علي بخشي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تونل وحشت تاریخ (اینکاهای باورنکردنی)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
از عشق گفتن (شکسپیر عاشق حکیم دلقک)
  • 59,500 تومان
  • با تخفیف: 59,500 تومان
تا شباهتت را به مقتول کم کنی (داستان‌های بسیار کوتاه)
ماهی کور (داستان‌های بسیار کوتاه)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

تونل وحشت تاریخ (اینکاهای باورنکردنی)

  • 48,000 تومان

اینکاها چه کسانی بودند؟ چگونه امپراتوری تشکیل دادند؟ درباره‌ی آداب و رسوم و زندگی روزمره در امپراتوری اینکاها چه می‌دانی؟ اینکاها قصرهای طلایی بنا می‌کردند و لاما پرورش می‌دادند. در شهرها و روستاهایشان همه نقش و مسئولیت داشتند، حتی لاماها! اینکاها عقاید احمقانه و رفتارهای حیرت‌انگیزی داشتند؛ از آزار و اذیت لاماها گرفته تا نوک‌تیزکردن کله‌هایشان! در قلمروی آن‌ها 12 میلیون نفر زندگی می‌کردند، اما این جمعیت از 250 اسپانیایی مهاجم و میکروب‌های نامرئی شکست خورد! به تاریخ عجیب‌و‌غریب اینکاها خوش آمدی!

از عشق گفتن (شکسپیر عاشق حکیم دلقک)

  • 59,500 تومان

جمله‌هایی هست، واژگانی که تا نخوانیم عاشق نمی‌شویم. از عمر جمله‌های این کتاب بیش از چهارصد سال می‌‌گذرد اما گویی برای امروز ما نوشته شده‌اند. واژگانی در باب زیستن به شیوه شاعران.

تا شباهتت را به مقتول کم کنی (داستان‌های بسیار کوتاه)

  • 99,500 تومان

داستان لحظه‌ای (Flash Fiction) گونه‌ای ادبی است که از بیش از یک دهه پیش به عنوان شکلی از ادبیات معاصر پذیرفته شده است. جیمز توماس و رابرت شپارد، تعدادی از این داستان‌های بسیار کوتاه را از برخی نویسندگان مطرح دنیا گرد آورده‌اند. کتاب تا شباهتت را به مقتول کم کنی دومین کتاب از مجموعه داستان‌های کوتاه‌تر است که به معرفی تعدادی از بهترین نمونه‌های داستان‌های لحظه‌ای می‌پردازد. پیش از این، کتاب ماهی کور از همین مجموعه منتشر شده است.

ماهی کور (داستان‌های بسیار کوتاه)

  • 65,000 تومان

"ماهی کور" مجموعه داستان‌های لحظه‌ای یا خیلی کوتاه است که توسط جیمز توماس و رابرت شپارد از نویسندگان مطرح دنیا انتخاب شده است. داستان لحظه‌ای گونه‌ای ادبی است که از بیش از یک دهه پیش به عنوان شکلی از ادبیات معاصر پذیرفته شده است. نویسندگان کتاب "ماهی کور" با ظرافت خاصی داستان‌های مختلف را در کنار هم قرار داده‌اند و تلاش کردند تا به واسطه این شیوه و ترتیب بتوانند خوانندگان را تحت‌تاثیر قرار دهند. کتاب "ماهی کور" در حوزه ادبیات داستانی مجموعه‌ای خاص و با رویکردی جدید محسوب می‌شود که می‌تواند اثری دوست‌داشتنی برای عاشقان مینی‌مال باشد. داستان‌هایی که به دور از هرگونه پیچیدگی روایت شده‌اند و به دلیل کوتاه بودنشان، حسی خوب را به خواننده منتقل می‌کنند. از جمله نویسندگان این مجموعه داستان‌های کوتاه می‌توان به جک هندی، دیو اگرز، جان گولت، لیدیا دیویس، بری گیفورد، کیم چرچ، ریچارد باوش، جیم گریس، پل ترو، هانا باتمی و... اشاره کرد.

صفحه‌ی 1