صالح سپهري فر مهدي شهبازي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تفویض اختیار (برنامه‌ای برای ارتقای کارکنان و افزایش بهره‌وری)
مدیریت زمان (شیوه‌های کاربردی برای بهره‌گیری موثر از وقت)
جادوی انگیزش
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

تفویض اختیار (برنامه‌ای برای ارتقای کارکنان و افزایش بهره‌وری)

  • 16,000 تومان

بسیاری از مدیران در تفویض اختیار به مشکلاتی برخورد می‌کنند. این مدیران‌، یا تمایلی به تفویض اختیار ندارند و یا اینکه توانایی آن را ندارند. از آن‌جا که در صورت عدم تفویض اختیار برخی کارها، باید مدیر خودش آنها را انجام دهد، مدیرانی که تفویض اختیار نمی‌کنند، در نهایت با انبوهی از کارها و مسئولیت‌ها روبرو خواهند شد که باید به تنهایی به انجام رسانند و به همین دلیل نمی‌توانند از همه توانایی‌های بالقوه خود برای پیشرفت سازمان استفاده کنند.

مدیریت زمان (شیوه‌های کاربردی برای بهره‌گیری موثر از وقت)

  • 10,000 تومان

مدیریت زمان یکی از ویژگی‌های بارز و مشخص افرادی است که عملکرد بالایی دارند. همه افراد موفق در زندگی از زمان خود به بهترین نحو استفاده می‌کنند. در مقابل، افرادی که عملکرد ضعیفی دارند نمی‌توانند به خوبی از زمان خود بهره‌گیری کنند. یکی از مهم‌ترین قوانین برای موفقیت این است که عادت‌های خوبی را در زندگی خود به کار ببندیم و آنها را نهادینه کنیم. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه عادت‌های خوبی را در زندگی خود به کار بندید تا پس از مدتی این عادت‌ها زندگی شما را دگرگون سازد.

جادوی انگیزش

  • 12,000 تومان

هدف از هر کسب و کاری عبارت است از دستیابی به حداکثر نرخ بازده در سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط سازمان. سرمایه مالی برحسب واحد دلار محاسبه می‌شود، اما سرمایه انسانی امری پیچیده‌تر بوده و دربردارنده انرژی ذهنی، هیجانی و جسمی هر یک از کارکنان است. وظیفه شما به عنوان مدیر این است که کارایی این سرمایه انسانی را به حداکثر رسانده و بر دستیابی به ارزشمندترین و مهم‌ترین نتایج ممکن برای سازمان تمرکز کنید.

صفحه‌ی 1