عسل كارگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طرح بزرگ
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
افکارتان را تغییر دهید (10 روش فکری قدرتمند برای برخورداری از زندگی سرشار و موفق)
کار عمیق
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

طرح بزرگ

  • 80,000 تومان

استیون هاوکینگ می‌نویسد: «ما در دنیایی حیرت‌انگیز و گیج‌کننده زندگی می‌کنیم. می‌خواهیم معنای آنچه را که در پیرامون خویش می‌یابیم بدانیم و دوست داریم بپرسیم: سرشت جهان چیست؟ جایگاه ما در آن کجاست؟ از کجا آمده‌ایم و آمدنمان از بهر چه بوده‌است؟ منشا جهان چیست و چرا به صورت کنونی‌اش درآمده‌است؟ جهان چگونه به پایان خواهد رسید؟ آیا جهان دیگری هم هست؟» او با نگاهی گذرا به یونان قدیم و ارزشی که به قوانین طبیعت قائل بودند به زمانه کپرنیک و آیزاک نیوتن رسیده و با عبور از آن دوران، آلبرت اینشتن و اروین شرودینگر و ماکس پلانک را دور زده تا نظریه خود را بیان کند و فیزیک و متافیزیک را بهم پیوند دهد.

افکارتان را تغییر دهید (10 روش فکری قدرتمند برای برخورداری از زندگی سرشار و موفق)

  • 64,000 تومان

گاهی اوقات مردم سعی می کنند ما را در یک جعبه قرار دهند. آنها چیزهایی به ما خواهند گفت:‌ شما نمی توانید آن کار را شروع کنید. شما منابع ندارید، شما هرگز مکان خوبی برای زندگی نخواهید داشت، هرگز فرد مناسبی را نخواهید دید: زیرا تفکر آنها محدود است ، آنها سعی میکنند محدودیت‌های خود را بر روی شما بگذارند. شما مصمم و با قدرت روی حرف خودتان بمانید و بگویید: من از اینکه معمولی باشم امتناع می کنم زیرا افراد اطراف من همه اینگونه هستند.

کار عمیق

  • 75,000 تومان

فعالیت‌های حرفه‌ای انجام شده در حالت تمرکز بدون حواس پرتی است که توانایی‌های شناختی شما را به حد اعلا می‌رساند. این تلاش‌ها ارزش جدیدی ایجاد می‌کندء مهارت شما را بهبود می‌بخشد و تکرار آن دشوار است. کار عمیق برای از بین بردن آخرین قطره ارزش از ظرفیت فکری فعلی شما لازم است. ما اکنون پس از دهه‌ها تحقیق در روتنشناسی و علوم اعصاب می‌دانیم که وضعیت فشار روانی همراه با کار عمیق نیز برای بهبود توانایی‌های شما ضروری استء کار عمیق دقیقا همان تلاشی بود که در اوایل قرن بیستم برای برجسته‌سازی در یک زمینه شناختی مانند روان‌پزشکی دانشگاهی لازم بود.

صفحه‌ی 1