شهلا ثرياصفت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بی حد و مرز (مغزتان را ارتقا دهید همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی‌تان را شکوفا کنید)
سوراخ دعا را گم کردن (چرا هر چیزی که درباره موفقیت می‌دانیم عمدتا اشتباه است)
هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)
طرز فکر (روانشناسی نوین موفقیت)
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان

بی حد و مرز (مغزتان را ارتقا دهید همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی‌تان را شکوفا کنید)

  • 220,000 تومان

تعداد کمی از ما درک می‌کنیم که با به‌کارگیری روش‌های عملی انگشت‌شماری می‌توانیم مغزمان را تقویت کنیم و توانایی یادگیری‌مان را بیش از حد افزایش دهیم. هیچ قرصی برای نبوغ یافت نمی‌شود، اما فرایندی برای رسیدن به آن هست که شما آن را در این کتاب خواهید یافت. بی حد و مرز برنامه‌ای برای ارتقاء مغز است. در این کتاب علاوه بر آموختن روش یادگیری سریع‌تر، بهتر و مؤثرتر، روش‌هایی نیز برای بهبود فیزیکی مغز از راه تغذیه، مکمل‌ها، ورزش، مراقبه، خواب و موارد دیگر در جهت افزایش تولید سلول‌های جدید مغز و ارتباط بین آنها خواهید آموخت.

سوراخ دعا را گم کردن (چرا هر چیزی که درباره موفقیت می‌دانیم عمدتا اشتباه است)

  • 53,000 تومان

این کتاب به بررسی چیزهایی می‌پردازد که در دنیای واقعی به موفقیت در زندگی منجر می‌شود. چه نگرش‌ها و رفتارهایی در دستیابی به اهداف‌تان در عرصه‌های شخصی یا حرفه‌ای کمک می‌کند؟ به چیزهایی که موثر واقع می‌شوند نگاهی خواهیم انداخت و سپس مراحلی را یاد می‌گیریم که می‌توانید برای رسیدن به هدف مورد نظرتان استفاده کنید. بخش عمده‌ای از آنچه در مورد ویژگی‌هایی که موفقیت را به ارمغان می‌آورند به ما گفته شده است منطقی، جدی و ... کلا غلط است. ما افسانه‌ها را در هم می‌شکنیم، و علم شگفت‌آوری که پشت عوامل جداکننده افراد بسیار موفق از بقیه وجود دارد را بررسی می کنیم، می‌آموزیم چه کار می‌توانیم انجام دهیم تا به آن ها شبیه‌تر شویم، و بدانیم که چرا خوب است که در بعضی موارد، شبیه آن‌ها نباشیم....

هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

  • 225,000 تومان

زندگی یک مذاکره است! اگرچه ممکن است کنجکاو شده باشید که مذاکره‌کنندگان FBI چطور خشن‌ترین و بدترین آدم‌های جهان را وادار به رها کردن گروگان‌ها می‌کنند، ممکن است فکر کنید که دانستن در مورد مذاکره با گروگان‌گیرها به چه درد زندگی شما می‌خورد. اجازه دهید رازی را به شما بگویم: زندگی، یک مذاکره است. اکثر تعاملاتی که ما در محل‌کار و در خانه داریم، مذاکراتی هستند که در یک میل ساده خلاصه می‌شوند: «من می‌خواهم!» مذاکره دارای دو نقش متمایز در زندگی و کسب و کار است: جمع‌آوری اطلاعات و تأثیر بر رفتار، که شامل هرگونه تعاملی می‌شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می‌خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه، حتی سرنوشت بچه‌های شما؛ گاهی تمام این‌ها منوط به توانایی شما در مذاکره است. همان‌طور که در این‌جا فرا خواهید گرفت، مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. خواسته‌های شما تماماً به به‌دست آوردن چیزی که از دیگران می‌خواهید مربوط می‌شود. در همه روابط، مناغشه بین دو طرف اجتناب‌ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به‌دست آوردن آن‌چه که می‌خواهید، وارد این مناغشه شوید.

طرز فکر (روانشناسی نوین موفقیت)

  • 245,000 تومان

دکتر کارول دوک در این کتاب، با معرفی مفهوم «طرز فکر» مبحثی نوین، ساده ولی به شدت تاثیرگذار را مطرح می‌کند. وی در سه فصل ابتدایی کتاب، ضمن معرفی ایده طرز فکر و مباحث جانبی، بیان می‌کند برخی افراد به ذاتی بودن توانایی‌ها واستعدادهایشان «طرز فکر ثابت» اعتقاد دارند و برخی دیگر به امکان پیشرفت یا پسرفت خود در زمینه‌های مختلف باور دارند «طرز فکر رشد» و برخی هم با توجه به موضوع مورد بحث، عقیده متفاوتی دارند؛ مثلا برخی افراد باور دارند استعداد نقاشی و هنر ندارند ولی می‌توانند با تمرین و تلاش، مهارت‌های ریاضی خوبی کسب نمایند. یعنی تعداد زیادی از ما به ثابت بودن برخی از توانایی‌های و قابل رشد بودن توانایی‌های دیگر اعتقاد داریم. نویسنده سعی دارد نشان دهد تفاوت رفتاری و عملکردی افراد مختلف در دو گروه به چه صورت است. برای این منظور او با عناوین «ورزش؛ طرز فکر یک قهرمان»، «کسب و کار؛ طرف فکر و رهبری»، «طرز فکر در روابط عاشقانه» و «معلمان، مربیان و والدین؛ طرز فکر برای تربیت» بحث را ادامه می‌دهد و بصورت کاربردی و تخصصی در هر زمینه بحث می‌کند. در انتهای کتاب، «تغییر طرز فکرها» مطرح و راهکارهای عملی زیادی پیشنهاد شده است. اگر به دنبال شناخت بیشتر خود هستید و مایلید بدانید طرز فکر شما چه تاثیری بر رفتار خود و عزیزانتان دارد، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1