علي معتمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خودشناسی
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
دایره اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)
چرا بازاریابی شبکه‌ای (چطور 1 زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم)
یخ‌شکن‌ها (چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم)
12 ستون موفقیت
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
حرفه‌ای شوید (7 گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای)
مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد
  • 49,500 تومان
  • با تخفیف: 49,500 تومان
قاتل شما چیست قاتل شما کیست
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
فوق ستاره فروش شوید (21 روش عالی برای فروش بیشتر سریع‌تر و راحت‌تر در بازار سخت امروز)

خودشناسی

  • 43,000 تومان

ما بر این باوریم که گام نخست در مسیر موفقیت خودشناسی است. تنها وقتی درک و تصور درستی از خودمان و شخصیت‌مان داشته باشیم می‌توانیم تصمیم‌های مطمئن، بخصوص در زمینه مسائل عاطفی و کاری، بگیریم. متأسفانه، ابزار مناسب و تکنیک‌های درست خودشناسی و کسب موفقیت را نمی‌توان به سادگی پیدا کرد. این جور مسائل را نه در مدرسه، نه در دانشگاه، و نه در محیط کار به ما آموزش نمی‌دهند. بسیاری از ما درگیر زندگی می‌شویم بدون آنکه اصلا بفهمیم در پس ذهن‌مان چه می‌گذرد. به همین دلیل، مدرسه زندگی شکل گرفت؛ تا منبعی باشد برای کمک به ما در جهت فهم خودمان و بهبود روابط‌ مان هم در حوزه کاری و هم اجتماعی. می‌خواهیم با کمک مدرسه زندگی یاد بگیریم به آرامش برسیم و از زندگی مان بیشتر لذت ببریم.

دایره اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 60,000 تومان

خیلی‌ها همانندسازی را اشتباه متوجه شده‌اند یا نمی‌دانند که این‌جور چیزی اصلا وجود دارد. آنها به اشتباه تقصیر نتایج نسبتا خوب یا ضعیف خود را گردن بالاشاخه‌ای یا زیرشاخه‌های خود می‌اندازند. اما این رویکرد اصل مسئله را نادیده می‌گیرد: فرهنگ مجموعه یا سازمان را ما می‌سازیم و زیرشاخه از رفتار ما الگو می‌گیرد. همانندسازی سازه اصلی بازاریابی شبکه‌ای است؛ همانندسازی جوهره رهبری است. و درست همان‌طور که در رفتار تمام رهبران واقعی می‌بینیم، رهبری این نیست که به دیگران روش انجام کار را دستور دهیم، رهبری یعنی رفتاری را که می‌خواهیم پیروان انجام دهند خودمان در آن رفتار الگو و سرمشق باشیم.

چرا بازاریابی شبکه‌ای (چطور 1 زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم)

  • 50,000 تومان

بازاریابی شبکه‌ای یگانه حرفه موجود در دنیا نیست، اما قطعا یکی از حرفه‌های عالی در دنیا است. این حرفه نه تنها به ما آزادی مالی می‌دهد، بلکه وقت و زمان لذت بردن از آن را هم به ما می‌دهد. بازاریابی شبکه‌ای دقیقا چیزی را که ما دوست داریم پیشنهاد و تبلیغ می کند. همه هر روزه بازاریابی شبکه‌ای می‌کنند، اما بعضی‌ها بابت این کارشان فقط پول نمی‌گیرند.

یخ‌شکن‌ها (چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم)

  • 95,000 تومان

یخ‌شکن‌ها اولین کلمات از گفتگوی ما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرمان هستند. کلماتی که ما به عنوان یخ‌شکن‌های خود انتخاب می‌کنیم یا باعث شکل‌گیری یک کسب و کار موفق بازاریابی شبکه‌ای می‌شوند یا موجب شکست ما در این کسب و کار. اکثر بازاریاب‌های شبکه‌ای تازه‌ وارد سخت کار می‌کنند، اما چون نمی‌دانند دقیقا از چه کلمات سنجیده‌ای برای صحبت با مشتری احتمالی استفاده کنند، در جذب او ناکام می‌شوند. این تجربه تلخ اگر چند بار تکرار شود، بازاریاب شبکه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما اگر او با مفهوم یخ‌شکن‌ها و کلمات سنجیده آشنا باشد، مشتری‌یابی برای او کار بسیار راحت و حتی نوعی تفریح می‌شود. این کتاب شامل چندین فرمول موثر با مثال‌های متعدد است که می‌توانید با کمک آنها مفهوم یخ‌شکن‌ها را خوب یاد بگیرید و دیگر نگران پیدا کردن مشتری احتمالی یا دعوت از او برای شرکت در جلسه معرفی نباشید، چون از این به بعد مشتری احتمالی خودش اصرار می‌کند که کار را به او معرفی کنید.

12 ستون موفقیت

  • 15,000 تومان

با همه این احوال تو می توانی متفاوت باشی. می‌توانی طرح زندگی‌ات را بریزی. بله، اگر زودتر شروع کرده بودی بهتر می‌بود - هر چه زودتر بهتر - ولی در چهل سالگی هنوز یک چهل سال پربار برایت باقی مانده است. اگر به جای گذران زندگی طرح زندگی‌ات را بریزی، کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توانی در این سال‌های باقی مانده انجام دهی. آنچه این سال‌ها را موثر می‌کند این است که طرح زندگی خود را بر مبنای دوازده ستون ... بریزی.

حرفه‌ای شوید (7 گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 110,000 تومان

اریک وور بیش از 25 سال است که سمت رهبری در حرفه بازاریابی شبکه‌ای را بر عهده دارد. او در مدت فعالیت حرفه‌ایش در بازاریابی شبکه‌ای: بیش از 15 میلیون دلار درآمد داشته. مجموعه‌ای با 500000 زیر شاخه در بیش از 60 کشور دنیا ساخته. در مقام رئیس یک شرکت فروش مستقیم با سرمایه 200 میلیون دلار فعالیت کرده است و ...

مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد

  • 49,500 تومان

در تجارت‌های جهانی امروز که زمان و هزینه از ضروریات هستند موعدهای کوتاه و انتظارات قاطع دیگر عادی شده است، پس لازمه‌ی موفقیت چیست؟ این کتاب راهنمایی است عملی که شما را با اصول مدیریت پروژه آشنا می‌کند و شیوه‌ی عملی کردن آن‌ها را به شما یاد می‌دهد تا بتوانید پروژه‌ی خود را از آغاز تا پایان با موفقیت مدیریت کنید.

قاتل شما چیست قاتل شما کیست

  • 20,000 تومان

مهلک‌ترین مانع خودباوری، قصور است. کوتاهی در انجام کار، حتی ذره‌ای کمتر از حد توانایی‌های فعلی‌تان، شالوده اعتماد به نفس را تضعیف می‌کند. بیشترین بخش نگرانی از همین عدم اعتماد به نفس شخصی ناشی می‌شود. بگذارید طبیعت، تجربه، خرد، کتاب و هر چیز دیگر با شما حرف بزند و به شما یاد بدهد. یادتان باشد هم فرصت و هم چالش، چشم به عمل دارند. هرچیزی تسلیم سخت‌کوشی می‌شود. مهم نیست چه کاری می‌توانید بکنید، مهم کاری است که انجام می‌دهید.

فوق ستاره فروش شوید (21 روش عالی برای فروش بیشتر سریع‌تر و راحت‌تر در بازار سخت امروز)

  • 35,000 تومان

این کتاب جهت استفاده‌ی فروشندگان بلندپروازی است که مشتاق به بالا بردن سریع میزان فروش خود و افزایش درآمدشان هستند. این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که جزو 10 درصد اول فروشندگان صنف خود هستند یا می‌خواهند بشوند.

صفحه‌ی 1