فاطمه علي پور تنگسيري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهبران آخر غذا می‌خورند (چرا بعضی گروه‌ها با هم همکاری می‌کنند و بعضی نه)
به همین سادگی (چگونه مهم‌ترین کارها را بی‌دردسر انجام دهیم)
کینتسوگی (هنر ژاپنی پذیرش عیوبتان و دوست‌داشتن آن‌ها)
ذهن حواس جمع (چگونه افسار زندگی‌تان را به دست بگیرید)
این است بازاریابی (به چشم نمی‌آیید مگر چشم دیدن پیدا کنید)

رهبران آخر غذا می‌خورند (چرا بعضی گروه‌ها با هم همکاری می‌کنند و بعضی نه)

  • 214,000 تومان

رهبر بودن مانند والد بودن است. اگر رهبر بتواند حلقه امنیت ایجاد کند و ما در آن قرار بگیریم، به‌راحتی متوجهش می‌شویم؛ زیرا احساسش می‌کنیم. احساس می‌کنیم که رهبران و همه همکارانمان کنارمان هستند و هر کاری می‌کنند تا موفق شویم. گروه به این ترتیب ساخته می‌شود.

به همین سادگی (چگونه مهم‌ترین کارها را بی‌دردسر انجام دهیم)

  • 158,000 تومان

سخت کار کردن همواره نتایج بهتری به دنبال ندارد. گاهی در مواجهه با کارهای سخت، باید بپرسیم راه ساده‌تری هم وجود دارد؟ این کتاب شما را با «حالت بی‌دردسر» خودتان آشنا می‌کند؛ نشان می‌دهد چگونه «کارهای بی‌دردسر» را انتخاب کنید و چگونه به «نتایج بی‌دردسر» دست یابید.

کینتسوگی (هنر ژاپنی پذیرش عیوبتان و دوست‌داشتن آن‌ها)

  • 136,000 تومان

«کینتسوگی» یا «بند زدن با طلا» هنر باستانی ژاپن برای ترمیم اشیای شکسته است. وقتی قطعه‌ای سفالی می‌شکند، استاد کینتسوگی تکه‌های آن را با طلا به هم بند می‌زند، به‌گونه‌ای که بندهای طلایی کامل در معرض دیدند، چراکه برای آن‌ها قطعۀ بندزده‌شده نماد شکنندگی، استحکام و زیبایی است. سفال‌ها هم مانند انسان‌ها شکننده، قوی و زیبا هستند. درست همانند زندگی ما، سفال‌ها می‌توانند بشکنند و پس از آن التیام یابند، به‌شرط آنکه چگونگی آن را بلد باشیم. در این کتاب یاد می‌گیرید چگونه زندگی‌تان را پس از از هم ‌پاشیدن جمع‌وجور کنید تا زخم‌های احساسی‌تان التیام یابند. در این کتاب تأکید بر «چگونگی» انجام کار است. بله. چگونگی. دربارۀ کارهایی که باید انجام بدهید و دلایل انجام آن‌ها و حتی مطالب انگیزشی چیزهای زیادی نوشته شده است، ولی دربارۀ رویکرد چگونگی انجام کار باید کتاب‌های بیشتری نوشته شود. حرفه‌ای‌ها که دانش را مانند ابزاری در اختیار دارند، اغلب از به اشتراک گذاشتن آن می‌هراسند. ولی توماس ناوارو نمی‌ترسد. او همیشه باور داشته که روان‌شناسی باید از اتاق‌های مشاوره و سالن‌های سخنرانی بیرون بیاید و در خدمت مردم باشد. ناوارو در اولین کتابش به‌نام «قدرت احساسی»، برای خواننده یک مفهوم، یک روش و یک رویکرد چگونگی انجام کار را شرح داده است. در «کینتسوگی» یک گام فراتر رفته و موضوعات واقعی با راه‌حل‌های واقعی ارائه می‌دهد که مانند دستورعملی به خواننده کمک می‌کند به‌صورت مستقل عمل کند.

ذهن حواس جمع (چگونه افسار زندگی‌تان را به دست بگیرید)

  • 198,000 تومان

حواس‌پرتی‌ها مانند اسب سرکشی هستند که زندگی ما را با خود به هر سو که بخواهند می‌کشند. اما آیا این حواس‎پرتی‎ها از درون ما نشأت می‎گیرند یا محیط اطراف‌مان؟ چطور می‎توانیم زمان‎مان را برای کارهای مختلف اولویت‎بندی کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم؟ راهکارهای این کتاب به شما کمک‌ می‌کنند تا افسار این اسب‌های سرکش را به دست گرفته و رام‌شان کنید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

این است بازاریابی (به چشم نمی‌آیید مگر چشم دیدن پیدا کنید)

  • 186,000 تومان

می‌دانیم که بازاریابی نتیجه‌بخش است، ولی چگونه؟ بازاریابی قولی است که وعده‌ی تغییر می دهد. اما قول من چیست؟ قول می‌دهم نظرتان را درباره‌ی بازاریابی تغییر دهم تا بتوانید مشکل بازاریابی‌تان را حل کنید.

صفحه‌ی 1