شادي حسن پور


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
365 روز با قانون جذب
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
برای تبدیل رویاهایت به واقعیت (ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی)
ادوارد عزیز
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
5 راز فریبنده افراد واقعا موفق
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مرد واقعی (1 کلاس درس برای اثرگذاری و موفقیت)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
دیوانگان ثروت‌ساز (کتاب گویا)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا و چند یادداشت دیگر
پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین بردن ترس اضطراب و افکار منفی
چگونه فرزند شما آینده‌ای موفق خواهد داشت (راهکارهایی بر اساس قوانین مغز کودک)
5 قانون پول که باید بدانید (و چند یادداشت دیگر)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
دیوانگان ثروت‌ساز (چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرینی شویم)

365 روز با قانون جذب

  • 40,000 تومان

استر هیکس در طول دو دهه اخیرء به عنوان بنیانگذار موضوع قانون جذب در معنای امروزی آن شناخته شده استء چندان که فیلم راز که این همه در مورد آن تحلیل ارائه شده استء چیزی نیست جز روایتی از آن‌چه استر هیکس و همسرش جری هیکس در کتاب ماندگار بخواهید و به شما داده می‌شود ارائه داده‌اند. در این کتاب موجودی ماورایی به نام آبراهام معرفی می‌شود که حاصل آگاهی جمعی‌ست و استر هیکس بازگوکننده سخنان او درباره راز این عالم است. کتابی که در دست دارید هم همان آموزه‌های آبراهام را به شکل روزنوشت مطرح می‌کند.

برای تبدیل رویاهایت به واقعیت (ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی)

  • 43,000 تومان

همه ما می‌خواهیم زندگی‌ای شادتر، روابطی بر پایه درک و صداقت متقابل، حرفه‌ای موفق و پول و فراوانی بیشتر در همه حیطه‌های زندگی داشته باشیم. این کتابِ متحول‌کننده به شما کمک می‌کند تا با به ‌کارگیری چند قانون ساده و خودباوری، به تمام خواسته‌های قلبی‌تان برسید. در این کتاب به بررسی کليِ رمزوراز قوانینِ هستی می‌پردازیم تا متوجه شویم چگونه باید زندگی‌مان را به بهشتی زمینی تبدیل کنیم. تعداد افرادی که در این دنیا بینوا، ناامید، آزرده و در شرایط بد اقتصادی هستند کم نیست. این نتیجۀ اعمال خودشان است. با خواندن این کتاب کاملاً به این مساله پی خواهید برد که چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و چگونه می‌توانید به آسانی واقعیتی را خلق کنید که همیشه رویایش را می‌دیدید. اگر با ذهنی خودآگاه، اراده‌ای محکم، ایمان، مقاومت و براساسِ قانونِ جذب، که جزئیاتش را بعداً توضیح خواهم داد، مشغول به کار شوید، تغییرات خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید نمایان خواهند شد.

ادوارد عزیز

  • 85,000 تومان

فرودگاه نوارک تازه نوسازی شده بود و برق می‌زد. در مسیر صف امنیتی و در انتهای هر پیچ گلدان‌هایی قرار داشت تا حواس مردم را از مدت زمان طولانی انتظارشان پرت کند. مردم به دیوارها تکیه زده یا روی چمدان‌هایشان نشسته بودند. همه آن‌ها پیش از سپیده‌دم از خواب بیدار شده بودند؛ نفس‌هایشان را با سروصدا بیرون می‌دادن و از فرط خستگی زیر لب غرغر می‌کردند. وقتی خانواده ادلر به جلوی صف رسیدند، کامپیوترها و کفش‌هایشان را توی سینی گذاشتند. بروس ادلر کمربندش را درآورد، آن را پیچاند و با سلیقه در یک سطل پلاستیکی خاکستری، درست کنار کفش‌های راحتی قهوه‌ای‌رنگش گذاشت...

5 راز فریبنده افراد واقعا موفق

  • 25,000 تومان

دیگر می‌خواهم هر چه را که در دل دارم، بیرون بریزم؛ دیگر نمی‌توانم این رازها را با خودم نگه دارم. می‌خواهم پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق را با شما در میان بگذارم. متوجه خواهید شد که چه چیزی واقعا به آن‌ها انگیزه می‌دهد. این مطلب چیزی نیست که در مجله‌ها بخوانید، در مستندها ببینید یا در مصاحبه‌ها بشنوید. چیزی نیست که در صفحات ویکی پدیا دنبالش بگردید، در روزنامه‌ها بجویید یا خبرنامه ایمیلی‌اش را دریافت کنید. من به شما می‌گویم که در پس نقاب سرشار از اعتماد به نفسی که به چهره زده‌اند و شخصیت ابرقهرمانی که از خودشان نشان می‌دهند، چه چیزی وجود دارد. می‌بینید که در این کتاب می‌خواهم همه ابهام‌ها را کنار بزنم...

مرد واقعی (1 کلاس درس برای اثرگذاری و موفقیت)

  • 25,000 تومان

می‌خواهیم از این دوره بگذریم و به یک رنسانس برسیم؛ تولدی دوباره را تجربه کنیم، از خواب غفلت بیدار شویم، بصیرت زیادی به‌دست آوریم و مسائل مختلف را عمیق‌تر درک کنیم. با این تولد دوباره می‌توانید به برتری واقعی دست پیدا کنید؛ نه این‌که فقط عطش نفس بشری‌تان را سیراب کنید، بلکه واقعاً به جایگاه برتری برسید. به همین خاطر است که فکر می‌کنم این دوره زندگی، بهترین بازه زمانی‌ست که می‌توانید تجربه کنید. حداقل تا جایی که تجربه کرده‌ام و می‌دانم! این مرحله از زندگی حتی هیجان بیش‌تری نسبت به دوران سالمندی، به من می‌بخشد...

دیوانگان ثروت‌ساز (کتاب گویا)

  • 15,000 تومان

با صدای: محمد یزدانی
قطار وحشتی که دارن هاردی برای کارآفرینان ترسیم می‌کند و پیچ‌ و خم‌های لرزه‌آورش را معرفی می‌کند، همان اصول و مهارت‌های زندگی در این دوران تازه است که مثل قطار وحشت، بالا و پایین‌های عجیب و غریبی دارد و گاهی به آن‌جا می‌رسد که فراتر از ترس می‌رود و می‌شود آن‌چه نباید بشود. منتهی این قطار وحشت مثل قطار وحشت شهر بازی‌ها نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت و از کنارش به آرامی رد شد و رفت. این قطار وحشت، همان زندگی در دوران جدید است که دیر یا زود، ما را مسافر خود می‌کند و اسیر پیچ ‌و خم‌هایش. چه کارمند باشید، چه کارآفرین، کتاب هاردی، کتاب راهنمای شما در زندگی حرفه‌ای‌ست. شما مسافر این دوران هستید و این کتاب هم فنون یک زندگی سرشار و موفق را در همین دوران به شما نشان می‌دهد. پس این شما و این هم این کتاب سراسر خواندنی.
زمان: 472 دقیقه

10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا و چند یادداشت دیگر

  • 30,000 تومان

کتاب «10 هفته تا موفقیت بی ‌چون و چرا» شامل مهم‌ترین و بهترین درس‌گفتارهای دارن هاردی‌ست. این درس گفتارها در طول سال‌های اخیر در رسانه‌های آنلاین و آف‌لاین به زبان انگلیسی در اختیار مخاطبان جهانی قرار گرفته و در ابعاد میلیونی منتشر شده است. با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان فارسی زبان از کتاب‌های منتشر شده‌ دارن هاردی از سوی برند ثروتمندان خودساخته نظیر اثر مرکب، دیوانگان ثروت‌ساز و بهترین سال زندگی تو، این کتاب هم می‌تواند تاثیرگذاری بالایی روی آن دسته از مخاطبانی داشته باشد که در جستجوی موفقیت شخصی و شغلی و دست‌یابی قطعی به اهداف‌شان هستند.

پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین بردن ترس اضطراب و افکار منفی

  • 125,000 تومان

اگر می‌خواهید زندگی ذهنی ساده و آرامش‌بخش‌تری داشته باشید و بخشی از آن وقت و انرژی احساسی را دوباره به دست آورید که الان صرف فکر و خیال‌های بیهوده یا اضطراب می‌شود؛ پس کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. در این کتاب نه تنها با مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که برای ساماندهی و مدیریت افکارتان، احتیاجشان دارید که علاوه بر این‌ها، استراتژی‌های موثری یاد می‌گیرید که فوری می‌توانید اجرای‌شان کنید. هدف ساده‌ای در این کتاب وجود دارد: ما به شما عادت‌ها، فعالیت‌ها و ذهنیتی را یاد می‌دهیم که می‌توانید از آن‌ها برای پاکسازی به هم‌ریختگی ذهنی‌تان استفاده کنید؛ یعنی پاکسازی همان به هم‌ریختگی که احتمالا نمی‌گذارد متمرکز و هوشیار باشید. متوجه خواهید شد که این کتاب، پر از تمرین‌هایی‌ست که می‌توانند تاثیری سریع و مثبت روی ذهنیت‌تان داشته باشند.

چگونه فرزند شما آینده‌ای موفق خواهد داشت (راهکارهایی بر اساس قوانین مغز کودک)

  • 25,000 تومان

مسلما دانشمندان همه چیز را در مورد مغز نمی‌دانند، ولی چیزهایی که می‌دانیم به ما بهترین فرصت را می‌دهد برای تربیت فرزندانی شاد، باهوش و موفق. باعث مسرت من خواهد بود که در این کتاب به سوالات مهم والدین در زمینه تربیت یک کودک موفق جواب دهم و پرده از افسانه‌سرایی‌هایی بردارم که احتمالا به گوششان خورده است. والدین به حقایقی در مورد تربیت فرزند احتیاج دارند، و نه فقط پند و مشاوره. متاسفانه پیدا کردن این حقایق، در انبوه رو به رشد کتاب‌های تربیت فرزند خیلی سخت است. به این‌ها بیفزایید وبلاگ‌ها، سایت‌ها، پادکست‌ها، مادرشوهر، مادرزن‌ها و در کل هر فامیلی که تابحال بچه داشته. اطلاعات فراوانی وجود دارد ولی برای والدین دانستن این که کدامشان را باید باور کنند، سخت است...

5 قانون پول که باید بدانید (و چند یادداشت دیگر)

  • 20,000 تومان

مدرسانی بی‌نظیر آنتونی رابینز، دارن هاردی، برایان تریسی، جان‌سی مکسول، جک کنفیلد و... مهم‌ترین آموزگار خود را در مسیر موفقیت، جیم ران دانسته‌اند و بسیاری از محتواهای آموزشی را که ارائه می‌دهند، تحت تاثیر آموزه‌های او قلمداد می‌کنند. تا جایی که یکی از اینان به جیم ران، لقب فیلسوف موفقیت داده است و در دنیای آموزه‌های تحول فردی و سازمانی هم معمولا به همین عنوان شناخته شده است. کتاب حاضر، حاوی مهم‌ترین یادداشت‌ها ودرس‌گفتارهای کوتاه جیم ران است که به نوعی ماحصل اندیشه‌های او را در بر دارد و شامل نکاتی‌ست که به نوعی ماحصل اندیشه‌های او را در بر دارد و شامل نکاتی‌ست که می‌تواند روی زندگی شخصی و شغلی هر کدام از ما تاثیری شگفت‌آور بگذارد. نکات کاربردی این کتاب را در روابط شخصی، روابط حرفه‌ای، خلق و اجرای اهداف مالی و رسیدن به آرزوهای دور و دراز به کار ببندید و نتایج بهبودبخش و بسیار مثبت آن را به تمامی نظاره‌گر باشید.

دیوانگان ثروت‌ساز (چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرینی شویم)

  • 250,000 تومان

قطار وحشتی که دارن هاردی برای کارآفرینان ترسیم می‌کند و پیچ و خم‌های لرزه‌آورش را معرفی می‌کند، همان اصول و مهارت‌های زندگی در این دوران تازه است که مثل قطار وحشت، بالا و پایین‌های عجیب و غریبی دارد و گاهی به آنجا می‌رسد که فراتر از ترس می‌رود و می‌شود آنچه نباید بشود. منتها این قطار وحشت مثل قطار وحشت شهربازی نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت و از کنارش به آرامی رد شد و رفت. این قطار وحشت، همان زندگی در دوران جدید است که دیر یا زود، ما را مسافر خود می‌کند و اسیر پیچ و خم‌هایش.

صفحه‌ی 1