غلام حسين جنتي عطايي ـ مريم ايزدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فایل صوتی در جستجوی حسن (مسافرت یک خانواده آمریکایی به وطن ایران)
در جستجوی حسن (کتاب گویا)
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
در جستجوی حسن (مسافرت یک خانواده آمریکایی به وطن ایران) نسخه الکترونیکی
در جستجوی حسن (مسافرت یک خانواده آمریکایی به وطن ایران)

فایل صوتی در جستجوی حسن (مسافرت یک خانواده آمریکایی به وطن ایران)

  • 26,000 تومان

در کتابی که به دست دارید. «ترنس وارد » با شرح سفر خاطره‌انگیز خود به ایران فرهنگ منحصر به فرد و گستره پهناور تاریخ ایران را رازگشایی می‌کند، او و برادرانش در سالهای 1960 در تهران بزرگ شدند و حسن، آشپز و خانه‌نگه‌دار خانواده از آن‌ها مراقبت کرد. 30 سال بعد وارد و خانواده‌اش که هرگز حسن را از یاد نبرده بودند، در سفری طولانی و پرماجرا به جستجوی او و گذشته‌های دور خود پرداختند. «ترنس وارد » هم‌چنان که ما را در سرتاسر سرزمین ایران با خود همراه می‌کند غنای غیر قابل تصور گذشته ایران را ژرف‌یابی می‌کند و تضاد‌های ریشه‌دار میان ایران و همسایه‌های عربش را آشکار می‌سازد.
کلمات کلیدی: بیوگرافی و خاطرات، خاطرات، ترنس وارد، غلام‌حسین جنتی عطایی

در جستجوی حسن (کتاب گویا)

  • 36,000 تومان

با صدای: کامبیز خلیلی و آسمان مصطفایی
در کتابی که به دست دارید. «ترنس وارد » با شرح سفر خاطره‌انگیز خود به ایران فرهنگ منحصر به فرد و گستره پهناور تاریخ ایران را رازگشایی می‌کند، او و برادرانش در سالهای 1960 در تهران بزرگ شدند و حسن، آشپز و خانه‌نگه‌دار خانواده از آن‌ها مراقبت کرد. 30 سال بعد وارد و خانواده‌اش که هرگز حسن را از یاد نبرده بودند، در سفری طولانی و پرماجرا به جستجوی او و گذشته‌های دور خود پرداختند. «ترنس وارد » هم‌چنان که ما را در سرتاسر سرزمین ایران با خود همراه می‌کند غنای غیر قابل تصور گذشته ایران را ژرف‌یابی می‌کند و تضاد‌های ریشه‌دار میان ایران و همسایه‌های عربش را آشکار می‌سازد. «در جتجوی حسن» داستان خانواده‌ای است که از آن سر جهان آمده تا با محبت و حق‌شناسی، با مردم و خاک این سرزمین تجدید عهد کند. رد، آگاهی و مهر پرشوری که در لا به لای صفحات این کتاب نهفته، فرد را تا آخرین صفحه به دنبال خود می‌کشد. «در جستجوی حسن» نگاهی دوباره به سرزمینی است که چه بسا آن را درست نمی‌شناسیم.
با شنیدن کتاب مکورد علاقه‌تان، تنش هنگام رانندگی، و اتلاف وقت ماندن در ترافیک، انتظار در صف و... را کم کنید و از وقت خود بیشترین بهره را ببرید.
مدت: 15 ساعت و 56 دقیقه
قالب‌بندی: mp3

در جستجوی حسن (مسافرت یک خانواده آمریکایی به وطن ایران) نسخه الکترونیکی

  • 10,800 تومان

در کتابی که به دست دارید. ترنس وارد با شرح سفر خاطره‌انگیز خود به ایران فرهنگ منحصر به فرد و گستره پهناور تاریخ ایران را رازگشایی می‌کند، او و برادرانش در سالهای 1960 در تهران بزرگ شدند و حسن، آشپز و خانه‌نگه‌دار خانواده از آن‌ها مراقبت کرد. 30 سال بعد وارد و خانواده‌اش که هرگز حسن را از یاد نبرده بودند، در سفری طولانی و پرماجرا به جستجوی او و گذشته‌های دور خود پرداختند. ترنس وارد هم‌چنان که ما را در سرتاسر سرزمین ایران با خود همراه می‌کند غنای غیر قابل تصور گذشته ایران را ژرف‌یابی می‌کند و تضاد‌های ریشه‌دار میان ایران و همسایه‌های عربش را آشکار می‌سازد.

در جستجوی حسن (مسافرت یک خانواده آمریکایی به وطن ایران)

  • 135,000 تومان

در کتابی که به دست دارید. «ترنس وارد » با شرح سفر خاطره‌انگیز خود به ایران فرهنگ منحصر به فرد و گستره پهناور تاریخ ایران را رازگشایی می‌کند، او و برادرانش در سالهای 1960 در تهران بزرگ شدند و حسن، آشپز و خانه‌نگه‌دار خانواده از آن‌ها مراقبت کرد. 30 سال بعد وارد و خانواده‌اش که هرگز حسن را از یاد نبرده بودند، در سفری طولانی و پرماجرا به جستجوی او و گذشته‌های دور خود پرداختند. «ترنس وارد » هم‌چنان که ما را در سرتاسر سرزمین ایران با خود همراه می‌کند غنای غیر قابل تصور گذشته ایران را ژرف‌یابی می‌کند و تضاد‌های ریشه‌دار میان ایران و همسایه‌های عربش را آشکار می‌سازد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.
کلمات کلیدی: بیوگرافی و خاطرات، خاطرات، ترنس وارد، غلام‌حسین جنتی عطایی

صفحه‌ی 1