شمس آفاق ياوري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اخلاق حرفه‌ای در مدیریت
  • 5,500 تومان
  • با تخفیف: 5,500 تومان
مدیریت زندگی (راز موفقیت شما در برنامه‌ریزی روزانه‌تان نهفته است)
خودسازی (101 نکته که یک رهبر باید بداند)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
انسان‌های موفق چگونه می‌اندیشند (فکر خود و در پی آن زندگی خود را تغییر دهید)

اخلاق حرفه‌ای در مدیریت

  • 5,500 تومان

می‌توان کار درست انجام داد و در کسب و کار هم موفق بود. یکی از مشکلات ما این است که اخلاق هیچ‌گاه در حوزه کسب و کار یا به‌طور کلی در حوزه اجتماعی و یا سیاسی مطرح نبوده بلکه همواره موضوعی شخصی بوده است. شرکت‌هایی که در فعالیت‌هایشان درستی را رعایت می‌کنند، نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان متعهدند و دستاورد این تعهد برای آن‌ها سوددهی بیش‌تر است. همیشه به هنگام قرار گرفتن بر سر دوراهی اخلاقی، از خود بپرسید در موقعیتی مشابه، انتظار چه رفتاری را از دیگران دارم؟ از مردم بخواهید شما را تحت نظر قرار بدهند. زیرا هیچ‌چیز مانند بازخواست‌پذیری فرد را صادق نگه نمی‌دارد. مشکلات پیش‌آمده برای برخی از مدیران عامل که منجر به نابودی شرکت‌ها و از دست‌دادن مشاغل‌شان شده ناشی از این است که آنان قبل از دستیابی به قدرت، زمینه‌های اخلاقی را در خود تقویت نکرده بودند. کسانی که در پرورش نظم شخصی موفق نیستند، برای سرپا ماندن دست به تقلب می‌زنند.

مدیریت زندگی (راز موفقیت شما در برنامه‌ریزی روزانه‌تان نهفته است)

  • 35,000 تومان

بهترین درسی که یک پدر می‌تواند به فرزندان خود بیاموزد، عشق به مادر است. عاقل کسی است که نیروی خود را برای کارهایی که درخور او نیست هدر ندهد، و عاقل‌تر کسی است که از میان تمام کارهایی که به خوبی از عهده‌اش برمی‌آید بهترین را انتخاب کرده و با عزمی راسخ آن را دنبال کند. ما صرف وقت با کارکنان مشکل‌دار را در اولویت قرار می‌دهیم، در حالی که باید برای کارکنان توانمند اولویت قائل شویم. زمانی که برای دیگران صرف می‌کنید یک سرمایه‌‌گذاری بزرگ محسوب می‌شود. فردی که بر رویش سرمایه‌گذاری می‌کنید را به دقت انتخاب کنید. وقتی سپاسگزاری را بیاموزیم به جای تمرکز بر بدی‌ها بر خوبی‌های زندگی خود تمرکز می‌کنیم. اگر نخواهیم کسی نمی‌تواند ما را شاد کند. شادی‌آفرینی در زندگی، وظیفه خود ماست. برنامه‌ریزی برای کارهای روزانه راز موفقیت شما در زندگی است.

خودسازی (101 نکته که یک رهبر باید بداند)

  • 25,000 تومان

کسانی که تن به تغییر نمی‌دهند، هرگز نمی‌توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند. انسان باید هر روز درصدد یافتن پاسخ برای پرسشی تازه در زندگی‌اش باشد. هرکس که سوالی درست در ذهن داشته باشد بیشترین یادگیری را خواهد داشت. پیش از آنکه کسی مدیر شود، موفقیت او در گرو رشد شخصی خودش است. پس از آنکه در جایگاه مدیریت و رهبری قرار گرفت، موفقیت در کار به معنی رشد دیگران است.

انسان‌های موفق چگونه می‌اندیشند (فکر خود و در پی آن زندگی خود را تغییر دهید)

  • 15,000 تومان

فرازهایی از کتاب: فکر کردن کار ساده‌ای نیست؛ به همین جهت تعداد متفکران اندک است. اندیشمندان بزرگ متخصص خلق انگاره‌های مثبت؛ و تصاویر خوش‌بینانه در ذهن خود و دیگران هستند. من هیچ متفکر خلاقی را نمی‌شناسم که به گزینه‌ها عشق نورزد. جستجوی گزینه‌های گوناگون؛ تخیلات را تحریک می‌کند؛ و تخیلات برای خلاقیت داشتن بسیار ضروری است. فرد کودن کسی است که از همه چیز مطمئن است؛ و کسی که از همه چیز مطمئن است یک کودن همیشگی است. یک ایده تازه بسیار حساس است. ممکن است با یک نیشخند یا خمیازه به قتل برسد؛ با یک کنایه به حال ضعف بیفتد؛ یا با یک اخم به حد مرگ نگران شود. به ‌خاطر داشته باشید که بیش‌تر محدودیت‌هایی که در مقابل ما قرار دارند توسط دیگران اعمال نشده‌اند؛ بلکه ما خودمان ایجاد ‌کننده آن‌ها هستیم. پرورش ایده‌های جدید به سختی خلاص شدن از ایده‌های قدیمی نیست. موفقیت‌های امروز؛ بزرگ‌ترین دشمن موفقیت‌های فردای ما هستند. در جهان هیچ‌کاری شریف‌تر از این نیست که به یک انسان دیگر کمک کنیم و در موفقیت او سهیم باشیم. شما به هر حال باید فکر کنید؛ پس چرا افکار بزرگ نداشته باشید؟

صفحه‌ی 1