علي اكبر قاري نيت


تولیدکننده








بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قوانین تفکر
  • 299,900 تومان
  • با تخفیف: 299,900 تومان
زندگی لیمونادی (چگونه در کار و زندگی موفق شویم)
  • 159,900 تومان
  • با تخفیف: 159,900 تومان
دانش پول
  • 99,900 تومان
  • با تخفیف: 99,900 تومان
رک و صریح حرف بزن
  • 149,900 تومان
  • با تخفیف: 149,900 تومان
قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
شرم (التیام شرم سمی که شما را بیمار می‌کند)
  • 379,900 تومان
  • با تخفیف: 379,900 تومان
گام‌های بزرگ (365 گام برای 365 روز درس‌های روزانه موفقیت)
بازسازی کار و زندگی (چگونه ادامه زندگی را به بهترین دوران زندگی خود تبدیل کنید)
رازهایی درباره زندگی که هر زن باید بداند
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
قدرت انضباط شخصی (بهانه تراشی ممنوع)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت (شما به 1 نقشه پرواز احتیاج دارید)

قوانین تفکر

  • 299,900 تومان

مجموعه قوانینی برای اینکه خودتان بتوانید هوشمندانه‌تر، خردمندانه‌تر و شادتر فکر کنید. آیا دوست ندارید یکی از متفکران مسلم این دنیا باشید؟ شاید به حال دیگران غبطه بخورید که بهترین ایده‌ها را دارند، هوشمندانه‌ترین تصمیم‌ها را می‌گیرند، خلاقانه مشکلات را حل می‌کنند و همیشه به زندگی نظر مثبت دارند. آیا چیزی هست که آن افراد می‌دانند، ولی بقیه ما نمی‌دانیم؟ آیا چیزی هست که همه ما می‌توانیم یاد بگیریم؟ جواب این پرسش‌ها «بله» است. ما به قوانین تفکر نیاز داریم. این قوانین اصول هدایت‌کننده‌ای هستند که به شما نشان می‌دهند چگونه تصمیم‌های خردمندانه بگیرید، از تعلل و طفره رفتن دست بردارید، بدانید چه مواقعی باید سازگار و انعطاف‌پذیر باشید، از اشتباهات اجتناب کنید، گزینه‌های دیگر را پیدا کنید، با دیگران هم‌فکری کنید، از وسواسی بودن درباره کارها بپرهیزید، ذهن‌تان را فعال نگه‌دارید، خلاق‌تر باشید و افکار شاد و سالم داشته باشید...

خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن (تغییر خودگویی از منفی به مثبت خودگویی برای رفع استرس اضطراب و افسردگی)

  • 179,900 تومان

خودگویی منفی - گفتگوی منفی با خود - آن‌قدر گسترش پیدا کرده است که حتی می‌توان آن را بیماری خودگویی منفی نامید. این نوع گفتگو شما را برای شکست آماده می‌کند، بنابراین وقتی با خودتان منفی‌نگرانه گفتگو می‌کنید، عینا مغزتان را برای شکست خوردن آماده می‌کنید. ممکن است صحبت کردن یا فکر کردن با خود به صورت منفی بی‌ضرر به نظر برسد، ولی این‌طور نیست؛ بنابراین باید خودگویی منفی‌تان را به خودگویی مثبت تبدیل کنید تا زندگی سرشار از شادی و موفقیت داشته باشید. چگونگی تغییر خودگویی، به طور کامل در بخش اول توضیح داده شده است. بخش دوم به شما کمک خواهد کرد تا از خودگویی منفی که علت اصلی استرس، اضطراب و افسردگی است خلاص شوید و در زندگی به آرامش لازم دست پیدا کنید. بخش سوم شامل 60 نکته درباره خودگویی و 365 روز خودگویی مثبت برای هر روز سال است که برای تغییر خودگویی منفی، می‌توانید از این خودگویی‌های مثبت استفاده کنید.

زندگی لیمونادی (چگونه در کار و زندگی موفق شویم)

  • 159,900 تومان

همه مردم به دنبال شادی و مفهوم بخشیدن به زندگی و تحقق هدف‌هایشان هستند. هر سال حداقل 365 روز فرصت دارید تا مسیر زندگی‌تان را کنترل کنید. بسیاری از مردم این فرصت طلایی را نادیده می‌گیرند. هر روز یکی از این دو نوع زندگی را انتخاب می‌کنید: زندگی لیمویی یا زندگی لیمونادی. در زندگی لیمویی، وضع کنونی را به طور دائم می‌پذیرید و فعالانه مسیر زندگی‌تان را کنترل نمی‌کنید و به دیگران اجازه می‌دهید کنترل سرنوشت‌تان را در دست بگیرند. در زندگی لیمویی به جای تلاش فعال و واقعی برای ایجاد تغییرات مثبت برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بر بهانه‌ها، دنباله‌روی‌ها و تظاهرها تمرکز می‌کنید. این کتاب می‌گوید چگونه زندگی غیرفعال لیمویی را به زندگی فعال لیمونادی تبدیل کنید. آیا می‌خواهید خودتان سرنوشت زندگی‌تان را تعیین کنید یا دیگران سرنوشت‌تان را رقم بزنند؟ آیا می‌خواهید زندگی لیمویی داشته باشید یا زندگی لیمونادی؟ جواب به این پرسش به توانایی شما برای انجام دادن پنج تغییر بستگی دارد: چشم‌انداز، ریسک، استقلال، خودآگاهی و حرکت. این کتاب یاد خواهد داد که چگونه با پنج تغییر ساده می‌توانید از زندگی لیمویی خلاص شوید و زندگی لیمونادی را آغاز کنید.

دانش پول

  • 99,900 تومان

رازهای پولدار شدن و استقلال مالی را بیاموزید. پول یکی از جذاب‌ترین، عاطفی‌ترین و قطبی‌ترین موضوعات جهان است که درباره آن بسیار فکر شده و پژوهش‌های زیادی انجام شده است. درباره اینکه پول چیست، چگونه باید آن را به دست آورد، چگونه باید آن را خرج کرد، چه کسی پول دارد و چه کسی ندارد و بی‌شمار موضوع مربوط به اثراتی که پول از خود به جا می‌گذارد، هزاران کتاب و مقاله نوشته شده و بی‌شمار سخنرانی انجام شده است و هنوز با وجود تمرکز و علاقه مداوم به این موضوع، یک کلمه وجود دارد که بیانگر دیدگاه‌های مردم عادی درباره پول است: سردرگمی. اکنون، متخصص صنعت رشد شخصی، دن استراتزل، با نویسنده کتاب‌های پرفروش و مشاور مشهور تجارت، برایان تریسی، درباره موضوعی صحبت می‌کند که برایان آن را دانش پول می‌نامد؛ قوانینی که نه برای سال‌ها، بلکه برای هزاران سال آزموده و تأیید شده‌اند. اگر فقط ایده‌های این کتاب را بخوانید و آنها را برای زندگی و تجارتتان به کار ببرید، شما نیز می‌توانید از لحاظ مالی موفق شوید.

رک و صریح حرف بزن

  • 149,900 تومان

استیو هاروی در کتاب پرفروش قبلی خود به نام «مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن عمل کنید» به میلیون‌ها زن در سراسر جهان گفت که مردها واقعا درباره عشق، صمیمیت، تعهد و ازدواج چگونه می‌اندیشند. او در کتاب جدیدش به نام «رک و صریح حرف بزن» می‌گوید چه چیزهایی به مردها انگیزه می‌دهد و اینکه زنان چگونه می‌توانند با آگاهی از این انگیزه‌ها به بیشتر خواسته‌های خود از روابط زناشویی‌شان برسند. این کتاب راهنمایی است برای درک افکار مردان در مورد زنان. هاروی همچنین اطلاعات ارزشمندی درباره خانواده با شما در میان می‌گذارد؛ از قبیل: - چگونه از نق زدن کم کنید و بر هماهنگی در محیط خانه بیفزایید. - ابراز قدردانی. - چیره شدن بر چالش‌های مالی. - ازدواج در دهه‌های مختلف زندگی. - اهمیت ظاهر زن. - تفاهم با مردان. - هنر معامله. - پرسش‌ها و پاسخ‌ها و... .

قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت

  • 72,000 تومان

باید دوازده گام در طی سفرتان بردارید تا به شادکامیء تندرستی و رفاه مورد نظرتان دست پیدا کنید. با پیروزی از این گام‌هاء می‌توانید کنترل کامل زندگی تان را در دست بگیرید و از تمام توان‌های روحی‌تان استفاده کنید تا آن شخص مورد دلخواه‌تان شوید و احتمال رسیدن به مقصدتان را طبق برنامه‌ریزی انجام شده افزایش دهید.

شرم (التیام شرم سمی که شما را بیمار می‌کند)

  • 379,900 تومان

جان برادشاو در زمره 100 نویسندة مؤثر قرن بیس ‌و یکم در زمینه بهداشت و سلامت روحی و روانی است و این انتخاب بر اساس همتایان روا‌شناس و روانکاوش صورت گرفته است. دیدگاه‌هایش درباره دوران کودکی و روابط خانواده و به‌ویژه اثرات درازمدت موضوع‌هایی مانند توهین‌ها، بدرفتاری‌ها، اعتیاد، وابستگی‌ها، ضربه‌های روحی و بی‌ثباتی هیجانی درک و بینش‌مان را از سلامت هیجانی و روانی و پویایی روابط میان‌فردی دگرگون کرده است. چهار کتابش که در زمره کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارند، به التیام روحی و روانی میلیون‌ها نفر کمک شایانی کرده است. کتاب شرم ازجمله ماندگارترین و برجسته‌ترین کتاب‌های جان برادشاو است. در این کتاب، او نشان می‌دهد که چگونه شرم سمی و ناسالم که اغلب گریبانگیر جوانان می‌شود و تا دوران بزرگسالی ادامه می‌یابد، عامل اصلی بیماری‌ها، اختلال‌های روحی و روانی، وسواس‌ها، وابستگی‌ها، اعتیادها و انگیزه بلندپروازی‌های ماست. درحالی‌که شرم سالم و مثبت باعث توانمندی ما و موجب پایداری و یکپارچگی نظام اجتماعی‌مان می‌شود، ولی شرم ناسالم و منفی موجب ضعف عزت نفس، اعتمادبه‌نفس، فروپاشی نظام خانواده و عدم پیشرفتمان در زندگی می‌شود. شرم سمی باعث می‌شود تا همواره گرفتار گذشته‌مان باشیم.

گام‌های بزرگ (365 گام برای 365 روز درس‌های روزانه موفقیت)

  • 32,000 تومان

خداوند به هر کدام از ما ذخایر ذاتی زیادی عطا کرده است که ما را قادر می‌سازند تا به هر آنچه که تاکنون آرزویش را داشتیم و حتی بیش‌تر دست یابیم. می‌توان راه را برای یک تصمیم باز کرد تا برای ما لذت یا رنج، رفاه یا فقر، مصاحبت یا انزوا، عمر طولانی یا مرگ زودرس به ارمغان آورد. امروز می‌خواهم شما را وادار کنم تا تصمیمی بگیرید که بی‌درنگ بتواند کیفت زندگی‌تان راتغییر دهد یا بهبود بخشد.

بازسازی کار و زندگی (چگونه ادامه زندگی را به بهترین دوران زندگی خود تبدیل کنید)

  • 45,000 تومان

آینده نامعلوم است، ولی وقتی این کتاب را می‌خوانید، از یک چیز می‌توانیم شما را مطمئن کنیم و آن این است که بقیه عمرتان می‌تواند بهترین زندگی‌تان باشد، هرکاری که تاکنون انجام داده‌اید، فقط سایه آن چیزی است که در ماه‌ها و سال‌های موجود قادر خواهید بود انجام دهید آگاهی از تغییرات زندگی‌تان بخشی از یک نقشه‌ بزرگ موفقیت می‌باشد.

رازهایی درباره زندگی که هر زن باید بداند

  • 60,000 تومان

یک زندگی را در نظرتان مجسم کنید که در آن هر روز صبح هیجان‌زده از روز پیش از خواب بیدار می‌شدید و مطمئن بودید وقتی شب میخوابیدید با خود می‌گفتید، عجب روز محشری بود. تصور کنید که می‌دانستید صرف نظر از چالش‌هایی که در رابطه، کار، یا خانواده ‌تان با آن‌ها مواجه هستید، همیشه متمرکز، آرام و مطمئن باقی می‌ماندید... فرض کنید که در درون خودتان منبعی از اعتماد و خرد دارید که می‌توانید روی آن حساب کنید تا منبع سرشاری از قدرت و روحیه باشید. تصور کنید اگر بدانید دقیقا چه کارهایی لازم است انجام دهید تا بتوانید در هر لحظه‌ی زندگی‌تان از شادی، رضایت و آرامش خاطر کافی برخوردار شوید.

قدرت انضباط شخصی (بهانه تراشی ممنوع)

  • 220,000 تومان

این کتاب برای مردان و زنان مصمم و جاه طلبی نوشته شده که می‌خواهند هر چیزی را که برای آن‌ها در زندگی میسر است به دست آورند. برای کسانی که نوشته شده که مشتاق انجام کار بیش‌تر و مشتاق داشتن بیش‌تر از قبل می‌باشند. شاید مهم‌ترین دیدگاه همه نسبت به موفقیت این باشد که آن را بیش‌تر به دست آورید، ولی شاید باید شخص متفاوتی شوید موضوع این نیست که کارهای متفاوتی انجام بدهید یا امکاناتات متفاوتی به دست آورید بلکه باید به شخصی تبدیل شوید که خیلی بیشتر از حد متوسط کار انجام می‌دهد. رشد خودانضباطی بزرگراهی است که همه چیز را برای شما امکان پذیر می سازد. این کتاب به صورت یک راهنمای گام به گامی خواهد بود که باعث می شود به یک فرد استثنایی تبدیل شوید که کارهای استثنایی انجام می‌دهد.

قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت (شما به 1 نقشه پرواز احتیاج دارید)

  • 24,000 تومان

باید دوازده گام در طی سفرتان بردارید تا به شادکامی، تندرستی و رفاه مورد نظرتان دست پیدا کنید. با پیروی از این گام‌ها می‌توانید کنترل کامل زندگی‌تان را در دست بگیرید، و از تمام توان‌های روحی‌تان استفاده کنید تا آن شخص مورد دلخواه‌تان بشوید و احتمال رسیدن به مقصدتان را طبق برنامه‌ریزی انجام شده افزایش دهید.

1  2  صفحه‌ی 1