علي هداوند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه دیگران را تحلیل کنیم (راهنمای دیدن شنیدن و پرسش‌های موثر برای درک بهتر خود و دیگران)
توانایی دوست‌داشتن و دوست داشته‌شدن (کتاب گویا)
ایکی‌گایی (رمز و راز ژاپنی‌ها برای زندگی شاد و طولانی)
دیگر آرامشی در کار نیست
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مقابله با عصبانیت و راهکارهای آن
  • 98,500 تومان
  • با تخفیف: 98,500 تومان
نیروی عادت (علت آنچه در زندگی و کارمان انجام می‌دهیم چیست) کتاب گویا
فایل صوتی نیروی عادت (علت آنچه در زندگی و کارمان انجام می‌دهیم چیست)
فایل صوتی 1001 درمان خانگی
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
1001 درمان خانگی (کتاب گویا)
  • 23,500 تومان
  • با تخفیف: 23,500 تومان
واسه جزییات عرق نریز (کتاب گویا)
  • 20,500 تومان
  • با تخفیف: 20,500 تومان
فایل صوتی واسه جزییات عرق نریز
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
واسه جزییات عرق نریز (نسخه الکترونیکی)
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان

چگونه دیگران را تحلیل کنیم (راهنمای دیدن شنیدن و پرسش‌های موثر برای درک بهتر خود و دیگران)

  • 99,500 تومان

در کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ دقیقا به آن خواهید رسید. شاید حیرت کنید که بسیاری ار آدم‌ها بر این باورند که ارتباط برقرار کردن با دیگران از راه گفت و شنود رایج‌ترین شیوه است؛ اما آنچه نمی‌دانند این است که نظریه‌های ارتباط کلامی واقعی فقط 10 درصد (و حتی کمتر) از مفهوم کلی پیامی است که منتقل می‌شود. از این گذشته، آنچه که آن‌ها می‌گویند هرگز نمی‌تواند به تنهایی صداقت و درستی مردم را تعیین کند. واقعیت این است که حرف‌هایی که از طریق کلام منتقل می‌شوند بیان‌کننده آن چیزی نیستند که گوینده به آن باور دارد و احساسش می‌کند.فقط با فهمیدن و کند و کاو زبان تن آن‌هاست که می‌توانید عقاید و عواطف درونی و واقعی آن‌ها را مشخص و معلوم کنید.

توانایی دوست‌داشتن و دوست داشته‌شدن (کتاب گویا)

  • 35,000 تومان

توانایی دوست‌داشتن و دوست داشته‌شدن (کتاب گویا)

ایکی‌گایی (رمز و راز ژاپنی‌ها برای زندگی شاد و طولانی)

  • 99,500 تومان

ژاپنی‌ها معتقدند که هر فرد ایکیگای منحصر به خود را دارد. دلیلی که هر روز صبح به خاطر آن از رختخواب بیرون بپرد. این کتاب الهام‌بخش و آرام‌بخش به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را تغییر دهید و ایکیگای خودتان را کشف کنید. به شما می‌آموزد که شتاب‌زدگی را رها کنید و اهدافتان و روابط دوستانه‌تان را دنبال کنید و به علایقتان بپردازید. با ایکیگای به زندگی خود معنا و شادی ببخشید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است

دیگر آرامشی در کار نیست

  • 25,000 تومان

قهرمان «دیگر آرامشی در کار نیست» کارمندی است که اعتقادی به گرفتن رشوه ندارد، بارها در برابر وسوسه های آن پایداری می کند و سرانجام فدای توطئه‌ای می شود و به جرم رشوه خواری پایش به دادگاه باز می‌شود. نویسنده بی عدالتیهاو حرمانهایی را که درحق او روا می دارند به زیبایی به تصویر می کشد و همزمان ماجرای عشقی او و ارتباطش باقوم و قبیله ی پدری را به روشنی بیان می کند. نویسندگان و منتقدین بسیاری از این رمان به عنوان کتابی درخشان و برجسته در ادبیات قرن بیستم یاد کرده اند. «شاید اصطلاح پایان شاد کمی اغراق باشد، نمی دانم به جای آن چه بگویم. افسر پلیس بین عشقی که به یک زن دارد و عشقی که به خدا دارد، گیر کرده و دست به خودکشی می زند. بسیار بسیار ساده است.»

مقابله با عصبانیت و راهکارهای آن

  • 98,500 تومان

خشونت در همه‌جا به چشم می‌خورد ـ در خیابان، محل کار، محوطه مدرسه و دانشگاه و در جامعه؛ گاهی می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد اما گاهی اتفاق می‌افتد و نمی‌توان جلویش را گرفت. حتی در این مرحله هم راه‌کارهایی وجود دارند که با آشنا شدن و فراگیری آن‌ها می‌توان پدیده خشونت را مهار کرد و آن‌را به حداقل رساند و از پیامدهای زیان‌بار و هولناک آن کاست. نویسندگان این کتاب هر دو استاد و متخصص هنرهای رزمی هستند و در تکواندو، کاراته، جودو و سایر ورزش‌های رزمی کمربند سیاه دارند. آن‌ها ضمن بررسی عمیق و توضیح همه جانبه درباره مقوله دفاع شخصی، چه در ورزش‌های رزمی و چه در درگیری‌ها و زد و خوردهای خیابانی و غیر ورزشی، به تفاوت‌های فاحشی اشاره می‌کنند که بین پدیده خشونت و آزار و دفاع از خود وجود دارد. مخاطبان این کتاب در درجه اول رزمی‌کاران 15 تا 35 ساله و بعد همه کسانی هستند که می‌خواهند با پدیده خشونت آشنا شوند، راه‌های پیشگیری از آن را بیاموزند و در صورت رو‌به‌رو شدن با آن، زیان‌های ناشی از آن را کاهش دهند و به حداقل برسانند.

نیروی عادت (علت آنچه در زندگی و کارمان انجام می‌دهیم چیست) کتاب گویا

  • 38,500 تومان

با صدای: کامبیز خلیلی
چارلز دیوهیگ در کتاب نیروی عادت ما را به دنیای هیجان‌انگیز یافته‌های علمی می‌برد و به ما توضیح می‌دهد چرا عادت‌ها پدید می‌آیند و چگونه می‌توان آنها را تغییر داد. داهیگ اطلاعات علمی را در قالب روایت به گونه‌ای بیان می‌کند که ما را از دنیای کار و تجارت و شرکت‌های بزرگ اقتصادی مانند استارباکس به جنبش‌های مدنی و مبارزه برای کسب حقوق شهروندی می‌برد و خصلت‌های طبیعی و نیروهای بالقوه انسان را به زیبایی شرح می‌دهد. در کتاب نیروی عادت با مباحث بسیار جالب و هیجان‌انگیزی آشنا می‌شویم. مباحثی مانند: روش‌هایی برای ورزش کردن منظم، کم کردن وزن، مثمرثمرتر بودن، رسیدن به موفقیت و پی بردن به شیوه‌های عادت. با بهره‌مند شدن از این دانش می‌توانیم کار و تجارت و جامعه و زندگی خود را دگرگون کنیم.
مدت زمان: 13 ساعت و 23 دقیقه.
قالب‌بندی: Mp3/Audio book.

فایل صوتی نیروی عادت (علت آنچه در زندگی و کارمان انجام می‌دهیم چیست)

  • 23,000 تومان

چارلز دیوهیگ در کتاب نیروی عادت ما را به دنیای هیجان‌انگیز یافته‌های علمی می‌برد و به ما توضیح می‌دهد چرا عادت‌ها پدید می‌آیند و چگونه می‌توان آن‌ها را تغییر داد. دیوهیگ اطلاعات علمی را در قالب روایت به گونه‌ای بیان می‌کند که ما را از دنیای کار و تجارت و شرکت‌های بزرگ اقتصادی مانند استارباکس به جنبش‌های مدنی و مبارزه برای کسب حقوق شهروندی می‌برد و خصلت‌های طبیعی و نیروهای بالقوه انسان را به زیبایی شرح می‌دهد. در کتاب نیروی عادت با مباحث بسیار جالب و هیجان‌انگیزی آشنا می‌شویم. مباحثی مانند: روش‌هایی برای ورزش‌کردن منظم، کم‌کردن وزن، مثمرثمر بودن، رسیدن به موفقیت و پی‌بردن به شیوه‌های عادت. با بهره‌مند شدن از این دانش می‌توانیم کار و تجارت و جامعه و زندگی خود را دگرگون کنیم.

فایل صوتی 1001 درمان خانگی

  • 16,000 تومان

کتابی مناسب برای تمام اعضای خانواده با درمان‌هایی که مواد تشکیل‌دهنده‌اش در هر خانه، مغازه یا باغچه‌ای پیدا می‌شود. 1001 راهنمایی درمانی در دسترس برای مشکلات رایج پزشکی، مثل عفونت مثانه، افسردگی، شوره‌ی سر، نفخ، سوزش معده، سردرد، سندروم پیش از قاعدگی، سرفه و سرماخوردگی، تب، دندان درد و چیزهای بیشتر و بیشتر و بیشتر...
کلمات کلیدی: سلامت تناسب اندام و رژیم غذایی، کتب مرجع، ازمی فلوید، علی هداوند.

1001 درمان خانگی (کتاب گویا)

  • 23,500 تومان

با صدای: نسترن حسنی
کتابی مناسب برای تمام اعضای خانواده با درمان‌هایی که مواد تشکیل‌دهنده‌اش در هر خانه، مغازه یا باغچه‌ای پیدا می‌شود. 1001 راهنمایی درمانی در دسترس برای مشکلات رایج پزشکی، مثل عفونت مثانه، افسردگی، شوره‌ی سر، نفخ، سوزش معده، سردرد، سندروم پیش از قاعدگی، سرفه و سرماخوردگی، تب، دندان درد و چیزهای بیشتر و بیشتر و بیشتر... کلمات کلیدی: سلامت تناسب اندام و رژیم غذایی، کتب مرجع، ازمی فلوید، علی هداوند.
زمان: 7 ساعت و 15 دقیقه
قالب‌بندی: audiobook mp3

واسه جزییات عرق نریز (کتاب گویا)

  • 20,500 تومان

با صدای: کامبیز خلیلی
بسیاری از مایلیم زندگی‌مان را به صورت آرام‌تر و بدون تنش‌تری بگذرانیم و بتوانیم از شر مشکلاتمان خلاص شویم. واسه جزییات عرق نریز... و همه چیز جزییات بی‌اهمیت است نشانتان می‌دهد چطور دیگر به چیزهای بی‌اهمیت اجازه ندهید که شما را از کوره به در ببرند. دکتر ریچارد کارلسون طی 136 مقاله کوتاه، به سبک آرام و ترغیب‌کننده‌‌ی خودش راه‌کارهای ساده‌ای را به ما یاد می‌دهد که به وسیله‌ی آنها زندگی موفق‌تر و آرام‌تری داشته باشیم. کلمات کلیدی: خودیاری، مدیریت استرس، ریچارد کارلسون، علی هداوند.
زمان: 6 ساعت و 4 دقیقه
قالب‌بندی:Audiobook mp3

فایل صوتی واسه جزییات عرق نریز

  • 15,000 تومان

بسیاری از ما مایلیم زندگی‌مان را به صورت آرام‌تر و بدون تنش‌تری بگذرانیم و بتوانیم از شر مشکلاتمان خلاص شویم. واسه جزییات عرق نریز... و همه چیز جزییات بی‌اهمیت است نشانتان می‌دهد چطور دیگر به چیزهای بی‌اهمیت اجازه ندهید که شما را از کوره به در ببرند. دکتر ریچارد کارلسون طی 136 مقاله کوتاه، به سبک آرام و ترغیب‌کننده‌‌ی خودش راه‌کارهای ساده‌ای را به ما یاد می‌دهد که به وسیله‌ی آنها زندگی موفق‌تر و آرام‌تری داشته باشیم.
کلمات کلیدی: خودیاری، مدیریت استرس، ریچارد کارلسون، علی هداوند.

واسه جزییات عرق نریز (نسخه الکترونیکی)

  • 6,000 تومان

بسیاری از مایلیم زندگی‌مان را به صورت آرام‌تر و بدون تنش‌تری بگذرانیم و بتوانیم از شر مشکلاتمان خلاص شویم. واسه جزییات عرق نریز... و همه چیز جزییات بی‌اهمیت است نشانتان می‌دهد چطور دیگر به چیزهای بی‌اهمیت اجازه ندهید که شما را از کوره به در ببرند. دکتر ریچارد کارلسون طی 136 مقاله کوتاه، به سبک آرام و ترغیب‌کننده‌‌ی خودش راه‌کارهای ساده‌ای را به ما یاد می‌دهد که به وسیله‌ی آنها زندگی موفق‌تر و آرام‌تری داشته باشیم.
کلمات کلیدی: خودیاری، مدیریت استرس، ریچارد کارلسون، علی هداوند.

1  2  صفحه‌ی 1