فاطمه حسيني غفاري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گوش دادن تحلیلی (شیوه‌ها محدودیت‌ها و نو‌آوری‌ها)
کار‌کردن و کنار‌آمدن (راهنمایی برای مشارکت بهتر)
نظریه‌های روابط ابژه (پلی به سوی روانشناسی خود)
در جستجوی خویشتن واقعی (نقاب‌زدایی از اختلالات شخصیتی زمانه ما)
اتحاد درمانی (شکل‌گیری موانع و چاره‌اندیشی)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
درمان
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان

گوش دادن تحلیلی (شیوه‌ها محدودیت‌ها و نو‌آوری‌ها)

  • 110,000 تومان

صرف نظر از اینکه چه کسی هستیم؛ کودک، بزرگسال، دانشمند، شاعر، روحانی، مذهبی، عاشق یا درمانگر، گوش دادن بستری ضروری برای بلوغ روانی ماست. تمرکز بر صحبت کردن بیمار و درمانگر باعث شده است تا به چگونگی گوش‌دادن دو طرف به یکدیگر توجهی نشود. آیا گوش‌دادن تحلیلی با گوش‌دادن معمولی متفاوت است؟ پیش‌نیازهای گوش‌دادن تحلیلی چه هستند؟ آیا در طول جلسات تحلیلی تنها به یک نوع گوش‌دادن نیاز داریم؟ اگر به بیش از یک نوع گوش‌دادن نیاز داریم، چه چیزی باعث می‌شود تا نوع خاصی از گوش‌دادن را در یک لحظه مشخص استفاده کنیم؟ چگونه انواع مختلف گوش‌دادن بر مداخلات فرد تأثیر می‌گذارد؟ روانکاو هنگام گوش‌دادن به چه چیزی توجه می‌کند؟ آیا او به کلمات، شکاف‌های بین کلمات یا موسیقی که جلسه روانکاوی را در بر می‌گیرد، گوش می‌دهد؟ آیا می‌توان به سکوت‌ها، تصاویر بصری، تغییرات نحوه نشستن و دیگر نشانه‌های غیرکلامی «گوش» فرا داد؟ آیا گوش‌دادن روانکاو باید محدود به آنچه بیمار می‌گوید یا انجام می‌دهد، باشد یا می‌تواند به ذهن و رفتار خودش نیز توجه کند؟ و سؤالاتی از این دست. کتاب گوش دادن تحلیلی به این مسالۀ ظریف و مهم توجه می‌کند.

کار‌کردن و کنار‌آمدن (راهنمایی برای مشارکت بهتر)

  • 65,000 تومان

ما باید هوش هیجانی‌مان را در محیط کار پرورش دهیم تا کار کردن در کنار دیگران برای‌مان راه‌گشا، سازنده و قابل‌تحمل‌تر شود. کار فقط سودآوری و رقابت و انجام وظیفه نیست، بلکه رابطه دائم با همکاران‌مان هم هست که البته پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. همکاران می‌توانند منبع شادکامی‌ها و پیروزی‌های ما باشند نقاط ضعف‌مان را جبران و نقاط مثبت‌مان را تقویت کنند. در این کتاب می‌آموزیم که در محیط کار نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم، بر احساسات‌مان تسلط بیابیم و دنیا را از دید دیگران ببینیم. کار کردن در کنار دیگران ساده نیست و مستلزم ارتباط بسیار موثری با آن‌هاست.

نظریه‌های روابط ابژه (پلی به سوی روانشناسی خود)

  • 140,000 تومان

کتاب نظریه‌های روابط اُبژه: پلی به‌سوی روان‌شناسی خود به نقش مهم نظریه‌پردازان انگلیسی و آمریکایی در تکامل نظریه‌های روابط اُبژه می‌پردازد و نشان می‌دهد که این نظریه‌ها تا چه اندازه در شکل‌گیری و تکامل نظریه«روانشناسی خود» تأثیر داشته‌اند. این کتاب از آن رومنحصربه‌فرد است که با روانکاوی فرویدی آغاز می‌شود و چندین دوره رشدی را به خواننده نشان می‌دهد و در نهایت به نحوه شکل‌گیری نظریه روابط اُبژه و روان‌شناسی خود می‌پردازد. هیچکس به‌اندازۀ بکال و نیومن نمی‌توانست دیدگاه‌هایی را که تفاوت اندکی باهم دارند، این‌گونه از یکدیگر افتراق دهند و آن‌ها را با هم ادغام کنند و نویسندگان نظریه روابط اُبژه را این‌چنین در کنار هم گردآورند، از ساتی و سالیوان گرفته تا ملانی کلاین، کرنبرگ، راکر، ماهلر، بالینت، فربرن، گانتریپ، وینیکات، بالبی و کوهات. دسته‌بندی این نویسندگان در این کتاب، نه بر اساس ترتیب زمانی آن‌ها که بر اساس تشابهات فکریشان بوده است. خواننده گام‌به‌گام متوجه تغییرات ظریفی می‌شود که در نظریه و کار بالینی ایجاد شده، تغییراتی که در نهایت در نظریه روان‌شناسی «خود» به اوج می‌رسد. خواندن این کتاب منحصر به فرد را به تمامی روان‌شناسان و روان‌پزشکان و کسانی که به کار بالینی مشغول هستند توصیه می‌کنیم.

در جستجوی خویشتن واقعی (نقاب‌زدایی از اختلالات شخصیتی زمانه ما)

  • 170,000 تومان

جیمز مسترسون یکی از روان‌درمانگران کارکشته در حوزه درمان شخصیت مرزی و خودشیفته است. این دو اختلال شخصیت از زمان فروید ذهن بسیاری از نظریه‌پردازان را به خود مشغول کرده است. شخصیت‌های مرزی و خودشیفته، رفتارهای خودآسیب‌رسان جدی و مزمنی دارند و از لحاظ ذهنی آشفتگی‌های بی‌پایانی را تجربه می‌کنند و همین مسائل باعث می‌شود که روان‌درمانگران در فرایند درمان با مشکلات عدیده‌ای روبرو شوند.تکنیک‌ها و راهکارهای این کتاب به گونه‌ای ارائه شده است که درمانگران می‌توانند با استفاده از آن به بیماران خود کمک کنند تا زندگی خود را دوباره بیافرینند و سازمان دهند. ویژگی ممتاز کتاب حاضر این است که مطالعه آن برای افراد غیرمتخصص نیز سودمند و راهگشا است...

اتحاد درمانی (شکل‌گیری موانع و چاره‌اندیشی)

  • 180,000 تومان

پژوهش‌های بالینی، اثربخشی بسیاری از رویکردهای درمانی را نشان داده‌اند، ولی آنچه در این بین نادیده گرفته می‌شود نقش عوامل مشترک روان‌درمانی است. اتحاد درمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین این عوامل به شمار می‌رود. در این کتاب راهکارها و تکنیک های مختلفی جهت تقویت اتحاد درمانی ارایه شده است که به نوبه خود منجر به ارتقاء اثربخشی درمان می‌شود.

درمان

  • 23,000 تومان

درمان داستان زندگی روزمره ماست داستان کسانی که دوست‌شان داریم دروغ‌هایی که می‌گوییم تغییراتی که در زندگی ما رخ می‌دهند و غم‌هایی که تحمل می‌کنیم. در نهایت این داستان‌های واقعی به ما نشان می‌دهند چگونه بخش‌هایی از وجودمان را به فراموشی می‌سپاریم و چگونه آن‌ها را باز می‌یابیم. کتاب حاضر برش هوشمندانه‌ای است از زمان زندگی تجربه شده (اثر استیون گروس)

صفحه‌ی 1