فائزه پورعلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همسفر زندگی (آنکه شادی را در تو بیابد از آن توست مابقی مسافران این سفرند)
رفتنی‌ام یا ماندنی (احساس بی‌ارزشی و درماندگی ثمره زندگی در  کنار افراد نارسیست)
من نی هستم
  • 279,900 تومان
  • با تخفیف: 279,900 تومان
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود (21 قاعده مولانا)
  • 159,900 تومان
  • با تخفیف: 159,900 تومان
درد همیشه راه را نشان می‌دهد (مجموعه شعر)
  • 129,900 تومان
  • با تخفیف: 129,900 تومان
معجزه واقعی خود‌باوری است
  • 52,900 تومان
  • با تخفیف: 52,900 تومان
اشتباهاتم از سر تنهایی است
  • 49,900 تومان
  • با تخفیف: 49,900 تومان
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست (تقدیر انسان را رها نمی‌کند لحظه به لحظه از نو نوشته می‌شود)
دلت که پاک باشد (داستانت پایان خوشی خواهد داشت)
  • 219,900 تومان
  • با تخفیف: 219,900 تومان

همسفر زندگی (آنکه شادی را در تو بیابد از آن توست مابقی مسافران این سفرند)

  • 149,900 تومان

هر آنچه را که امروز از دست بدهی، به شکلی دیگر به‌سوی تو باز خواهد گشت. رفته‌رفته از تعداد داشته‌های همۀ ما کاسته می‌شود، اما در حقیقت هیچ‌چیز را از دست نمی‌دهیم؛ چراکه هر آنچه گمان می‌کنیم از دست داده‌ایم به شکل دستاوردی تازه، راه ورود به زندگی‌مان را پیدا می‌کند. بی‌آنکه بدانیم چند ثانیه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد، دست به برنامه‌ریزی سال‌های آینده می‌زنیم. حال آنکه، زندگی آبستن وقایع غیرمنتظره و غافلگیرکننده است، همسفر من. هیچ ملاقاتی تصادفی نیست، همانطور که اکنون این کتاب توجه تو را اتفاقی به خود جلب نکرده است. در سطر سطر این کتاب به داستان‌هایی برمی‌خوری که در بحران‌ها و روزهای سخت، یادآوری‌شان مثل آبی خواهد بود که بر روی آتش می‌ریزی. هرگز امید خود را از دست نده! به خاطر داشته باش، راه کسانی که قلبشان پر از خیر و نیکی است همیشه گشوده است.

رفتنی‌ام یا ماندنی (احساس بی‌ارزشی و درماندگی ثمره زندگی در کنار افراد نارسیست)

  • 139,900 تومان

از همه طرف با افراد نارسیستی (خودشیفته) که فکر می‌کنند دنیا بر مدار آن‌ها می‌چرخد، محاصره شده‌ایم. هاکان منگوچ در کتاب رفتنی‌ام یا ماندنی روال معمول رمان را در هم شکسته و سبک متفاوتی از رمان‌نویسی ارائه می‌دهد و در آن به دهلیزهای روانی روابط اشخاصی که در سایه زندگی با افراد نارسیست، ناآرام و ناراحت هستند، می‌پردازد و از آن‌ها پرده‌گشایی می‌کند. در جدال میان آلینا و ارتان، در میدانی به نام عشق، چیزهای زیادی مرتبط با خودتان خواهید یافت.

موعد مقرر (هر چیز منتظر موعد مقرر خود است نه گل پیش از موعد خود غنچه می‌دهد و نه خورشید پیش از موعد مقرر خود طلوع می‌کند)

  • 179,900 تومان

شاگرد شمس شدن، کاری دشوار است؛ قاطعیت، نظم و جرئت می‌خواهد. شمس خورشیدی تابناک است که هم می‌تواند گرمابخش باشد و هم بسوزاند و خاکستر کند. حاضری خاکستر بشوی و دوباره از خاکسترت جوانه بزنی؟ حاضری شاخه‌هایی را که به آن عادت کرده‌ای، رها کنی و وقتش که رسید، بروی؟ حاضری به یک‌باره دانسته‌هایت را به کناری بگذاری؟ این بار تو را برای شاگرد مکتب شمس بودن دعوت می‌کنم، هم‌سفر من! برای هیچ‌چیزی دیر نیست؛ چرا که هر چیزی منتظر موعد مقرر خود است. شاید موعد مقرر، اکنون باشد.

من نی هستم

  • 279,900 تومان

به‌‌جای های‌‌وهوی دیگران به نجواهای قلبت گوش کن... این یک سفر است سفر شاخه نی از نی‌‌زار که با دمیدن نفس یک نی‌‌زن جان می‌‌یابد. تکاملی که درهایش به‌‌روی تو گشوده شده، در تو آغاز و در تو پایان می‌‌پذیرد. این کتاب که سفری برای به تعادل رساندن زندگی‌‌ات در روابط، بدن، ذهن و درآمدت نوشته شده، راهبر توست. به دست تو رسیده است تا درهایی که نتوانستی به تنهایی باز کنی را تا انتها بگشایی. انسان‌‌هایی که می‌‌توانستند به تو کمک کنند همیشه حضور داشتند. اما تو آن‌‌ها را وارد زندگی خود نکردی چون قلبت اعتماد به دیگران را فراموش کرده است. از هر مانعی که جلویت سبز شده دوری کردی چون خیلی وقت است پتانسیل‌‌های به خواب‌‌رفته درونی‌‌ات را نادیده گرفته‌‌ای. باور اینکه خواسته‌‌ات می‌‌تواند رخ بدهد را از دست داده‌‌ای. در زندگی برای برنده شدن، موفق شدن و رسیدن؛ بسیار دویده‌‌ای اما به هیچ چیز نرسیده‌‌ای چون زمان تو را اسیر خود کرده است. به‌‌قدری سرعت گرفته و طوری خود را مشغول کردی، که بدنت از روحت پیشی گرفته است. در این کتاب ایستادن را یاد خواهی گرفت. آهستگی را که بیاموزی؛ بدن و روحت هیجان به هم رسیدنشان را تجربه خواهند کرد. اینجا یاد خواهی گرفت درست نفس بکشی. روابطت، کار، درآمد و سلامتی خود را از نو خواهی ساخت. هرآنچه را که فراموش کردی از نو به خاطر می‌‌آوری. از خودت «خودی تازه» به وجود خواهی آورد. دیگر وقت آن است تا هر آنچه که از آن رضایت نداری را بکوبی و از نو بنا کنی. نترس، در واقع نیرویی که به آن نیاز داری درون توست. من فقط در پیدا کردنش کمکت خواهم کرد.

راه به قدم‌های تو روشن می‌شود (21 قاعده مولانا)

  • 159,900 تومان

اگر مولانا نگاهی به تجربیات و اتفاقات انسان‌های قرن بیست و یک می‌انداخت‏، به چه می‌اندیشید؟ برای مشکلاتی که در این عصر «سرعت و شتاب» با آنها دست به گریبان هستیم، چه راه‌حلی ارائه می‌داد؟ هاکان مگنوچ در کتاب جدیدی که نوشته است، به دنبال پاسخ این پرسش‌ها است. متفکر بزرگ از قرن هفتم،‌ روح رنج کشیده انسان‌های عصر کنونی‌مان را صدا می‌زند. به آنها بیست و یک قاعده طلایی را یادآوری می‌کند. اینکه هیچ‌چیز حل‌نشدنی نیست و راه‌حلی دارد. زمزمه می‌کند که در دل هر درد، درمانی وجود دارد. آیا می‌توان درمان را یافت؟ اگر به جای درستی نگاه کنی، بله! زمان آن است که چشم دلتان را به جای درست بگشایید. گنجی که به دنبال آن هستی، درست همان‌جاست که ایستاده‌ای. خوش آمدی، همسفر من!

درد همیشه راه را نشان می‌دهد (مجموعه شعر)

  • 129,900 تومان

عشق کار قسمت است، نه رویدادی که حاصل محاسبه‌گری است. عشق وقف شدن است، نه جستجو کردن. اگر وقف شدی و در این راه سوختی، بدان که عشق دور از تو نیست. مولانا صوفی‌ای که اشعارش خوانندگان بسیاری داشته است، می‌گوید:«راه‌های بسیاری برای رسیدن به خالق وجود دارد؛ من عشق را برگزیدم». او به این صورت «عشق» را استعاره‌ای از وقف شدن برای ما معرفی می‌کند. از نظر او «عشق» تجربه‌ای در جستجوی معناست که به درازای عمر می‌انجامد. به نظر مولانا، قلبی که عشق در آن جایگاهی ندارد یا از آن دیوانه است یا مرده... تمثیل مولانا، صوفی بزرگ، از ساز نی به داستان خلقت انسان در هجده بیت اول مثنوی بسیار مهم است، زیرا سرشار از اسرار کائنات است. با این کتاب قادر به تماشای اسرار بی‌نهایت کائنات از پنجره زندگی خواهید بود.

معجزه واقعی خود‌باوری است

  • 52,900 تومان

برای شاد ‌شدن و تغییر زندگی‌ات هرگز دیر نکرده‌ای! در دست توست که امروز را، بله امروز را بهترین روز خودت کنی. نفس می‌کشی، زنده هستی، صرقا چون درد و رنجی سراغت آمده است، مرده به شمار نمی‌آیی! از شکست هرگز نترس، از این بترس که در سال آینده نیز همینجا که هستی، باشی! دیروز را فراموش کن، تمام شد، گذشت و سپری شد، امروز در دستان توست، قدرش را بدان و هیچ‌چیز را به فردا موکول نکن! «به فردا موکول نکن، می‌بینی فردا شده است، اما دیگر تویی وجود ندارد!» فراموش نکن،لحظه‌ای که به‌خوبی گذشته، بهتر از رویاهایی است که به دست نیامده است! زمانش فرا رسیده، امروز آن روز موعد است! زن هستی، مرد هستی، بچه هستی هیچ فرقی نمی‌کند؛ بلند شو و تکانی به خودت بده. از به تاخیر انداختن دست بکش، جرئت کن. دوست من، زندگی به‌قدری طولانی نیست که بخواهی چیزی را به بعد موکول کنی، امروز را مال خودت کن!

اشتباهاتم از سر تنهایی است

  • 49,900 تومان

فقط خوب انجام دادن کاری، آن را به کار مورد علاقة ما تبدیل نمی‌کند؛ بلکه چون کاری مورد علاقة ماست، شروع به خوب انجام دادنش می‌کنیم. برای نویسنده شدن، شروع کردن به نوشتن برای نقاش شدن، شروع کردن به کشیدن نقاشی برای خواننده شدن، شروع کردن به خواندن ترانه‌ای و برای بالرین شدن، شروع کردن به حرکت‌های موزون کافی است... بهترین‌ها هم از جایی شروع کرده‌اند.

هیچ ملاقاتی تصادفی نیست (تقدیر انسان را رها نمی‌کند لحظه به لحظه از نو نوشته می‌شود)

  • 199,900 تومان

تقدیرانسان را رها نمی‌کند، لحظه به لحظه از نو نوشته می‌شود. لحظاتی می‌رسد که کاری را که گفته بودی انجام نمی‌دهم، انجام می‌دهی، چیزی را که گفته بودی تحمل نمی‌کنم، تحمل می‌کنی، چیزی را که دوست نداشتی دوست می‌داری، وقتی خیال می‌کنی نمی‌توانی بروی، در لحظه‌ای تصمیم به رفتن می‌گیری و می‌روی. می‌گویی مردم، اما باز زندگی می‌کنی... این داستان سفر دراز یک صوفی جوان و دوست همراهش است که ذهنی به‌هم ریخته داشت. بدون اینکه چیزی همراه خود داشته باشند در جست و جویی که نمی‌دانستند چه برسرشان خواهد آمد، فقط متکی به روزی‌ای بودند که قسمتشان خواهدشد. در طول هفت روز سفر بی‌آنکه پول، غذا، لباس و مهم‌تر از همه چیز برنامه‌ای داشته باشند، شهر به شهر سفر کردند و در آخر وقتی به جایی که شروع کرده بودند، بازگشتند، دیگر هیچ‌کدام مثل سابق نبودند. آیا ممکن بود انسان فقط در هفت روز تغییر کند؟ تقدیر می‌توانست از نو نوشته شود؟ البته که می‌توانست همه چیز در هفت روز تغییر کند... مثل شاخه نی‌ای که در کارگاه پس از هفت مرحله تبدیل به نی‌ای می‌شود که نغمه‌های نالان سر می‌دهد...

دلت که پاک باشد (داستانت پایان خوشی خواهد داشت)

  • 219,900 تومان

هیچ دیداری اتفاقی نیست همان‌طور که اکنون خواندن این سطرها توسط تو اتفاقی نیست. رفتن من به آفریقا برای انجام پژوهش و دیدارم با صوفی‌ای که آموزش‌هایش را در این کتاب گنجانده‌ام هم اتفاقی نبوده است. صوفی‌ها می‌گویند:«درد، همیشه راه را نشان ‌می‌دهد». مسئله مهم این است که از راه رفتن دست نکشی. کسی که در مسیر است «امید» دارد، چون تقدیر هر لحظه از نو نوشته می‌شود. نمی‌توانی بدانی در چه زمانی با چه کسی روبه‌رو خواهی شد یا چه زمانی چه کاری را انجام خواهی داد. گاهی چیزهایی که دنبالشان می‌گردی را پیدا نمی‌کنی، اما همیشه چیزهایی که به خودی‌خود پیدا می‌شوند، همان چیزهایی هستند که دنبالشان بوده‌ای. همان‌طور که مولانا گفته است«تو قدم در راه بگذار، راه خود را به تو نشان خواهد داد». این کتاب که با الهام از اساتیدی که در مسیر زندگی‌ام با من مشارکت کرده‌اند و روش‌های عملی صوفی‌ها که خودم هم در زندگی‌ام از آن‌ها استفاده کرده‌ام نوشته‌ شده‌ است را به تو ارائه ‌می‌کنم تا از سختی‌های زندگی‌ات رها شوی، مشکلات را حل کنی و به زندگی دید مثبتی داشته باشی. آموزه‌هایی که در این کتاب گنجانده شده، تا به حال به هزاران نفر کمک کرده است، مطمئنم که به تو هم کمک خواهد کرد. همسفر من، این را هرگز فراموش نکن، هر سنی که داشته باشی، هرچه بر سرت آمده باشد، دلت که پاک باشد، داستانت پایان خوشی خواهد داشت. «خوبی مرا پیدا می‌کند»

صفحه‌ی 1