شهلا برجعلي لو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرهنگ سازمان بالنده
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
رمز اعتماد به نفس (علم و هنر اطمینان به خود) آن‌چه به ویژه زنان باید بدانند
با چرا آغاز کنید (چگونه رهبران بزرگ در انجام کارها الهام‌بخش دیگران هستند)
بهترین باش
  • 25,500 تومان
  • با تخفیف: 25,500 تومان
3 کار برای موفقیت
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

فرهنگ سازمان بالنده

  • 70,000 تومان

تحولات شتابنده دهه‌های اخیر، دانش بشری را به تلاطم انداخته و اندیشمندان تمامی علوم را به بازاندیشی و نواندیشی واداشته است. در این میان، دانش مدیریت از این امر به دور نمانده است. گری همل، اندیشمند بزرگ مدیریت، پیش‌بینی خود از آینده مدیریت را چنین بیان می‌کند: «بسیاری از ما در یک جامعه پساصنعتی رشد یافته‌ایم؛ اکنون در طلیعه جامعه‌ای پسامدیریتی قرار داریم». پیشگامان ورود به جامعه پسامدیریتی، سازمان‌هایی هستند که این واقعیت تازه را زودتر دریافته‌اند و ظرفیت‌های مدیریتی و سازمانی جدیدی را فراهم آورده‌اند. «سازمان‌های بالنده‌ی اندیشمند» نمونه‌ای از این سازمان‌های نوپدید هستند. نویسندگان کتاب «فرهنگ سازمان بالنده»، پژوهشگرانی هستند که چند نمونه از سازمان‌هایی با شیوه‌های مدیریتی نوین را مورد مطالعه قرار داده‌اند. این پژوهشگران از نزدیک به مشاهده و کنکاش رفتار کارکنان، سازوکارهای مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای سازمانی و فرهنگ متفاوت این سازمان‌ها نشسته‌اند. این کتاب حاصل دستاوردهای این کار پژوهشی است که از مقایسه شیوه‌ی بسیار متفاوت مدیریت سازمان‌های بالنده با اداره سازمان‌های معمولی به دست آمده است. ویژگی برجسته سازمان‌های بالنده، توجه چشمگیر به توسعه کارکنان به‌موازات توسعه سازمان است؛ به‌طوری که «محور اساسی فرهنگ یک سازمان بالنده، بالندگی افراد و تبدیل‌شدن آن‌ها به بهترین نسخه خود است». از این رو، فرهنگ یک سازمان بالنده را می‌توان فرهنگی توسعه‌بخش دانست که مدیران آن برآنند تا سطح پیچیدگی ذهنی کارکنان را توسعه ‌دهند. این مدیران بر این باورند که با پیچیده‌تر شدن روزافزون جهان در دهه‌های اخیر و ادامه آن در دهه‌های پیش رو، بایستی پیچیدگی ذهنی کارکنان نیز پیوسته افزایش یابد تا بتوانند با دنیای پیرامونشان در سطوح بالاتری از پیچیدگی ذهنی تعامل کنند، زیرا «برای افرادی که دارای پیچیدگی ذهنی بالاتری هستند، مدیریت یک دنیای پیچیده، آسان‌تر است». نویسندگان کتاب، بالندگيِ ذهن انسان را در سه سطح طبقه‌بندی می‌کنند: ذهن اجتماعی‌شده، ذهن خودساخته، ذهن تحول‌یافته. ایشان چنین باور دارند که سازمان‌ها در گذشته از کارکنان خود انتظار داشتند تا همچون سربازانی خوب، با ذهنی اجتماعی‌شده کار کنند و اکنون از آن‌ها می‌خواهند تا همچون فرماندهانی مطمئن، ذهنی خودساخته داشته باشند؛ اما از این پس، در پی رهبرانی هستند که ذهنی تحول‌یافته دارند. رشد و توسعه‌ی پیوسته‌ی ذهن همه‌ی کارکنان و یاری رساندن به دیگران در این مسیر، مبنای شکل‌گیری سازمان‌های بالنده است. وقتی که کارکنان احساس می‌کنند در حال رشد هستند و درگیر فعالیت‌هایی هستند که به رشد دیگران نیز یاری می‌رسانند، می‌توانند برخورداری از یک ثروت واقعی و ماندگار را تجربه کنند؛ و آن «شادی همیشگی» است. نویسندگان نتیجه مطالعه خود در مورد سازمان‌های بالنده را در دو ویژگی چشمگیر آن‌ها خلاصه می‌کنند: «این سازمان‌ها اعضای شجاعی دارند که از انجام کارهای دشوار ابایی ندارند و جوامع قابل‌اعتمادی دارند که به قرارداد مقدس خود با تک‌تک اعضا احترام می‌گذارند و بنابراین اعضای شجاع آن‌ها میتوانند با خیالی آسوده به کارهای دشوار خود بپردازند.»

رمز اعتماد به نفس (علم و هنر اطمینان به خود) آن‌چه به ویژه زنان باید بدانند

  • 55,000 تومان

بدون اعتماد به نفس، ما در باتلاق آرزوهای غیرممکن فرو می‌رویم و در ذهن خود همواره به دنبال توجیه و بهانه‌تراشی هستیم تا این‌که در نهایت از حرکت می‌ایستیم. پژوهشگران دریافته‌اند که اعتماد به نفس، عنصر اساسی آرامش و رضایت درونی است، آرامش و رضایتی که لازمه یک زندگی خوب است. همان‌طور که رسیدن به قهرمانی در میادین ورزشی، بدون اعتماد به نفس ممکن نیست، جریان آرام زندگی نیز بدون اعتماد به نفس میسر نخواهد شد.

با چرا آغاز کنید (چگونه رهبران بزرگ در انجام کارها الهام‌بخش دیگران هستند)

  • 34,500 تومان

فرازهایی از کتاب: ـ این کتاب می‌تواند به عنوان یک کتاب راهنما، به شما در بهبود رهبری، فرهنگ سازمانی، جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی، توسعه محصول، فروش و بازاریابی کمک کند. ـ شرکت‌هایی که درک روشنی از «چرا»ی خود دارند، به مشتری خود این امکان را می‌دهند که به دنیای پیرامونی خود بگوید که کیست و به چه چیزهایی باور دارد. ـ سازمان‌های موفق و بزرگ فقط به‌دنبال سودآوری نیستند؛ آن‌ها اغلب تحولات عمیقی در صنعت خود و گاهی در زندگی ما به‌ وجود می‌آورند. ـ شما نمی‌توانید بدون داشتن کارکنانی که دوست دارند سرکار بیایند، محصول خوبی تولید کنید و خدمات خوبی ارائه دهید. ـ رهبران بزرگ آن‌هایی هستند که قلب‌ها را پیش از ذهن‌ها تسخیر کرده‌اند. آن‌ها کسانی هستند که با «چرا» آغاز می‌کنند.

بهترین باش

  • 25,500 تومان

فرازهایی از کتاب: ـ کاربست سبک رهبری ارزش‌مدار، عامل تغییر در فرد، سازمان، گروه، جامعه و جهان است. ـ ارزش‌های ما باید از طریق کارها، تصمیم‌ها و چگونگی رفتارمان با دیگران، قابل مشاهده باشند. ـ رهبری ارزش‌مدار، راهی برای اندیشیدن و عمل کردن در همه رده‌های سازمانی است. ـ بدون شالوده‌ای استوار از اصول ارزش‌مدار، خلق یک سازمان پایدار بسیار دشوار است...

3 کار برای موفقیت

  • 45,000 تومان

در این کتاب شما درمی‌یابید که موفقیت مختص همه است؛ از یک خانه‌دار گرفته تا یک تاجر، از یک دانش‌آموز گرفته تا فردی که مهیای بازنشستگی است، از یک قهرمان ورزشی گرفته تا یک پزشک و از یک کارگر کارخانه گرفته تا یک کارآفرین. اکثریت مردم درک نادرستی از مفهوم موفقیت دارند. آن‌ها به اشتباه، موفقیت را با کسب دستاوردهایی در یک زمینه، رسیدن به یک مقصد، یا دستیابی به یک هدف، معادل می‌پندارند. ثروت، شهرت، مقام و قدرت به هیچ وجه معیاری برای موفقیت محسوب نمی‌شوند. تنها معیار واقعی موفقیت، رشد ما تا حداکثر ظرفیت وجودی‌مان است. محدودیت‌ها باید علایم راهنمای شما باشند، نه تابلوهای توقف شما. آن‌ها باید در راه سفر، به شما جهت داده و شما را هدایت کنند، نه این‌که شما را از ادامه مسیر باز دارند. وقتی شکستی را تجربه می‌کنید، به جای این‌که به این بیندیشید که چه کسی مقصر است، به این بیندیشید که چرا اشتباه رخ داده است. بسیاری از افراد در حالی که دیگران به آ‌ن‌ها باور ندارند، به موفقیت می‌رسند؛ اما به ندرت فردی که خودش به خودش باور ندارد، به موفقیت دست پیدا می‌کند. امید، فراموش شده‌ترین نیاز در دنیاست. هیچ موقعیت ناامیدکننده‌ای وجود ندارد؛ تنها چیزی که وجود دارد، مردمی هستند که ناامیدانه می‌اندیشند.

صفحه‌ی 1