شبنم سميعيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در باب زندگی مینیمالیستی (خداحافظ وسایل اضافه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
هر روز پنج‌شنبه است (چگونه 7 روز هفته را شاد باشید)
آرامش در پرتو ایمان (31 کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی)

در باب زندگی مینیمالیستی (خداحافظ وسایل اضافه)

  • 120,000 تومان

در این کتابء فومیو ساساکی فلسفه تاریخ فرهنگی مینیمالیسم را از دوران بودیسم ذن تا استیو جابز بررسی می‌کند. او با ارائه مجموعه‌ای از قواعد ساده - فرض بگیرید: سبک خاص خودتان را در لباس پوشیدن داشته باشید: عکس چیزهایی که دوست دارید نگه دارید - نشان می‌دهد چگونه همگی می‌توانیم از زندگی شادتر و بامعناتری برخوردار شویم.

هر روز پنج‌شنبه است (چگونه 7 روز هفته را شاد باشید)

  • 150,000 تومان

در کتاب هر روز پنج‌شنبه است، جوئل اوستین، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا با دادن دلگرمی، راهنمایی‌های معنوی و توصیه‌های عملی نشان می‌دهد که چگونه شادی و خوشبختی را در هر روز هفته و هر روز زندگیتان بیابید. در مواجهه با هرگونه چالش و با قرار گرفتن در موقعیت‌هایی که می‌خواهند شما را بر زمین بزنند، شمایید که می‌توانید پاسخ خود را انتخاب کنید. مهم نیست چه اتفاقی برایتان افتاده یا چه دارید و چه ندارید، بلکه نحوه تفکر شما و تصمیماتی که می‌گیرید اهمیت دارد. اینکه چگونه زندگی کنید کاملا به خودتان و انتخاب‌هایتان بستگی دارد و نه به موقعیتتان. با آگاهی از افکار و احساساتی که هر روز به سمت شما هجوم می‌آورند، می‌توانید انتخاب کنید که فقط شادمانی را برگزینید، درست همان‌گونه که موج رادیویی مورد نظرتان را در رادیوی ماشینتان انتخاب می‌کنید. افکار و احساسات منفی را رها کنید و به برکات خداوند در زندگیتان بچسبید. اوستین شما را تشویق می‌کند که با تبدیل شدن به منبعی از درک و حمایت سرچشمه شادی برای دیگران باشید. شما از طریق راه‌هایی که او پیشنهاد می‌دهد، به جای قضاوت و انتقاد سریع، آن شادمانی و رضایت را کشف خواهید کرد که تنها از وجود افرادی برمی‌خیزد که الهام‌بخش و مشوق دیگران باشند.

آرامش در پرتو ایمان (31 کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی)

  • 130,000 تومان

شاید شما الان در برهه سختی از زندگیتان قرار گرفته باشید؛ اما اجازه دهید شما را به چالش بکشم. از کلامات نه برای توصیف موقعیتتان؛ بلکه برای تغییر آن استفاده کنید. از این کتاب به عنوان راهنمای روزانه در جهت اعلام پیروزیتان استفاده کنید. سلامتی را اعلام کنید. خوبی را اعلام کنید. فراوانی را اعلام کنید. با آنچه می‌گویید به سرنوشت می‌گویید به سرنوشت خود جان می‌بخشد.

صفحه‌ی 1