شاهين برادران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت خشم (چگونه خشم خود را کنترل کنیم بر خودمان مسلط باشیم و زندگی شادتری داشته باشیم)
باور کن تا به دست بیاوری
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
چگونه 1 تیم برنده بسازیم
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
غلبه بر استرس (به روش سی بی تی )
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
بلوغ (فقط پسرها بخوانند)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

زنان نیرومند (101 داستان درباره زنان شجاع و با اعتماد به نفس که خود واقعی‌شان را پیدا کردند) از مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح

  • 300,000 تومان

جوی گوردون: «مادرم به من می‌گفت باید شجاع باشم و رویاهایم را دنبال کنم. اگر به جلو حرکت نکنی، راکد خواهی ماند. اگر هرگز امتحانی نکنی، هیچ‌وقت نمی‌فهمی برنده شدن چه احساسی به تو می‌دهد.» زنان امروز با اعتماد به نفس و پرجنب‌وچوش هستند و هم‌زمانی بخشنده، مهربان و مربیان باتجربه و دلسوز. این داستان‌ها درباره زنانی است که شجاعت، اعتماد به نفس و خود واقع‌شان را پیدا کردند و الهام‌بخش شما خواهند بود تا آن زندگی را که می‌خواهید ولیاقتش را دارید داشته باشید. با خواندن این کتاب ، یادداشت برمی‌دارید، می‌خندید، کمی غمگین می‌شوید و انرژی تازه‌ای احساس می‌کنید. چه مجرد باشید چه متاهل، چه شاغل باشید چه بازنشسته، چه همسرتان فوت کرده یا طلاق گرفته‌اید، چه بیرون خانه کار می‌کنید یا داخل خانه، شما رئیس زندگی خودتان هستید.

مدیریت خشم (چگونه خشم خود را کنترل کنیم بر خودمان مسلط باشیم و زندگی شادتری داشته باشیم)

  • 84,000 تومان

اگر می‌خواهید زندگی موفق‌تر، سالم‌تر و شادتری داشته باشید، باید بیاموزید بر احساسات منفی غلبه کنید. احساسات خام و قوی مانند خشم، اغلب شادی و پیشرفت را از ما می‌ربایند. خشم نه تنها از نظر عاطفی سوزان است بلکه از نظر روانی و جسمی هم آسیب‌زننده است. متاسفانه اکثر مردم خشم خود را مدت‌ها نگه می‌دارند یا به روش‌های نامناسب و مخرب با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تعجبی ندارد که بسیاری از مردم در شغل، کسب و کار و روابط خود به آن میزان از موفقیت و شادی که می‌خواهند،‌دست نمی‌یابند...

باور کن تا به دست بیاوری

  • 50,000 تومان

رازهای داشتن زندگی شادتر و پر از موفقیت را کشف کنید. اگر احساس می‌کنید یک جا گیر کرده‌اید، باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید یا نمی‌توانید افکار منفی‌تان را رها کنید، این کتاب شما را در مسیر درست قرار می‌دهد. این کتاب پر از توصیه‌های کاربردی و آگاهی‌‌دهنده از نویسنده معروف است. برایان تریسی به همراه کریستینا اشتاین روان‌درمان، به طور تخصصی توصیه‌ها و تجربه‌های خود را ارائه می‌دهند و این کتاب واقعا زندگی شما را تغییر خواهد داد به طوری که هم در توسعه فردی و هم در ارتقای روابط با دیگران پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

چگونه 1 تیم برنده بسازیم

  • 26,000 تومان

آیا به تازگی هدایت تیمی را بر عهده گرفته‌اید؟ آیا مدیر با تجربه‌ای هستید؟ هر کدام که باشید این کتاب راهکارهای عملی مفیدی به شما معرفی می‌کند تا بتوانید تیم موفق و سازنده‌ای بسازید و در کار گروهی ثمربخش باشید. این کتاب سرشار از ایده‌های الهام‌بخش است که اعتماد به نفس شما در مدیریت را بالا می‌برد و با زبانی ساده هر آنچه را که شما نیاز دارید،‌ بیان می‌کند.

غلبه بر استرس (به روش سی بی تی )

  • 135,000 تومان

همه ما با فشارهای روانی آشناییم: تپش قلب، اعصاب ناراحت و دستان عرق‌کرده. آیا می‌توانیم در این مورد کاری انجام دهیم؟ آیا کمی استرس برای ما خوب است؟ همین که این کتاب را خریده و آن را می‌خوانید نشان می‌دهد که بعضی اوقات استرس‌زده می‌شوید. با خواندن این کتاب درباره رفتارهای مضر و محکوم به شکست که باعث پیدایش استرس می‌شوند آشنا خواهید شد. علاوه بر آن، این کتاب حاوی تمرین‌ها و پرسش نامه‌های است که به شما کمک می‌کند عوامل استرس‌زا را بشناسید و ببینید چگونه با آن‌ها کنار می‌آیید. به شما قول می‌دهیم مطالب این کتاب را سریع و آسان خواهید آموخت، نتایج آن را سریعاً خواهید دید و در مهارت‌های مدیریت استرس، متخصص خواهید شد. ما در تمام مراحل در کنار شما خواهیم ماند.

بلوغ (فقط پسرها بخوانند)

  • 50,000 تومان

وقتی پسری رشد می‌کند و بزرگتر می‌شود برایش دشوار است از مسائلی که قبلا درباره‌اش حرف می‌زند سخن بگوید علتش می‌تواند چه باشد. 1- می‌ترسد سوالی بکند که باید جوابش را تا حالا پیدا کند. 2- شاید برای توصیف اتفاقاتی که در حال وقوع است، کلمات و عبارات مناسب پیدا نمب‌کند. 3- شاید فکر می‌کند این اتفاقات طبیعی نیست و اگر درباره‌اش حرف بزند دیگران به او می‌خندد. امیدوارم بتوانیم با این کتاب به سوال‌های شما در مورد بلوغ پاسخ دهیم.

صفحه‌ی 1