شايان سادات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درست داد بزن (هنر اختلاف‌نظر سازنده)
  • 111,000 تومان
  • با تخفیف: 111,000 تومان
چه وقت (اقدام درست در زمان درست)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
همه دروغ می‌گویند
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها (خلق مدل کسب و کار وقتی جواب آسانی در کار نیست)
رهبری (درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد)

درست داد بزن (هنر اختلاف‌نظر سازنده)

  • 111,000 تومان

آیا تا به حال شده از بحثی فرار کنید و بهترین جواب‌ها مدتی بعد به ذهنتان برسد، آیا برخی افراد خاص دوری می‌کنید، چون حس می‌کنید دنبال دعوا هستند و نمی‌دانید چه واکنشی به آن‌ها نشان دهید؟ راهکار این است چهارچوبی تازه که شما را از قید و بند بحث‌های بی‌فایده و دعواهای بی‌نتیجه خلاص کند. در این کتاب شما یاد می‌گیرید: چطور اعتماد به نفس خود را حین بحث حفظ کنید. چطور با پرسیدن سوالات استراتژیک جلوی افزایش تنش را بگیرید.

چه وقت (اقدام درست در زمان درست)

  • 59,000 تومان

اهمیت زمان بر هیچ یک از ما پوشیده نیست، اما چیز زیادی درباره مفهوم زمان نمی‌دانیم. زندگی ما دنباله‌ای بی‌پایان از تصمیمات «چه وقت» است. چه وقت کاری راه بیندازیم، چه وقت سر کلاس برویم و حتی چه وقت ازدواج کنیم. به رغم اهمیت این مسائل، ما تنها با کمک غریزه و حدس و گمان تصمیمات مهم زندگی‌مان را می‌گیریم. می‌دانیم زمان‌بندی نوعی هنر است، اما این کتاب به ما ثابت می‌کند که زمان بندی علم نیز هست.

همه دروغ می‌گویند

  • 159,000 تومان

اینترنت چقدر می‌تواند خود واقعی ما را بشناسد؟ با مطالعه داده‌های گوگل چه چیزهایی می‌شود درباره رفتار آدم ها یاد گرفت؟ این کتاب درباره این است که این همه اطلاعاتی که گوگل و شرکت‌های مشابهش از مردم جمع می‌کنند به چه دردی می‌خورد و چه چیزهای جالب و مهمی درباره عادات و رفتارها و روحیات انسان‌ها نشان می‌دهند. حرف اصلی کتاب این است که ما به همه دروغ می‌گوییم به جز گوگل. مثلا اگر شما نیمه شب با درد و سوزش معده بیدار شوید ممکن است درباره درد چیزی به شریک یا والدین‌تان نگویید، ولی به احتمال زیاد از گوگل می‌پرسید که چنین دردی نشانه چه چیزی می‌تواند باشد. این اطلاعات دقیق‌تر و صادقانه‌تر از هر نظرسنجی‌ای هستند و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و مثلا فهمید کسانی که امروز درمان سرطان معده را گوگل می‌کنند شش ماه پیش در گوگل دنبال چه چیزی بوده‌اند. شاید اصلا با این کار توانستیم کسانی را که در معرض این بیماری هستند زودتر پیدا کنیم و شانس درمان‌شان را بالا ببریم...

سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها (خلق مدل کسب و کار وقتی جواب آسانی در کار نیست)

  • 135,000 تومان

همواره سعی کرده‌ام در کارم از اولین بوشیدو که شیوه جنگجویان سامورایی است، پیروی می‌کنم: همیشه مرگ را در نظر داشته باشید. اگر یک جنگجو همیشه مرگ را در نظر داشته باشد و جوری زندگی کند که انگار هر روز آخرین روز عمر اوست، تمام کارهایش را درست انجام خواهد داد. به شکل مشابه، اگر یک مدیر همیشه این درس را در ذهن داشته باشد، همواره تمرکز کافی خواهد داشت.

رهبری (درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد)

  • 247,000 تومان

این کتاب ماجرای زندگی مردی است که توانسته از دل سختی‌ها، افتخار بیرون بکشد. مردی که زندگی برایش به مفهوم کار است و کار نیز به معنای خلاقیت و این هر دو را چنان به هم پیوند زده که تبدیل به یکی از خلاق‌ترین و ماندگارترین مردان روزگار خود شده است. این کتاب فقط درباره فوتبال نیست، درباره مدیریت زندگی و کار است. مدیریت آرزوها و برنامه‌ریزی برای آنها تا قله دستیابی. حکایت سرسختی مردی است که نظم بریتانیایی‌اش را با خلاقیت جوان‌گرایی در هم آمیخته تا به ما نشان دهد که هیچ‌کدام از این دو عنصر به تنهایی برای موفقیت کافی نیست و فقط با ترکیب دو عنصر نظم و خلاقیت می‌توان به راهی گام گذاشت تا همیشه در اوج باشی. این کتاب نه تنها کتاب راهنمایی برای اهالی فوتبال است بلکه برای هر خواننده‌ای که به خود و آرزوهایش ایمان دارد، خواندنی است، زندگی‌نامه‌ای که مدیریت را به ما می‌آموزد.

صفحه‌ی 1