فاطمه باغستاني حميد ثنائي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تازه مدیر
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
فلسفه موفقیت (17 درس جدید و ناب)
  • 139,900 تومان
  • با تخفیف: 139,900 تومان

معامله‌گری با ذهن آگاهی (با ذهن‌آگاهی و به کارگیری روانشناسی نوین به مطلوب‌ترین عملکرد در معاملات برسید)

  • 349,900 تومان

این اثر نخستین کتابی است که مهارت‌های ذهن آگاهی را با روان‌شناسی عملکرد در هم می‌آمیزد تا نه فقط معامله‌ گران، بلکه هر فردی را که در شغل خود با تصمیم گیری‌های آنی دست‌ و پنجه نرم می‌کند، با فرایند روان‌شناسی ساختار یافته آشنا کند. تمرکز ما در این کتاب بر چالش‌های ذهنی و هیجانی معامله‌ گران و افراد فعال را در مشاغل پر تنش بوده و به پیشرفته‌ترین دستاورد‌های روان‌ شناسی می‌پردازیم که می‌تواند به آن‌ها در مواجهه با بعد ذهنی حرفه ‌شان کمک کند. همچنین در بخش‌های زیادی از این اثر به نوین ترین استراتژی‌های روان‌شناسی اثبات‌ شده از جمله «ذهن آگاهی» پرداخته‌ایم که بی شک کلید بسیاری از در‌های بسته است. در این کتاب دو موضوع برجسته است: نخست، اهمیت تمرین ذهن آگاهی و دوم، تعهد داشتن به فرایند روان‌شناختی «قبل- حین- بعد » از تصمیم گیری های مهم. هرچند معامله گری و بسیاری از مشاغل دیگر مملو از چالش‌های روان‌شناختی هستند، باید گفت اگر رمز و رازی برای مقاومت بیشتر و عملکرد ماهرانه در مقابل این چالش‌ها وجود داشته باشد، آن راز، رشد و پرورش مهارت ذهن آگاهانه‌ی خود‌آگاهی خواهد بود.

تازه مدیر

  • 85,000 تومان

کتاب تازه مدیر نزدیک به چهار دههء راهنمایی مطمئن برای مدیران نوپا بوده است. این کتابء توصیه‌هایی ناب درباره واقعیت‌های زیربنایی مدیریت افراد ارائه می‌دهد. این اثر با بینشی عمیق درباره موضوعاتی چون رهبری جلساتء استخدام کارمندانء انگیزه‌بخشی به نیروهاء گوش دادن فعالانهء حفظ آرامش در موقعیت‌های استرس‌زا و ده‌‌ها مهارت دیگرء به شما نشان می‌ده چطورنتایجی صریح و کارآمد بگیرید.

فلسفه موفقیت (17 درس جدید و ناب)

  • 139,900 تومان

در این کتاب شما سخنرانی‌هایی را می‌خوانید که هرگز تا قبل از این منتشر نشده‌اند. هیل این سخنرانی‌ها را برای نیروهای سازمانش بیان کرده است تا آنها را به‌منظورآموزش فلسفه‌اش تعلیم دهد. شما از طریق این کتاب منحصر به فرد که به همت بنیاد ناپلئون هیل منتشر شده استء بر این هفده مهارت ضروری مسلط خواهید شد.

صفحه‌ی 1