علي صاحبي عاطفه سلطاني فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معلم مدرسه کیفی (راهنمای کتاب مدرسه کیفی)
  • 107,000 تومان
  • با تخفیف: 107,000 تومان
خرد راهبری خود و دیگران (توصیه‌های راهبی که ماشین فراری‌اش را فروخت)
تئوری انتخاب در اتاق مشاوره
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
8 درس برای زندگی زناشویی شادتر (کتاب گویا)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
تئوری انتخاب و 8 درس برای زندگی زناشویی شادتر (با سی‌دی)

معلم مدرسه کیفی (راهنمای کتاب مدرسه کیفی)

  • 107,000 تومان

معلمانی که علاقه‌مند یادگیری و استفاده از تئوری انتخاب و همچنین آموزش آن به دانش‌آموزان خود باشند موفق می‌شوند زیرا دلیل موفقیت خود را می‌دانند. بنابراین در هر آموزشگاهی که کارکنانش مایل به تلاش در این زمینه باشند یک مدرسه کیفی شکل می‌گیرد. هدف این کتاب ارائه پیشنهادهای خاص به معلمان برای عملی کردن آموزه‌های تئوری انتخاب در کلاس درس است. این کتاب مختص معلمانی است که به ایده‌های مدرسه کیفی علاقه بسیاری دارند. البته برای معلمانی که در چنین مدارسی تدریس نمی‌کنند اما می‌خواهند از این ایده‌ها در کلاس‌هایشان استفاده کنند نیز مفیداست. این کتاب دربارۀ کارهایی است که برای نزدیکی به دانش‌آموزان باید انجام دهید. مدیرتان، غیر از صدور مجوز برای اعمال تغییرات خاص، باید کارهای دیگر هم برای شما انجام دهد. او باید از تمام تلاش‌های شما برای به‌کارگیری ایده‌های مدیریت راهبرانه‌ای که در این کتاب آمده است حمایت کند.

خرد راهبری خود و دیگران (توصیه‌های راهبی که ماشین فراری‌اش را فروخت)

  • 94,000 تومان

امروزه برخلاف گذشته، نظریه‌پردازان حوزه منابع انسانی و مدیریت بر این باور نیستند که راهبران بزرگ کسانی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های خاص هستند. این‌گونه راهبری به خودی خود و بدون انگیزه و تلاش شکل نمی‌گیرد. بلکه راهبری خردمندانه نیروی انسانی نیازمند آموزش مداوم و تلاش پیگیرانه برای درون‌سازی آموزه‌ها و تبدیل تجربه‌های شخصی و گروهی به خرد و حکمت و آنگاه به کارگیری خرد پرورش‌یافته در دنیای واقعی کسب و کار و تجارت یا هر حرفه دیگر است...

تئوری انتخاب در اتاق مشاوره

  • 185,000 تومان

دکتر گلاسر در این کتاب با نشان دادن راه‌های رهایی از تهدیدهای بیرونی و گام‌های منتهی به آزادی درونی، به ما می‌گوید که این مسیر به‌طور عجیبی ساده است. البته گام نهادن در این راه شهامت و اعتماد می‌خواهد تا بتوانیم شیوه تفکرمان را تغییر دهیم، اما روش معنادار کردن چیزهایی که به نظر بی‌معنا می‌رسد تجربه شگفت‌آوری است. دکتر گلاسر در این کتاب، راهنمایی عملی برای تغییر زندگی نوشته است و تأکید دارد که همواره تغییر از درون به بیرون انجام می‌گیرد. او با اشاره مستقیم به شرایط سخت و ناگواری که در زندگی تجربه می‌کنیم، توضیح می‌دهد که نیازی نداریم قربانی گذشته یا محیط خود باشیم. او تلاش می‌کند به خواننده کمک کند با استفاده از تئوری انتخاب، قربانی بودن را انتخاب نکند یا به قربانی بودن ادامه ندهد. تئوری انتخاب معتقد است هرچه بیش‌تر با مفاهیم این روانشناسی آزادی‌بخش آشنا شویم و با آن زندگی کنیم، می‌توانیم افرادی مؤثرتر، والدینی خشنودتر، همسرانی رضایت‌مندتر و کارکنانی مولد و خلاق‌تر باشیم و سکان زندگی خود را ماهرانه‌تر در اختیار گیریم.

8 درس برای زندگی زناشویی شادتر (کتاب گویا)

  • 25,000 تومان

با صدای: علی صاحبی ، شهریار صفاجو و مهتاب منوچهری
این اثر در یک نگاه، کتاب تکمیلی دکتر ویلیام گلسر درباره کاربست تئوری انتخاب در روابط دو عضوی و زندگی مشترک است. نویسندگان در هشت درس مستقل و با طرح نمونه‌هایی عینی از مشکلات زناشویی، کاریست عملی تئوری در زندگی زناشویی را آموزش می‌دهند. این کتاب یک کتاب کار برای زوج‌هاست تا مطالب آن را با هم بخوانند و در مورد سوالی که در انتهای هر بخش آمده است، گفتگو کنند. البته اگر کسی هنوز همسری ندارد یا همسرش از خواندن کتاب خودداری می‌کند، باز هم مطالعه کتاب می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای ارتقا و بهبود زندگی مشترک آن‌ها باشد.

تئوری انتخاب و 8 درس برای زندگی زناشویی شادتر (با سی‌دی)

  • 100,000 تومان

اثر پیش رو، کتاب تکمیلی دکتر ویلیام گلسر در خصوص کاربرد تئوری انتخاب در روابط دو عضوی و زندگی مشترک است. نویسندگان در هشت درس مستقل و با طرح نمونه‌های عینی از مشکلات زناشویی، به آموزش کاربست عملی تئوری انتخاب در زندگی زناشویی می‌پردازند. این اثر، یک کتاب کار برای زوج‌هاست تا مطالب آن را با هم بخوانند و درباره پرسشی که در پایان هر بخش آمده است، گفتگو کنند. خواندن کتاب برای کسانی که هنوز همسری ندارد یا همسرانشان از همراهی با آنها در خواندن کتاب خودداری می‌کند، زمینه بسیار خوبی برای ارتقا و بهبودی زندگی مشترک فراهم خواهد آورد...

صفحه‌ی 1