علي نيلوفري ليلا عبدالله پوري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
واقعیت‌درمانی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
تلفیق روان‌درمانی‌ها
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
درمان شناختی‌ رفتاری
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
مبانی روان‌درمانی (مقدمه‌ای بر نظریه و کاربرد)

واقعیت‌درمانی

  • 20,000 تومان

رابرت ووبلدینگ در این کتاب تاریخچه، نظریه، فرایند درمان، مکانیسم‌های تغییر و مبانی تجربی اثربخشی این رویکرد مبتنی بر نظریه انتخاب و همچنین تحولات فعلی و آینده آن را بررسی می‌کند. نمونه‌های موردی فراوان، از کتاب «واقعیت‌درمانی» برای دانشجویان روان‌درمانی و مشاوره و همچنین درمانگران باتجربه‌ای که به درک نحوه تکامل این رویکرد و چگونگی کاربرد آن در مورد مراجعان علاقه‌مند هستند، منبعی عالی می‌سازد.

تلفیق روان‌درمانی‌ها

  • 9,000 تومان

تلفیق روان‌درمانی به ورای محدوده رویکردهای تک مکتبی می‌نگرد تا ببیند که از هر دیدگاهی چه می توان آموخت و به کار گرفت. با وجود این، تلفیق روان‌درمانی‌ها هرگز به گرفتن تکنیک‌ها از مدل‌های دیگر و به کار بستن آنها در رویکردهای مختلف (چیزی که معمولا التقاط ‌گرایی) نامیده می‌شود، محدود نمی‌گردد بلکه توجه به رابطه میان تکنیک و نظریه را نیز شامل می‌شود. کتاب حاضر دامنه کامل مدل های تلفیق روان‌درمانی‌ها از جمله رویکرد عوامل مشترک، تلفیق تکنیکی، تلفیق نظری و تلفیق جذبی را با تمرکز خاص بر این رویکرد اخیر در بر می‌گیرد. در این کتاب، نظریه، تاریخچه، فرایند درمان، مکانیزم های عمده تغییر، مبانی تجربی و تحولات آینده تلفیق روان‌درمانی‌ها بررسی می‌شود. نمونه‌های موردی فراوان که فرایند کار با مراجعان مختلف را به تصویر می‌کشند برای دانشجویان مشتاق تحصیلات تکمیلی و حتی برای درمانگران با تجربه‌ای که به درک صحیح این رویکرد علاقه‌مند هستند، بسیار آموزنده و مفید خواهد بود.

درمان شناختی‌ رفتاری

  • 16,000 تومان

درمان شناختی رفتاری (CBT) محبوب‌ترین و پرکاربردترین مدل روان‌درمانی در فعالیت‌های بالینی معاصر بوده و پژوهش‌های بالینی از کارایی آن در میان جمعیت‌های مختلف و در مورد مشکلات گوناگون حکایت دارند. استراتژی‌های مداخلاتی شناختی و رفتاری کوتاه‌مدّت و متمرکز بر مشکل که از علم و نظریه یادگیری و شناخت گرفته شده‌اند، ویژگی مشخصه این رویکرد به حساب می‌آیند. دکتر کراسک در کتاب درمان شناختی رفتاری، نظریه، تاریخچه، فرایند درمان و مکانیسم‌های تغییر، مبانی پژوهشی و تحولات آینده CBT را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این کتاب که مقدمه‌ای ضروری بر درمان شناختی رفتاری است، نمونه‌های موردی متعدد و متنوع ارائه شده‌اند که می‌توانند برای دانشجویان و درمان‌گران علاقه‌مند به درک و اجرای این رویکرد راهگشا باشند. کراسک در کنار تمرکز بر فعالیت‌های مبتنی بر شواهد، مثال‌های موردی متعدّدی را به منظور نشان‌دادن نحوه اثرگذاری مدل CBT از یک دیدگاه فرایندی ارائه می‌دهد. میشل ج. کراسک در سال 1985 دکترای خود را از دانشگاه بریتیش کلمبیا دریافت کرد. او مؤلف بیش از 200 مقاله و کتاب‌های مختلف در زمینه‌هایی همچون علت‌شناسی و درمان اختلال‌های اضطرابی، تفاوت‌های جنسیتی در اضطراب و درک و درمان هراس می‌باشد. او عضویت کار گروه اختلال‌های اضطرابی DSM-IV و DSM-5 را بر عهده داشته و استاد دانشکده علوم روان‌پزشکی زیستی‌رفتاری دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس (UCLA) و همچنین مدیر برنامه پژوهش رفتاری در اختلال‌های اضطرابی دانشگاه مذبور است.

مبانی روان‌درمانی (مقدمه‌ای بر نظریه و کاربرد)

  • 65,000 تومان

ومپولد در کتاب حاضر دیدگاهی جامع در مورد نظریه‌های روان‌درمانی اتخاذ کرده و شالوده و مفروضه‌های زیربنایی این حوزه را بررسی می‌کند. خواننده با درک «مبانی روان‌درمانی» از دیدگاه دکتر ومپولد با تعریف روان‌درمانی به عنوان شکل منحصر به ‌فردی از فعالیت‌های التیام‌بخش و نحوه تکامل آن آشنا می‌شود.

صفحه‌ی 1