عنايت خليقي سيگارودي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با هم فهمیدن (رهیافت بیناذهنی در روان‌درمانی)
پنهان ز دیدگان (راهنمای بالینگران در اختلالات سایکوفیزیولوژیک)
آن سوی مقاومت (تکنیک‌های پیشرفته روان‌درمانی)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
هم‌آفرینی تغییر (فنون تاثیرگذار درمان پویشی)
  • 265,000 تومان
  • با تخفیف: 265,000 تومان
راهنمای فراگیری روان‌درمانی حمایتی (همراه با مثال‌های بالینی)
اصول روان‌درمانی (ارتقای درمان روان‌پویشی مبتنی بر شواهد)
قفل‌گشایی ناخودآگاه (مقالات منتخب حبیب دوانلو )
روان‌درمانی پویشی کوتاه مدت
  • 205,000 تومان
  • با تخفیف: 205,000 تومان
راهنمای سریع مشاوره روان‌پویشی
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان

با هم فهمیدن (رهیافت بیناذهنی در روان‌درمانی)

  • 90,000 تومان

عنوان این کتاب، با هم فهمیدن، ماهیت محاوره‌ای جستار روانکاوی را به زیبایی نشان می‌دهد. برسکی و هگلند به همه ما خدمت بزرگی کرده‌اند: آنها کتاب مقدماتی تراز اولی تهیه کرده‌اند که ایده‌های پایه‌ای نظریه بیناذهنیت را به زبانی واضح، عملی و همه فهم معرفی می‌کند؛ زبانی که برای دانشجویان و کارآموزان روان درمانی بسیار قابل وصول و به غایت ارزشمند است. مثال‌های بالینی باارزش این کتاب دیدگاه بیناذهنی را به شکلی زنده و کاربردی مجسم می‌کند. با هم فهمیدن، در مسیر کند و کاو حوزه‌های تاکنون نامعلوم فضای بیناذهنی، کمک شایان توجهی به درمانگران خواهد کرد. رابرت د. ستولورو

پنهان ز دیدگان (راهنمای بالینگران در اختلالات سایکوفیزیولوژیک)

  • 120,000 تومان

براساس آمارهای غربی، تقریبا نیمی از بیمارانی که به پزشکان عمومی یا مراکز سطح اول مراقبت‌های بهداشتی مراجعه می‌کنند حداقل یک نشانه غیر قابل توجیه از نظر طبی دارند که با درمان‌های استاندارد بهبود نمی‌یابد. این موارد موجب بررسی‌ها، ارجاعات و هزینه‌های غیرضروری، و همچنین استیصال و ناکامی بیماران و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان می‌شود- اکثر این بیماران به اختلالات سایکوفیزیولوژیک مبتلا هستند. پنهان ز دیدگان، با بهره‌گیری از روزآمدترین اصول روان‌درمان‌گری و جدیدترین دستاوردهای نوروفیزیولوژیک، توضیح می‌دهد که مغز به چه نحو این نشانه‌ها را تولید می‌کند؛ آنگاه به شیوه‌ای کاملا کاربردی، و با در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی ویزیت‏های سرپایی، شرح می‌دهد که چگونه می‌توان آنها را تشخیص داد و درمان کرد. دکتر آلن عباس و دکتر هاروارد شوبینر در این کتاب، از مجموعه‌ای از رویکردهای درمانی، شامل آموزش روان‌شناختی، فنون شناختی‌رفتاری و درمان هیجان‌مدار، بهره می‌برند. این رویکرد را می‌توان در گروه درمان‏های التقاطی طبقه‌بندی نمود.

آن سوی مقاومت (تکنیک‌های پیشرفته روان‌درمانی)

  • 220,000 تومان

حدود نیمی از مراجعین روان‌درمانی پاسخ چندانی به درمان نمی‌دهند یا حتی بدتر می‌شوند. چرا؟ آنها نادانسته رفتارهای منجر به شکست درمان، یا همان مقاومت، را به‌کار می‌گیرند، که مانع صمیمیت هیجانی و همیاری موفقیت‌آمیز با درمانگر می‌شود. آنسوی مقاومت به شما کمک می‌کند تا: • مقاومت در برابر درمان را از همان اولین تماس با مراجع شناسایی کنید • عوامل هیجانی مسبب مقاومت را درک کنید • درجات و اَشکال مختلف مقاوت را تمیز دهید • علائم جسمی اضطراب را تشخیص دهید • تکانه‌ها و احساسات پردازش‌نشده? ناخودآگاه را فعال و پایش کنید • مراجع را از رفتارهای مغلوب‌کننده? عادتی رویگردان کنید • هنگام فعال شدن هیجانات، اضطراب بسیار شدید را تنظیم کنید • میل ناخودآگاه مراجع به خوب‌شدن را به‌جنبش درآورید، و • علائم نیروی قدرتمند شفابخش، اتحاد درمانی ناخودآگاه، را تشخیص دهید. به این ترتیب، با شناسایی الگوهای اجتنابی و به‌کارگیری مداخلات خاص برخورد با آنها، قادر خواهید بود اتحاد درمانی همیارانه و قدرتمندی با مراجع خود برقرار کنید.

هم‌آفرینی تغییر (فنون تاثیرگذار درمان پویشی)

  • 265,000 تومان

هم‌آفرینی تغییر، برنده جایزه بهترین کتاب روان‌پزشکی سال 2014 از انجمن پزشکی بریتانیا، اساسا یک کتاب آموزش فن است. اما، ورای این مهم، زیرساخت‌های روان‌شناختی و عصب‌پژوهی این فنون را نیز شرح می‌دهد و همچنین، کارکرد هر فن را در ساختار سلسله مراتبی فن، تاکتیک، راهبرد و هدف تعیین می‌کند. در کنار همه این‌ها، کاربرد وسیع و متنوع مثال‌های بالینی، همراه با معرفی و توصیف نکته به نکته هر یک از کنش‌ها و واکنش‌های بیمار و درمانگر، بیش از پیش، به ارزش آموزشی کتاب افزوده است.

راهنمای فراگیری روان‌درمانی حمایتی (همراه با مثال‌های بالینی)

  • 110,000 تومان

روان‌درمانی حمایتی بخشی از پیوستار روان‌درمانی پویشی محسوب می‌شود و کانون اصلی آن عزت نفس، عملکرد من و مهارت‌های انطباقی است. در بالین، رویکرد حمایتی (حمایتی- بیانی) بیشترین کاربرد را در بین سایر اشکال روان‌درمانی پویشی دارد. بر این اساس، لازم است که درمانگران با هر دو رویکرد بیانی و حمایتی آشنا باشند تا بتوانند، بسته به شرایط، آنها را با هم تلفیق کنند.

اصول روان‌درمانی (ارتقای درمان روان‌پویشی مبتنی بر شواهد)

  • 195,000 تومان

روان‌درمانی، هم نوعی هنر قلمداد شده است و هم نوعی علم. یکی از درون‌مایه‌های محوری کتاب اصول روان‌درمانی این است که روان‌درمانی نه صرفاً هنر است و نه صرفاً علم، بلکه هر دو است. روان‌درمانی تاثیرگذار هنری است که بر علم تکیه دارد. این کتاب مجریان روان‌درمانی را مخاطب قرار می‌دهد و در اصل، راهنمای علمی اصول و اجرای روان‌درمانی در طبابت بالینی است. دو اندیشه کلیدی خطوط معرفی اصول را در ویرایش سوم ترسیم می‌کند. اول این‌که اجرای روان‌درمانی باید مبتنی بر مفاهیم باشد و دوم این‌که اجرای روان‌درمانی باید مبتنی بر شواهد باشد. این درسنامه هم به آنچه درمان‌گران باید در کار با بیماران انجام دهند می‌پردازند و هم به این‌که چه وقت و چگونه باید این راهبردها را اجرا کنند. علاوه بر این، به این‌که چرا درمان‌گران باید روش خاصی را در زمان خاصی به کار گیرند، یعنی اصول مفهومی‌ای که همیشه باید سرمشق تصمیمات درمانگران باشد، توجه دارد.

قفل‌گشایی ناخودآگاه (مقالات منتخب حبیب دوانلو )

  • 235,000 تومان

قفل‌گشایی ناخوآگاه مجموعه‌ای منتخب از مقالات دوانلو است که در 12 فصل سازمان‌دهی شده است و برخی از عمده‌ترین مباحث ISTDP را پوشش می‌دهد. فصل اول به تشریح چگونگی مهار مقاومت در بیماران به شدت مقاوم می‌پردازد. در فصل دوم، کار آغاز شده در فصل اول پی گرفته می‌شود و در حوزه‌های مختلف روابط بین‌فردی بسط و گسترش داده می‌شود. فصل سوم و چهارم، کاربرد روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده در بیماران افسرده به شدت مقاوم را تشریح می‌کند. فصل پنجم، مراحل قفل‌گشایی ناخوآگاه یا همان ترتیب پویشی‌محوری را تشریح می‌کند. در فصل هفتم، مولف همراه با بازنگری مفاهیم رویکرد ساختاری - نهاد، من، من برتر - تظاهرات بالینی آسیب‌شناسی من برتر را با مقایسه 5 بیمار قبلا تحلیل شده، از نظر رفتار خود - تخریب‌گر، تکان‌های زیربنایی خشونت‌آمیز و قتل خواهانه، احساسات گناه و سوگ عمیق، و ضعف شخصیت نشان می‌دهد. فصول نهم و دهم، ترتیب پویشی محوری، قفل‌گشایی عمده ناخودآگاه، و سیر درمان آزمایشی 1 بیمار دچار آسیب‌شناسی منشی آزارطلبانه را توصیف و تشریح می‌نماید. فصول یازدهم و دوازدهم، فن قفل‌گشایی ناخودآگاه در بیماران دچار اختلالات عملکردی را در دو بخش بازسازی دفاع‌های من و مشاهده مستقیم ناخودآگاه پویشی تشریح می‌کند. امیدواریم ترجمه این کتاب و کتب مشابه بتواند اهالی سلامت روان را بیش از پیش با درمان‌های پویشی آشتی دهد و زمینه‌ مشارکت فعال‌تر آنان را در این حوزه فراهم آورد.

روان‌درمانی پویشی کوتاه مدت

  • 205,000 تومان

گفتمان روانکاوی و همه روان‌درمانی‌های برخاسته از آن، هنوز هم در پایان دهه آغازین قرن بیست و یکم، با عمری افزون بر یک قرن، همچنان زنده و پویا. نه تنها در حوزه درمان، بلکه در دیگر ساحت‌های فرهنگ و تمدن امروز جهان، به نقش تاثرگذار خود ادامه می‌دهند. روان‌درمانی پویشی کوتاه مدت، روشی از درمان مختصر مبتنی بر اصول روان‌تحلیلی است که اصولا با توجه به توانایی آن در پوشش دادن طیف وسیع‌تری از بیماران، بر سایر انواع روان‌درمانی‌های کوتاه مدت مشابه، ارجح است. روان‌درمانی پویای کوتاه‌مدت، بدست جبیب دوانلو، یک روانکاو کانادایی ایرانی‌تبار، کارایی‌اش به اثبات رسیده و امروزه توسط بسیاری از روان‌درمانگران در روانپزشکی برای درمان بیماران به‌کار گرفته می‌شود.

راهنمای سریع مشاوره روان‌پویشی

  • 10,000 تومان

اگرچه خیلی‌ها دوست دارند مطالب پیچیده و کاربردی روان‌درمانی و مشاوره را ساده‌کنند، اما این کار از دست گروه کوچکی از متخصصان برمی‌آیند که با زیر و بم‌های نظریه آشنا باشند و در راه ساده‌سازی این مفاهیم به دام ساده‌انگاری نیفتند.ویندی دراین و مایکل نینان توانسته‌اند مجموعه‌ای از این کتاب‌ها را بنویسند و یا ویراستاری کنند. آن‌ها نام این کتاب را مجموعه In a Nutshell گذاشته‌اند که می‌توان به فارسی آن را راهنمای سریع ترجمه کرد. در این مجموعه کتاب‌ها، حواشی و زواید مطالب زدوده شده‌است و اصل مطلب در اختیار خواننده قرار دارد.

صفحه‌ی 1