علي رضا كاربخش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طرح‌واره‌درمانی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
خشم (چگونه با آن و بدون آن می‌توان زندگی کرد)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
واقعیت‌درمانی نوین (مشاوره بر مبنای نظریه انتخاب)
گفتگوهای حساس (مهارت‌های گفتگو در شرایط تنش‌زا)

طرح‌واره‌درمانی

  • 120,000 تومان

برای فهم پیشرفت‌های جدید طرح‌واره‌درمانی در جنبه‌های تئوریکی، تحقیقی و درمان، هیچ راهی بهتر از خواندن فصل‌های این کتاب وجود ندارد. این کتاب برای درمان‌گران، نظریه‌پردازان، محققان و مسئولان بهداشت روان هم‌چون نقشه راهی است که مسیر طرح‌واره‌درمانی را در آینده به نمایش می‌گذارد. من باور دارم که خواندن این کتاب برای همه علاقه‌مندان به رویکرد طرح‌واره‌درمانی ضروری است.

خشم (چگونه با آن و بدون آن می‌توان زندگی کرد)

  • 38,000 تومان

آلبرت الیس در این کتاب نشان می‌دهد که با یک برنامه گام به گام ساده که هر فردی توان انجام آن را دارد، چگونه می‌توان در مواقع بحرانی، خشم خود را مدیریت کرده و با حفظ منافع خود همچنان شاد و موفق به پیش برویم. او در این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه در محیط خانه یا کار، با اندیشیدن، احساس کردن و رفتار درست بدون خشم، می‌توانیم زندگی بهتری داشته باشیم. این کتاب از زمان چاپ، کتابی مرجع در رویکرد درمان شناختی محسوب می‌شود و دکتر الیس با ارائه تکنیک‌های خود و تکنیک‌های مشابه دیگر در مورد غلبه بر مشکل دیرینه مدیریت خشم، به ارائه راه‌حلی اساسی در این‌باره پرداخته است.

واقعیت‌درمانی نوین (مشاوره بر مبنای نظریه انتخاب)

  • 45,000 تومان

واقعیت‌درمانی که گلاسر پایه‌گذار آن بوده بر اصل انتخاب و مسئولیت تاکید می‌کند یعنی افراد خودشان انتخاب می‌کنند که چگونه رفتار کنند بنابراین باید مسئولیت انتخاب‌های خود را بعهده بگیرند وقتی افراد متوجه این اصل می‌شوند که علت اصلی مشکلات خودشان هستند در جریان درمان همکاری بیشتری دارند و مسئولیت تغییر را نیز خودشان بعهده می‌گیرند. در واقعیت درمانی به گذشته، تشخیص، دارو و کاربرد آزمون‌ها توجه نمی‌شود و برای برطرف کردن مشکل برنامه‌ای را طرح‌ریزی می‌کنند که در این برنامه تأکید بر رفتار کنونی، زمان حال و پذیرش مسئولیت می‌باشد که درمانجو و درمانگر با کمک هم بر اجرای این طرح و متعاقبا برطرف کردن مشکل می‌پردازند. هدف مداوم واقعیت‌درمانی، خلق یک رابطه مبتنی بر نظریه انتخاب بین مراجع و درمانگر است. مراجعین از طریق تجربه این رابطه رضایت‌بخش می‌توانند چیزهای زیادی درباره نحوه اصلاح روابط مشکل‌زای خود که آن‌ها را به سمت مشاور سوق داده است، بیاموزند.

گفتگوهای حساس (مهارت‌های گفتگو در شرایط تنش‌زا)

  • 200,000 تومان

هنگامی که مسائل بسیار حساس، دیدگاه‌های متفاوت و هیجانات شدیدی وجود دارد، یک گفتگوی معمولی تبدیل به گفتگوی حساس می‌شود. و از سوی دیگر، هر قدر یک گفتگو حساس‌تر شود، توانایی مدیریت موثر آن کاهش می‌یابد.

صفحه‌ی 1