شهاب حاجي زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانه جایی‌ست که دل آن‌جاست
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
گزینه ب (مواجهه با سختی بازیابی خویشتن و یافتن شادی)

عادت مربی‌گری (کمتر صحبت کنید بیشتر بپرسید و شیوه مدیریت و رهبری‌تان را برای همیشه تغییر دهید)

  • 190,000 تومان

هدف این کتاب، تبدیل کردن شما به یک مربی نیست. مقصود این کتاب این است که شما را به رهبر ، مدیر و یا به طور کلی به انسانی تبدیل کند که از اصول مربی‌گری استفاده می‌نماید و این یعنی ایجاد کردن یک عادت ساده و در عین حال دشوار، حفظ کردن کنجکاوی خود برای مدتی طولانی‌تر و آهسته‌تر پیش رفتن به سوی مرحله اقدام کردن و ارائه نظرات. کتاب پیش‌رو، کوتاه و کاربردی است و گمان می‌کنم از خواندن آن لذت خواهید برد.

خانه جایی‌ست که دل آن‌جاست

  • 44,000 تومان

من سال‌ها مشغول ساختن نقاب‌هایی بودم. این نقاب‌ها نوعی پوشش بودند؛ وسیله‌ای بودند که می‌توانستم حقیقتم را پشت آن‌ها پنهان کنم. ترس از این که مقبولیت و محبوبیت خود را به واسطه به نمایش گذاشتن شخصیت حقیقی‌ام از دست بدهم، مرا مجبور می‌کرد پشت آن نقاب‌ها پنهان شوم.

گزینه ب (مواجهه با سختی بازیابی خویشتن و یافتن شادی)

  • 74,000 تومان

کتاب زیبا و تاثیرگذار «گزینه ب» حاصل تفکرات و تجربیات «شریل سندبرگ» و تحقیقات ارزشمند «آدام گرنت»، دو نویسنده برتر نیویورک تایمز است که در زمینه توانایی مواجهه با سختی‌ها و تجدید قوا (پس از تجربه یک ضربه روحی سخت) نوشته شده است؛ و داستان‌های زندگی افراد مختلفی که بر چالش‌‌های بزرگی در زندگی‌شان فارغ آمده‌اند، در آن گنجانده شده. این کتاب نحوه کمک به دیگران در شرایط بحرانی، بالا بردن حس همدردی با دیگران، پرورش کودکان قوی و محکم و داشتن یک خانواده، جامعه و محل کار منعطف را، به ما نشان می‌دهد. در حقیقت این کتاب درس‌های واقعی به شما می‌دهد که؛ «هر اتفاقی هم که قرار باشد در آینده بیفتد، شجاعت داشته باشیم و نترسیم!»

صفحه‌ی 1