شيدا رضايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دختری که رهایش کردی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
همسر پنهانی
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
پس از تو
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان

دختری که رهایش کردی

  • 120,000 تومان

کتاب «دختری که رهایش کردی» نوشته «جوجو مویز»، ترجمه «شیدا رضایی» و نامزد بهترین رمان سال است. این کتاب یکی از محبوب‌ترین آثار جوجو مویز بوده که به اعتقاد برخی منتقدان، از سایر کتاب‌های او زیباتر و غنی‌تر است. مویز در این رمان با بهره‌گیری از خاطرات و حوادث دوران جنگ جهانی دوم، حال و هوای خاصی به خواننده داده و فضاسازی بسیار زیبایی را صورت می‌دهد؛ هم‌چنین به گونه‌ای زیبا و نوآورانه، داستان خود را به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی صد ساله روایت می‌کند. داستان درباره دو زن با برخی ویژگی‌های مشابه است که یکی از آن‌ها با نام «سوفی» در زمان اشغال فرانسه مجبور است در غیاب شوهرش با چنگ و دندان از خانواده‌اش در برابر نازی‌ها محافظت کند و دیگری «لیو» نام دارد که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت، به وی یک تابلو نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن و مربوط به یک قرن قبل بوده که در جریان جنگ جهانی دوم فرانسه به انگلستان انتقال داده شده است...

همسر پنهانی

  • 58,000 تومان

کتاب «همسر پنهانی» داستانی از دو زمان متفاوت را روایت کرده و به هم پیوند می‌زند که یکی از سال 1914 و در دورانی آغاز می‌شود که روسیه تزاری در کشمکش جنگ و آشوب و در آستانه سقوط قرار دارد و در این گیر و دار «تاتیانا»، دوشس بزرگ رومانوف، دلباخته افسر سواره نظام می‌شود. و از سوی دیگر ماجرایی را در سال 2016 نقل می‌کند که «کیتی فیشر» بعد از پی ‌بردن به خیانت همسرش به کلبه‌ای که پدر جدش به او به ارث رسیده پناه می‌برد تا افکارش را مرتب و آرام کند، اما به طور اتفاقی گردن‌آویزی را می‌یابد که او را به سوی رمزگشایی از رازی فراموش شده و خانوادگی هدایت می‌نماید. این کتاب داستانی سرشار از عشق، فقدان و تلاش برای رسیدن به معشوق را بیان می‌کند که ماجرایی لذت‌بخش و فراموش نشدنی را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

پس از تو

  • 37,000 تومان

«مدتی در دنیای جدیدت احساس ناخوشایندی خواهی داشت، خارج شدن از دایره امنیت همیشه با حس عجیبی همراه خواهد بود... عطشی در توست کلارک، نوعی جسارت و بی‌باکی، فقط مثل اکثر مردم آن را سرکوب کرده‌ای. فقط خوب زندگی کن، فقط زندگی کن. با عشق، ویل.» دو سال گذشته است... لوئیسا کلارک دیگر یک دختر عادی با یک زندگی معمولی نیست، زندگی او دگرگون شده است: دیگر هیچ چیز سر جای خودش نیست، تا این که «لی لی» و «سم» وارد زندگی او می‌شوند و به آن معنا و روحی تازه می‌بخشند.

صفحه‌ی 1