غلام حسين خانقايي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ماجراهای 1 مشاهده‌گر
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
هوش هیجانی
  • 379,900 تومان
  • با تخفیف: 379,900 تومان
چگونه رابطه زناشویی خود را نجات دهید (راهبرد 7 مرحله‌ای برای پیوند مجدد با همسرتان)
کتاب عملی خویشتن‌شناسی و عزت‌نفس (کمک به شما در آفرینش زندگی خود از درون)
هنر گفتگو با هر کس در هر جا (مهارت‌های لازم برای موفقیت در شرایط مختلف)

ماجراهای 1 مشاهده‌گر

  • 75,000 تومان

کتاب حاضر، حاصل حدود یک قرن تجربیات صاحب‌نظر بزرگ مدیریت، پیتر دراکر می‌باشد که به قلم خود وی به رشته تحریر درآمده است. وی در توصیف کتاب چنین می‌نویسد: من یک داستان‌نویس و به‌ طور قطع یک داستان‌نویس بزرگ نیستم، ولی هیچ‌کس دیگر تاکنون به فکر ارائه چنین کتابی نیافتاده است، کتابی که تصویر تجارب نویسنده را در سال‌های حیاتی بین دو جنگ به خوبی ارائه دهد که کلیه کیفیات و جنبه‌های انسانی، عاطفی و ذهنی آن دوران را به خواننده منتقل کند. من همواره با جستجو و مشاهده‌ کردن اجرای کارها، چیز یاد می‌گیرم. ناگهان فهمیدم روش صحیح یادگیری برای من مشاهده‌ کردن و جستجوی کارهای نتیجه‌بخش کسانی بود که آن کارها را انجام می‌دادند و لذا شاید بتوان عنوان ارائه‌ شده به این کتاب توسط ناشر را بهترین توصیف برای آن تلقی کرد.

هوش هیجانی

  • 379,900 تومان

آیا ضریب هوشی، امری فطری و تغییرناپذیر است؟ نه به اندازه‌ای که ما فکر می‌کنیم. کتاب جذاب و قانع‌کننده دانیل گلمن به ما می‌گوید که باور ما درباره هوش انسانی خیلی محدود است و مجموعه‌ای بسیار مهم از استعدادها و توانایی‌های حیاتی مؤثر در زندگی ما را نادیده می‌گیرد. گلمن، بر پایه پژوهش و بررسی پیشگامانه و جدید از عملکرد مغز و رفتارهای انسانی، عوامل مؤثر بر عملکرد کاملا ناموفق افراد دارای ضریب هوشی بالا و عملکرد بسیار موفق افراد دارای ضریب هوشی متوسط را نشان می‌دهد. این عوامل، که شامل خودآگاهی، انضباط شخصی و همدردی است به نوع ویژه‌ای ذکاوت وابسته است که او به آن هوش هیجانی می‌گوید. با وجود این‌ که دوران کودکی نقشی مهم و حیاتی در شکل‌گیری و تکوین این قابلیت دارد، هوش هیجانی مقوله‌ای فطری نیست و در زمان تولد انسان شکل نمی‌گیرد، بلکه می‌تواند در طول دوران بزرگسالی ما پرورش یافته و تقویت شود و تأثیرات مثبت مستقیمی برای تندرستی، روابط و کار و حرفه ما داشته باشد.

چگونه رابطه زناشویی خود را نجات دهید (راهبرد 7 مرحله‌ای برای پیوند مجدد با همسرتان)

  • 39,900 تومان

چنانچه رابطه زناشویی‌تان با مشکل روبه‌رو شده است، صرف‌نظر از اینکه مشکل آن کوچک باشد یا بزرگ، روش سر و سامان دادن به آن را به شما یاد خواهم داد. می‌خواهم به شما پاسخ‌هایی بدهم که سرراست و صریح‌اند و زیر خروار مطالب مهمل و بی‌معنا روانشناسی عامه‌پسند مدفون شده‌اند.

کتاب عملی خویشتن‌شناسی و عزت‌نفس (کمک به شما در آفرینش زندگی خود از درون)

  • 3,600 تومان

کتاب حاضر شما را در ارتباط جدی و صمیمانه روز به روز با خودتان قرار می‌دهد. یار وفادار و پشتیبان خودتان باشید! در سر تا سر کتاب در مورد شناسایی آنچه به راستی برای زندگی هماهنگ با خود اصیل‌تان می‌خواهید و به آن نیاز دارید، صحبت شده است. خوشبختانه می‌توانید درجه اهمیت آن را برای رابطه با خودتان ببینید. شما یک مدیر زندگی هستید، که فقط یک مشتری دارید: خودتان. بنابراین کار خود را به خوبی انجام دهید، زیرا نمی‌توانید خود را از کار برکنار کنید و شخص دیگری را به جای خود قرار دهید.

هنر گفتگو با هر کس در هر جا (مهارت‌های لازم برای موفقیت در شرایط مختلف)

  • 269,900 تومان

چنانچه شما این کتاب را برای خواندن انتخاب کرده‌اید، به احتمال زیاد یکی از کسانی هستید که معتقدید توانایی گفتگوی روان و مناسب یکی از عوامل کلیدی موفقیت شما در محل کار و شادمانی شخصی‌تان است. من می‌گویم حق با شماست و انتخاب درستی کرده‌اید. کتاب هنر گفتگو با هر کس در هر جا بر پایه این درک و فهم مشترک بنا شده است و بدون اینکه به چرای گفتگو کردن توجه داشته باشد، چگونگی آن را به شما می‌آموزد.

صفحه‌ی 1