فاطمه امين ناصري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی (چگونه جان سالم به در ببریم)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
به خود احترام بگذاریم (عزت نفس چیست و رابطه آن با موفقیت چگونه است)
انقلاب آرام (چگونه در کودکان‌مان ارزش‌های مثبت پدید آوریم)

زندگی (چگونه جان سالم به در ببریم)

  • 89,000 تومان

زندگی: چگونه جان سالم به در ببریم با تاکیید بر عوامل موثر در سلامت خانواده‌ها شروع می‌شود، و درباره مسائل فراتر ار مشاهدات بالینی، یعنی تحقیقات جدید منتشر نشده درباره خانواده‌های کاملا سالم، که به تازگی در دسترس قرار گرفته‌اند، بحث می‌کند، آن گاه این فکر را به خارج از محدوده خانواده تعمیم می‌دهد، یعنی رفتارهای ما حین انجام کار، رفتارهای شرکت‌ها و سازمان‌ها، اداره و رهبری جوامع و گروه‌های اجتماعی و مهم‌تر از آن ارزش‌های مادی و معنوی که موجب ارتباط ما با دیگران و با جهان است را تجزیه و تحلیل می‌کند. این کتاب همچنین درباره سلامت روان افراد و گروه‌هایی است که در سطوح مختلف مشغول به کارند.

به خود احترام بگذاریم (عزت نفس چیست و رابطه آن با موفقیت چگونه است)

  • 195,000 تومان

احترام نگذاشتن به خود تمام جنبه‌های زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد از لذت بردن و به کارگیری استعدادهای تان باز می‌دارد، در استقبال از فرصت‌های جدید دچار تردید، و به طور خلاصه لذت از زندگی را محدود و استعدادهای درونی را کور می‌کند. احترام به خود یک نوع انتخاب است؛ ما می‌توانیم انتخاب کنیم خود و مهارت‌های‌مان را کوچک بشماریم یا اینکه به آینه بنگریم و به خود و موفقیت و درخشش‌مان ایمان بیاوریم.

انقلاب آرام (چگونه در کودکان‌مان ارزش‌های مثبت پدید آوریم)

  • 35,000 تومان

صداقت، راستگویی، احترام، شادی، صلح و آرامش، مسئولیت، عشق و ... مفاهیمی کلیدی هستند که اولویت آموزشی یک مدرسه در شمال آکسفورد را تشکیل می‌دهند. در اینجا انقلابی آرام در جریان است: - به کودکان می‌آموزند در عین حفظ قدرت و عزت نفس با شرایط پیچیده کنار بیایند. - ابنجا کودکان تفکر در سکوت را تمرین می‌کنند و انجمن‌های مدرسه را هم اداره می‌کنند؛ چون ارزش‌ها اساس کار تحصیل است و به عنوان رشد سالم کودکان و قوت و قدرت جامعه ملی دانسته می‌شود. - کتاب انقلاب آرام نشان می‌دهد چگونه اولیا و مربیان و هر کس که علاقه‌مند به حمایت از نسل آینده است می‌توانند از این برنامه رفتاری یاد بگیرند از کودکان، بزرگسالی آرام، شاد و خلاق بسازند..

صفحه‌ی 1