (با سی‌دی)

  • 18,500 تومان

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که ای کاش مردها هم مانند ماشین لباسشویی، دفترچة راهنما داشتند؟ کتابی که پیش رو دارید کتابی است که آرزو می‌کردید قبل از آشنایی با اولین مرد زندگیتان خوانده بودید. در این کتاب دکتر باربارا دی‌آنجلیس، یکی از مجرب‌ترین متخصصان روابط انسانی به شما خواهد آموخت: آنچه را که دربارة مردان و روابط جنسی باید بدانید، خواستة واقعی مردان از روابط جنسی چیست، چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر عشق بورزیم، چگونه ممکن است منظور واقعی مردان با آنچه می‌گویند متفاوت باشد، چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگی‌مان خودداری کنیم،… . در این پرفروش‌ترین کتاب سال نویسنده که متخصص روانشناسی ارتباطی است، دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایی‌هایی را در مورد مردان به شما بازگو می‌کند و به جهت خلق روابط همیشگی و موفق با مرد زندگی‌تان یاری‌تان خواهد کرد.

آنچه مردان دوست دارند که زنان بدانند

  • 3,000 تومان

آیا تاکنون آرزو کرده‌اید که ای کاش مردها به همراه خود یک کتابچه راهنما می‌آوردند؟ اگر بخواهید یک توستر یا دستگاه پیغام‌گیر بخیرد حتما کتابچه راهنمای آن را نیز از فروشنده دریافت می‌کنید چون یک کتابچه در مورد خصوصیات آن توضیح می‌دهد و به شما می‌گوید که چه‌کار کنید تا حین استفاده از دستگاه به خود آسیب نزنید. خوب در مورد آقایان چطور؟ ما زن‌ها در زندگی بیش از هرچیز دیگر با مردها سروکار داریم اما همیشه از ما انتظار می‌رود که خودمان به تنهایی آقایان و ویژگی‌های خاص آن‌ها را درک کنیم.

روانشناسی کودک (چگونه فرزندانی شاد داشته باشیم)

  • 51,000 تومان

کارایی و عملکرد کودکان نیز همانند بزرگسالان با نوع احساسات آن‌ها رابطه مستقیم دارد و زمانی که شاد هستند و نسبت به خود احساس خوبی دارند می‌توانند عملکرد بهتر و مناسب‌تری داشته باشند. این کتاب بر شناخت و آگاهی از فراز و نشیب‌های روابط والدین- فرزندان و چگونگی برقراری یک رابطه سازنده و رضایت‌بخش بین آن‌ها تمرکز داشته و دو پیام اصلی و مهم در بر دارد. اول اینکه...

صفحه‌ی 1