عاطفه هاشمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسخه‌هایی برای خواب (7 روز تا برخورداری از بهترین استراحت عمرتان)
مدیتیشن 8 دقیقه‌ای (ذهنت را آرام کن زندگیت متحول می‌شود)
راز بین 2 نفر
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
محل سگ بگذارید لطفا (کارهای درست زندگی بهتر و در عین حال نجات سیاره‌مان زمین)
اشتوم
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
هر کاری راهی داره
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
پیامبر پنهان (دیابلو 3)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان

نسخه‌هایی برای خواب (7 روز تا برخورداری از بهترین استراحت عمرتان)

  • 145,000 تومان

عده‌ای اعتقاد دارند خواب پدیده‌ای فریب‌آمیز و فرار است و بیش از آن که منبع آرامش و تجدید نیرو باشد، منشا استرس و اضطراب است. به نظر عده‌ای دیگر، خواب مهارتی است که هرگز نمی‌توانند به‌طور کامل بر آن تسلط یابند و تمام عمر خواب‌هایشان بد و نامطلوب است. عده‌ای دیگر خواب را مهارتی می‌دانند که ناگهان و بدون هیچ توضیحی غیب شده است. کجا رفت؟ ما برای بقا همان‌طور که به خوردن، نوشیدن و نفس کشیدن نیاز داریم، به خواب نیز محتاجیم. اگر خواب را از ما بگیرند، می‌میریم. شاید کمی زمان ببرد، اما خوابیدن، درست به اندازه تمام این موارد (غذا، آب و اکسیژن) فرایندی ضروری و زندگی‌بخش است. اگر خواب نباشد در نهایت بدن‌هایمان آغاز به اضمحلال می‌کنند. پس چرا پدیده‌ای که باید این قدر طبیعی، غریزی و خودکار باشد، گاه می‌تواند این‌قدر سخت و دشوار شود؟ خوابیدن، رویدادی نیست که بر ما رخ دهد. بیشتر فرایند خواب در واقع رها کردن، بیرون آمدن از خود و آموزش بدن در مورد تشخیص و شناسایی نشانه‌هایی است که به بدن بگوید چه زمانی باید چه کاری انجام دهد. تصمیم‌گیری‌هایی که خواب شما را شکل می‌دهند با دراز کشیدن شما آغاز نمی‌شود، بلکه با لحظه‌ای آغاز می‌شود که صبح چشم‌هایتان را از هم باز می‌کنید. بیشتر کسانی که با مساله خواب دست به گریبانند خودشان می‌دانند خواب چقدر برای سلامتی‌شان مهم و ضروری است. نیازی نیست کسی این را به آنها بگوید. چیزی که آنها نیاز دارند این است که بیاموزند زندگی روزانه‌شان را باید چطور سپری کنند تا آماده خواب خوب شبانگاهی باشند.

مدیتیشن 8 دقیقه‌ای (ذهنت را آرام کن زندگیت متحول می‌شود)

  • 105,000 تومان

چه قبلا مدیتیشن را امتحان کرده باشید و چه اولین بار باشد که به سراغش آمده‌اید، این کتاب به کارتان می‌آید. این کتاب برای شما و سبک زندگی‌تان در جهان امروز طراحی شده است چرا که تنها با صرفه هشت دقیقه در روز (فاصله ی بین دو آگهی تلوزیونی) می‌توانید مدیتیشن کنید. این کتاب نه تنها نتیجه مطلوبی دارد بلکه کاری را که بیشتر کتاب‌های مدیتیشن موفق به انجامش نشده‌اند را به انجام می‌رساند. با این کتاب، آموزش مدیتیشن برایتان جذاب، سرگرم کننده و لذت‌بخش میشود. با این کتاب نه تنها به یک مدیتیشن‌کننده واقعی تبدیل می‌شوید بلکه در طی مسیر بارها لبخند می‌زنید و حتی گاه با صدای بلند خنده سر می‌دهید. این کتاب بطور کامل با روح مدیتیشن همراه است و بهترین راه برای فراگیری آن می‌باشد.

راز بین 2 نفر

  • 52,000 تومان

اکوریج شهر کوچکی است که همه در آن یکدیگر را می‌شناسند و روابطشان درهم تنیده است. الری قبلا در آن شهر نبوده، اما چیزهایی در موردش شینده است، خاله‌اش در 17 سالگی در این شهر گم شده است. 5 سال پیش هم یکی از برندگان مراسم رقص مدرسه با کشته شدنش نام شهر را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا الری بنا به شرایطی مجبور شده به این شهر بیاید و با مادربزرگی که چندان شناختی از او ندارد، زندگی کند. اکوریج از دور زیبا به نظر می‌رسد، اما رازهایی در خود نهفته دارد. قبل از اینکه سال تحصیلی الری شروع شود، کسی پیدایش می‌شود و به عناوین مختلف اعلام می‌کند که در آینده نزدیک قتلی اتفاق خواهد افتاد و مدام وعده می‌دهد که مراسم رقص امسال نیز به همان جانگدازی و خطرناکی 5 سال پیش خواهد بود. سپس طوری که انگار قرار است این حرف‌ها درست از آب درآید. دختر دیگری گم می‌شود. الری می‌داند رازهایی وجود دارد. مادر و مادربزرگش از ماجرا خبر دارند و او هرچه بیشتر در اکوریج می‌ماند، بیشتر مطمئن می‌شود که همه دارند چیزی را پنهان می‌کنند. موضوع این است که رازها خطرناک‌اند و بیشتر آدم‌ها نمی‌توانند آنها را در دلشان نگه دارند. به همین دلیل است که در اکوریج بهتر است رازتان را پیش خود نگه دارید.

محل سگ بگذارید لطفا (کارهای درست زندگی بهتر و در عین حال نجات سیاره‌مان زمین)

  • 57,000 تومان

دیگر وقت آن است که به نیت‌های خوبی که در سر دارید جامه عمل بپوشانید. وقت آن است که به سلامتی خود اهمیت بدهید و به فکر سیاره‌تان و تاثیری که روی آن می‌گذارید، باشید. محل سگ بگذارید، شما را به زندگی‌ای سالم‌تر ، پرمهرتر و آگاهانه‌تر هدایت می‌کند. متخصص سبک زندگی سبز، اشلی پایپر، طنازانه و بی هیچ قضاوتی ما را با تغییراتی ساده، اما تاثیر گذار آشنا می‌کند که به کمک آنها می‌توانیم هرروز یک قدم به زندگی‌ای بهتر و سالم‌تر نزدیک شویم. قرار نیست دستورالعمل‌های این کتاب محدودیتی برایتان ایجاد کند. محل سگ بگذارید، راهنمایی کاربردی است که هر جا باشید به کارتان می‌آید و در نهایت تعادلی میان انجام کار صحیح و زندگی خوب برقرار می‌کند.

اشتوم

  • 48,000 تومان

تجربه جم لستر از بزرگ کردن کودکی مبتلا به اتیسم باعث خلق رمان اشتوم شد، کتابی با طنزی تلخ و داستانی احساسی. بن جول دیگر تسلیم شده است. پسر 10 ساله‌اش - جونا - به اتیسم مبتلاست و تا به حال حرف نزده. بن و همسرش - اما - سخت در تلاشند تا با این قضیه کنار بیایند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند به شکلی نمایشی از هم جدا شوند، تصمیمی استراتژیک و البته نه چندان عاقلانه! از طرفی، مساله دادگاه مربوط به جونا مطرح است، دادگاهی برای تصمیم‌گیری درباره آینده تحصیلی او. پدر و پسر مجبور می‌شوند به خانه گئورگ - پدر پیر و بد اخلاق بن نقل مکان کنند. خانه کوچکی در شمال لندن میزبان 3 نسل از مردان این خانواده است: یکی از آن‌ها نمی‌تواند حرف بزند و آن دو دیگر نمی‌خواهند حرف بزنند. با آنکه جونا از اتفاقات اطرافش خبر ندارد، اما در نهایت گره مشکلات مربوط به هویت شخصی، مسائل خانوادگی و سوتفاهم‌ها توسط او باز می‌شود.

هر کاری راهی داره

  • 150,000 تومان

هر کاری راهی داره، برخلاف بیشتر کتاب‌های خودیاری که درمان‌های سریع و موقتی ارائه می‌دهند، ذهن شما را طوری بار می‌آورد که در رویارویی با موانع و مشکلات، تفکری نقادانه و خلاقانه داشته باشد، شرل استرید معتقد است که «خواندن این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد با ترس‌هایش روبرو شود، به رویاهایش جامعه عمل بپوشاند و طریق بهتری برای پیشروی‌هایش بیاید، یک ضرورت است.» اگر نمی‌توانید راه حل مشکلاتتان را پیدا کنید یا به رویاهایتان برسید، مشکل شما نیستید؛ مشکل این است که هنوز آن دیدگاه متحول کننده را به دنیای درون خود راه نداده‌اید. هر کاری راهی داره، فقط یک جمله جالب و بامزه نیست، بلکه یک فلسفه خوش‌بینی است. یک طرز تفکر. یک ذکر. یک اعتقاد. و از همه مهم‌تر این که با این کتاب دیگر چیزی جلودارتان نخواهد بود.

پیامبر پنهان (دیابلو 3)

  • 39,000 تومان

معبد تریون که تحت حمایت نیروهای شیطانی قرار داشت، سقوط کرده است. الدیسیان که در راه آزادسازی تمام بشریت مبارزه می‌کند، فقط یک دشمن دیگر بر سر راه خود دارد؛ کلیسای جامع نور و رهبر فرهمند این کلیسا که همانا پیغامبر است. پیغامبر کسی نیست جز ایناریوس، فرشته‌ی شورشی! ایناریوس تمام دنیا را قلمرو خود می‌داند و می‌خواهد بر همه‌چیز فرمان براند. الدیسیان که با دشمنی قدرتمند روبه‌رو شده، ناخواسته چشمان خود را بر دیگر دشمنی که قصد تصرف دنیا را دارد، بسته است؛ دشمنی قدرتمند که ترجیح می‌دهد سنکچواری را نابود کند، تا این‌که آن را به رقیب خود واگذارد. حالا دیگر هم جهنم‌های سوزان و هم بهشت‌های متعالی از وجود سنکچواری خبر دارند...اهریمنان و فرشتگانِ هر دو لشکر نیز برای تصرف آن از هیچ‌کاری فروگذار نخواهند کرد...

صفحه‌ی 1