شهرزاد ضيايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لمس بشر
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (دنباله رمان در بهشت 5 نفر منتظر شما هستند.)
جاسوس
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
سه‌شنبه‌ها با موری
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
بیلی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

لمس بشر

  • 39,000 تومان

رایلی به دست‌های درهم گره‌خورده‌شان نگاه می‌کند و می‌گوید:«چه‌کار می‌کنی؟» پسرک هنوز خواب‌آلود است. برای لحظه‌ای هر چند کوتاه، رایلی می‌تواند لبخندی که بی‌اختیار روی لبانش نشسته را حس کند. لمس بشر، از وقتی این ویروس شروع شده بود، چنین چیزی را حس نکرده بود. نه دست دادن؛ نه آغوش؛ نه بوسه. دستش را عقب نمی‌کشد. در عوض دست موسی کوچولو را اندکی فشار می‌دهد.

نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (دنباله رمان در بهشت 5 نفر منتظر شما هستند)

  • 25,000 تومان

پانزده سال پیش، در داستان شیرین «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» دنیا شیفته ادی شد؛ کهنه سربازی که در شهربازی به تعمیر دستگاه‌ها مشغول بود و جان خود را در راه نجات دختر کوچکی به نام آنی، از دست داد. سفر ادی در بهشت به وی آموخت که هر زندگی چه ارزشی دارد. اکنون، در ادامه این روایت، میچ آلبوم از داستان آنی پرده برمی‌دارد. تصادفی که ادی در آن کشته شد، دامن آنی را هم می‌گیرد. دست چپ وی قطع می‌شود و با کمک جراحی از نو پیوند می‌خورد. زندگی آنی که حتی دلیل جراحت‌هایش را هم به یاد ندارد، برای همیشه تغییر می کند. مادرش، مملو از حس تلخ افسوس و عذاب وجدان، آنی را از دنیایی که یک عمر می‌شناخته دور می‌کند. او در تمام دوران کودکی مورد آزار و اذیت هم‌کلاسی‌های جدیدش قرار می‌گیرد و در دنیایی سیاه بزرگ می‌شود. وقتی، در جوانی، دوباره در کنار پائولو، عشق کودکی‌اش قرار می‌گیرد به این باور می‌رسد که بالاخره به خوشبختی رسیده است؛ اما دست سرنوشت پایان دیگری را برای او رقم زده است....

جاسوس

  • 20,000 تومان

جاسوس نام رمانی نوشته پائولو کوئیلو است که از سوی جهان کتاب منتشر کرده است. ماه اکتبر سال 2017 که فرا برسد، یک سده از مرگ پرسش‌برانگیز ماتا هاری، سپری شده است. سرگذشت پرفراز و نشیب این زن که به اتهام جاسوسی علیه فرانسه در برابر جوخه اعدام ایستاد، چه در چند پاراگراف صفحه‌ای از ویکیپدیا و چه در زندگینامه‌ای چند صد صفحه‌ای، تکان‌دهنده، شگفت‌انگیز، انگیزه‌بخش و فراموش‌نشدنی است. افسونگر، قربانی خشونت جنسی، قربانی بازی‌های سیاسی کشورهای متخاصم، مادر بی‌بهره از حق سرپرستی فرزند، قربانی خشونت خانگی، رامشگر، جاسوس، هنرمند تابوشکن، انسان جهان‌وطن، انسان جنگ‌زده، روسپيِ اعیان و اشراف ... زندگی ماتا هاری شهرفرنگی است از همه این نقش‌ها و با این‌حال او همه این‌ها بود و هیچ کدام نبود.

سه‌شنبه‌ها با موری

  • 38,000 تومان

آخرین کلاس استاد قدیمی من هفته‌ای یک‌بار در خانه‌اش برگزار می‌شد؛ کنار پنجره اتاق مطالعه‌اش، جایی که می‌توانست ریزش برگ‌های صورتی گیاه بامیه‌اش را تماشا کند. کلاس سه‌شنبه‌ها بعد از صبحانه برگزار می‌شد. موضوع کلاس مفهوم زندگی (هستی‌شناسی) بود. همه چی بر اساس تجربیات آموزش داده می‌شد.

بیلی

  • 20,000 تومان

بیلی به عنوان پر فروش‌ترین کتاب در فرانسه و ترجمه شده به بیست و پنج زبان دنیا، یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های چاپ شده در سال‌های اخیر است. رمان جدید آنا گاوالدا به روایت داستان دو جوان، فرنک و بیلی، می‌پردازد که در گردنه‌ای در کوه‌های ساون گیر کرده‌اند؛ یک یادآوری استادانه از عصر حاضر در پاریس و داستان‌های تکان‌دهنده دوستی. با تاریکی هوا، بیلی داستان‌هایی درباره زندگی خودشان تعریف می‌کند تا خودش و فرنک را آرام کند. به صورت متناوب داستان به بیان خاطرات کودکی دو شخصیت و معضلات‌شان می‌پردازد.

صفحه‌ی 1