طوبي مرداني


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پیروزی در نبرد فروش (درس‌های برای هر‌گونه معامله از بزرگترین پیروزی‌های نظامی جهان)
رویای عمو جان
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
جادوی فکر بزرگ
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
کی نرماله کی نیست
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
250 راه برای گفتن نه
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
1 بازاریاب موفق ایده‌پرداز و قصه‌گوی خوبی است
ذهن‌تان را مدیریت کنید سرنوشت خود را بسازید
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان
به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
همزاد
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
تجارت در دنیای ساخت و ساز املاک و مستغلات
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

پیروزی در نبرد فروش (درس‌های برای هر‌گونه معامله از بزرگترین پیروزی‌های نظامی جهان)

  • 138,400 تومان

کتابی که پیش روی خواننده گرامی است، داستان نبردهای مختلف در طول تاریخ را بیان کرده و از آنها درس های مربوط به تجارت و فروش را استخراج کرده است. این کتاب شامل 29 فصل است که نویسنده در هر فصل به طور مختصر نبردی حائز اهمیت را توصیف کرده و سپس درس فروش را نسبت به اتفاقات آن نبرد آموزش می دهد. نویسنده این کتاب، جان گلدن، رئیس و مدیرعامل هوثویت است. وی سوابق چشمگیری در زمینه آموزش استراتژی های فروش دارد. کتاب حاضر یکی از کتاب های پر فروش بر اساس روش فروش SPIN است. نگارش این کتاب عالی است و خواننده را درگیر می کند. هر فصل به گونه ای ارائه شده که می توانید یک مهارت فروش جدید را بیاموزید. با به کارگیری این مهارت ها می توانید به یک فروشنده خوب تبدیل شده و درآمد بیشتری کسب کنید. جان گلدن در این اثر خارق العاده خود بین تاریخ نظامی و استراتژی فروش ارتباط ایجاد می کند. این کتابی است که هر فردی در زمینه فروش فعالیت دارد باید آن را بخواند. کتاب پیروزی در نبرد فروش به بررسی چرخه خرید امروزی می پردازد، اینکه چرا فرصت های فروش رقابتی از بین می روند، و از همه مهم تر اینکه، فروشندگان در این خصوص چه کاری می توانند انجام دهند. این نویسنده از نبردهای مسلحانه برای بررسی این تغییرات و ارتباط متقابل آنها با استراتژی های نظامی استفاده می کند. ایده استفاده از روایات مربوط به پیروزی های تاریخ نظامی، این کتاب را به چنین موفقیتی رسانده است. این یک کتاب عالی برای متخصصان فروش و تجارت است.

رویای عمو جان

  • 44,000 تومان

موسگلیاکوف پرسید: - «خوب، حالتان چطور است، عمو جان؟» پرنس گفت: - «چی؟ شمایید؟ درست می‌گویم؟! بله، هنوز خواب از سرم نپریده است!» بعد ناگهان با شور و شعف زیاد فریاد زد: «اوه، خدای من! کلاه گیسم را نگذاشته‌ام!» - «اوه، مهم نیست، عمو جان، اگر دوست داشته باشید من در این کار کمکتان می‌کنم!» - «خدای من، حالا شما راز مرا فهمیده‌اید! گفته بودم در را ببندد. حالا دوست من، باید صادقانه به من قول بدهید به هیچ وجه چیزی در این خصوص به کسی نگویید؛ منظورم این است که به کسی نگویید موهایم مال خودم نیست!»...

جادوی فکر بزرگ

  • 70,000 تومان

میلیون‌ها خواننده اسرار موفقیت را از طریق جادوی فکر بزرگ به دست آورده‌اند. همه چیزهایی را که همیشه خواستید به دست آورید: امنیت مالی، قدرت و نفوذ، شغل ایده‌آل، رضایت‌بخش بودن روابط و زندگی پر از خوشبختی...

کی نرماله کی نیست

  • 14,000 تومان

این کتاب به منظور استفاده به عنوان یک ابزار شناختی یا جایگزینی برای روان درمانی یا هر درمان دیگری بکار برده نمی‌شود. به جای آن این کتاب به عنوان یک راهنما برای ارزیابی سلامت عاطفی کلی فرد به کار می‌رود. اگر شما باور دارید که خودتان یا هرفرد دیگری که میشناسید ممکن است در معرض خطر آسیب رساندن به خود یا دیگران باشید لطفا هرچه سریعتر از افراد مناسب این امر یا متخصصین سلامت روانی کمک طلب کنید.

250 راه برای گفتن نه

  • 42,000 تومان

وقتی دو سالتان بود به راحتی فریاد می‌زدید و می‌گفتید نه. اما کم کم کلمه نه از دهانتان افتاد هر چقدر بیشتر گفتید نه والدینتان بیشتر عصبانی و خشمگین شدند . معلم‌هایتان کلمه نه را غیر قابل پذیرش می دانستند. وقتی بزرگتر شدید اگر می‌گفتید نه از اینکه عشق یا وفاداری والدین یا دوستانتان را نسبت به خود از دست بدهید هراسان بودید. بی‌شک برخی از آن هراس‌ها تا زمان بزرگسالی نیز ادامه داشته است.

1 بازاریاب موفق ایده‌پرداز و قصه‌گوی خوبی است

  • 23,000 تومان

در این دنیای فانی همه دروغ می‌گویند. فروشندگان نوع خاصی از این دروغ‌گویان به شمار می‌روند. آن‌ها به مصرف‌کنندگان دروغ می‌گویند زیرا مصرف‌کنندگان متقاضی این امر هستند. فروشندگان داستان‌هایی را بیان می‌کنند و خریداران آن داستان‌ها را باور می‌کنند. آن‌ها داستان‌هایی در مورد محصولات، خدمات، دوستان، یابندگان شغل، آدم‌های مرفه و برخی اوقات حتی از آب و هوا بیان می‌کنند. برخی فروشندگان این کار را به خوبی انجام می‌دهند و برخی دیگر نیز در این خصوص عملکرد خوبی ندارند. وقتی یک داستان موثق نیست، می‌تواند اثرات جانبی قابل توجهی داشته باشد و این مصرف‌کنندگان هستند که هزینه آن را پرداخت می‌کنند... یک بازاریاب موفق ایده‌پرداز و قصه‌گوی خوبی است.

ذهن‌تان را مدیریت کنید سرنوشت خود را بسازید

  • 67,000 تومان

آیا واقعا می‌خواهید نتایجی استثنائی در زندگی خود به وجود آورید؟ می‌خواهید یک رهبر قدرتمند، یک کارآفرین میلیونر، یک دانش‌آموز موفق یا یک متخصص حرفه‌ای فروش باشید؟ خوب شما می‌توانید! شما هم اکنون همه منابع ذهنی مورد نیاز برای رسیدن به هر نتیجه دلخواهی را در اختیار دارید. اکثر افراد فقط به دلیل نداشتن کنترل بر روی پتانسیل خود نمی‌توانند زندگی خوبی داشته باشند. در این کتاب، شما خواهید آموخت که چگونه کنترل زندگی خود را برعهده گرفته و مسیر خود را به سمت موفقیت توسعه دهید. شما خواهید آموخت که چگونه موفقیت افراد استثنائی را تکرار کنید و این الگوها و استراتژی‌ها را در خودتان ایجاد کنید.

به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند

  • 29,000 تومان

پائول تاف در کتاب بین‌المللی و پرفروش خود یعنی «کودکان چگونه موفق می‌شوند»، نشان داد که صفات فردی مثل پشتکار، کنترل فردی و پیروی از وجدان نقش حیاتی در موفقیت کودکان بازی می‌کنند. اکنون، او در این کتاب (به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند)، گام‌های عملی را بیان می‌کند که بزرگسالان از والدین و معلمین تا سیاست‌گذاران و بشر دوستان می‌توانند برای بهبود شانس موفقیت هر کودک استفاده کنند، هر چند شرایط این کودکان وخیم باشد. او با اشاره به تحقیقات اخیر روانشناسی و عصب‌شناسی نشان می‌دهد چگونه خلق یک محیط مناسب، چه در خانه و چه در مدرسه، می‌تواند صفات فردی مورد نیاز برای موفقیت‌های آتی را به همراه آورد.

همزاد

  • 50,000 تومان

ساعت نزدیک به 8 صبح بود که یاکوب پتروویچ گالیادکین، مشاور رسمی، از خوابی طولانی بیدار شد؛ خمیازه‌ای کشید، کش و قوسی به خودش داد و در نهایت، چشمانش را کاملا باز کرد. اما دو دقیقه بی‌حرکت در بستر ماند، گویی کاملا مطمئن نبود که بیدار شده یا هنوز در خواب ناز به سر می‌برد!

تجارت در دنیای ساخت و ساز املاک و مستغلات

  • 46,000 تومان

سال‌ها من طرفدار تحصیلات اقتصادی بودم. اگر چه بسیاری از دیگر مشاوران اقتصادی به افراد می‌گویند باید روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کنند - من به افراد می‌گویم باید روی خودشان سرمایه‌گذاری کنند - روی دانش‌های خودشان سرمایه‌گذاری نمایند. این همان کاری بود که من انجام دادم و همین باعث شد ثروتمند شوم. من همچنین به افراد گفته‌ام که به دنبال معلمینی باشند که خود فعالانه به پندهای‌شان عمل می‌نمایند. این کتاب را به خاطر افرادی نوشتم که آن‌ها را به عنوان آموزگار خود می‌شناسم. هر کدام از آن‌ها کوله باری از تجربه و دانش را در اختیار دارند. و هر کدام بر اهمیت یادگیری مداوم تاکید دارند.

صفحه‌ی 1