سينا قربانلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
متریک‌های بازاریابی (اصول و شیوه‌های عمل)
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
ترغیب و اقناع دیگران
  • 5,500 تومان
  • با تخفیف: 5,500 تومان
ساختن 1 نام تجاری در 30 روز
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
بازاریابی از صفر تا صد
  • 122,000 تومان
  • با تخفیف: 122,000 تومان
ام بی ای در 1 کتاب (یادگیری کامل کسب و کار با نگرش)
مربیگری افراد (راه‌حل‌های کارشناسانه برای چالش‌های هر روزی)
تبلیغات تجاری (اصول و شیوه‌های عمل)
  • 255,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان
هنر نوآوری (درس‌هایی از خلاقیت در ساخت محصولات جهانی)
تئوری‌های فروش موفق (10 گام موثر برای کوتاه کردن مسیر فروش)
تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده (روانشناسی تبلیغات تجاری)

متریک‌های بازاریابی (اصول و شیوه‌های عمل)

  • 36,000 تومان

این کتاب برگزیده و برنده بزرگ‌ترین جوایز به شما نشان می‌دهد که چگونه از متریک‌های درست برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مرتبط با بازاریابی استفاده کنید، پاسخ‌های دقیق برای پرسش‌هایتان بیایید، و از آن‌ها برای بهبود نظام یافته بازده سرمایه‌گذاری بهره بگیرید. در این کتاب، فنون کاملا روزآمد و عملی برای اندازه‌گیری هر چیزی، از ارزش ویژه برند تا رسانه‌های اجتماعی، و از سهم بازار تا درگیرشدن در فضای وب را خواهید یافت. برای هر متریکی، مولفان تلاشی کرده‌اند مزیت‌ها و محدودیت‌ها و راه‌های جایگزین را بیان کنند، و در فهمیدن معنای واقعی اعداد و ارقام به شما یاری رسانند. با خواندن مطالب این کتاب خواهید آموخت که چگونه داشبوردهای بازاریابی را تفسیر کنید و بر پایه این تفسیر، چگونه فرصت‌های نوظهور و ریسک‌ها را شناسایی کنید و از فنون قدرتمند و جدید مدل‌سازی برای بهینه‌سازی همه تصمیم‌هایتان بهره بگیرند. این کتاب، بینش‌های جدید و عمیقی در زمینه اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی به مدیران و برنامه‌ریزان در حوزه‌های مختلف می‌دهد.

ترغیب و اقناع دیگران

  • 5,500 تومان

افرادی که قدرت قانع‌کنندگی دارند و می‌توانند ایده‌ها را به عمل برگردانند، ارزشی واقعی برای شرکت‌های خود تولید می‌کنند. اما اقناع آسان نیست؛ این عمل به تمرین، شکیبایی، و فهم روان‌شناختی نیاز دارد. در اینجاست که این مجلد جدید پا به میدان می‌گذارد تا شما را قادر سازد: فن تبلیغ خود را متناسب با مخاطبانتان سازید. برای خود اعتبار کسب کنید. برای اذهان و قلوب شنوندگانتان جذابیت پیدا کنید.

ساختن 1 نام تجاری در 30 روز

  • 69,000 تومان

شما برای ساختن یک نام تجاری جالب توجه، نیازی به داشتن یک مدرک دانشگاهی یا شرکت در یک دوره فشرده بازاریابی ندارید. شما فقط به این کتاب احتیاج دارید و به 30 روز. سایمون میلدون به شما نشان می‌دهد که با پیروی از 30 تمرین واضح و آشکار این کتاب، چگونه نام تجاری خود را به شکلی عمیق و کارآمد خلق، مدیریت و از طریق ارتباطات به دیگران منتقل سازید.

بازاریابی از صفر تا صد

  • 122,000 تومان

کتاب بازاریابی از صفر تا صد برای آن دسته از کارآفرینان، رهبران کسب و کار، و مدیرانی که فاقد مدرک MBA هستند، تبیین روزآمدی از بهترین نظرات و موثرترین تدابیر(تاکتیک‌ها) در بازاریابی فراهم می‌آورد. این راهنمای عملی در کسب و کار با دروسی از یک استاد ممتاز بازاریابی، تمام مبانی یک مدرک MBA در بازاریابی را پوشش می‌دهد بی‌آنکه ناچار باشید مبالغ هنگفتی پول و ساعات بی‌شماری را صرف آنها کنید.

ام بی ای در 1 کتاب (یادگیری کامل کسب و کار با نگرش)

  • 161,000 تومان

آنچه در دنیای کسب و کار اهمیت دارد، ایده‌هاست. MBA در یک کتاب، یک راهنمای دقیق و خالی از ابهام در زمینه مواد درسی دوره MBA است. برخی از برجسته‌ترین اندیشمندان جهان کسب و کار، دیدگاه‌های خود را در زمینه نوآوری، بازاریابی، امور مالی، راهبرد و رهبری در این کتاب ارائه کرده‌اند و از این طریق، چشم‌انداز برانگیزاننده و مفیدی فراهم آورده‌اند. این کتاب ارزشمند چگونگی خلق و به‌کارگیری ایده‌های بزرگ را در کسب و کار به شما نشان می‌دهد تا در دوره‌ی کاری‌تان شاهد موفقیت خود و بنگاه اقتصادی‌تان باشید.

مربیگری افراد (راه‌حل‌های کارشناسانه برای چالش‌های هر روزی)

  • 16,000 تومان

مجموعه مشاوران جیبی برای چالش‌های مشترکی که مدیران، هر روز در کار خود با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، راه‌حل‌های بلافصل ارائه می‌کند. در این مجموعه، هر کتاب شامل پیام استاد، نگاهی به مبانی علمی، آموزش مهارت‌ها، آزمون‌هایی از خود، و مثال‌هایی از زندگی واقعی است تا به شما کمک کنند که ضعف‌ها و قوت‌های خود را معلوم کنید و مهارت‌های حیاتی‌تان را پرورش دهید. صرف نظر از اینکه در پشت میزتان، در یک جلسه و یا در راه باشید، این راهنماهای قابل حمل شما را قادر می‌سازند تا تقاضای روزانه کاری‌تان را با سرعت، عقلانیت و اثربخشی بیشتر، حل و فصل کنید.

تبلیغات تجاری (اصول و شیوه‌های عمل)

  • 255,000 تومان

کتاب تبلیغات تجاری یک کتاب آموزشی با اهداف کاربردی است. این کتاب مبانی تبلیغات محیطی، نحوه برنامه‌ریزی و تدوین راهبردهای تبلیغاتی را تشریح و رسانه‌های تبلیغاتی را معرفی می‌کند. سپس به جنبه‌های خلاقیت تبلیغات و ساختن انواع آگهی‌ها برای رسانه های مختلف می‌پردازد. همچنین به بررسی موسسات تبلیغاتی و نحوه سازماندهی آنان، اهمیت تحقیق راهبردی، روانشناسی تبلیغات تجاری، ترویج فروش و روش‌های گوناگون آن و مقولات بسیار مهم دیگر در حوزه تبلیغات می‌پردازد.

هنر نوآوری (درس‌هایی از خلاقیت در ساخت محصولات جهانی)

  • 53,000 تومان

همه دربارة خلاقیت و نو‌آوری صحبت می‌کنند. اما ایدیو عملا انجامش داده است. هنر‌ نوآوری به تفصیل اندیشه‌های قابل عمل را دربارة نحوة ساختن فرهنگ نوآوری و سازمانی که خلاقیت در آن امری عادی به نظر آید. فراهم می‌آورد. این کتاب با تاکید بجا بر اعمال مدیریتی، از خود یک اثر برجسته و خواندنی برای تمام کسانی که در هر سازمان می‌خواهند در آنچه می‌کنند بهتر شوند، خلق می‌کند. - جفری پفرر، استاد دانشکدة بازرگانی استنفورد، و نویسندة‌ شکاف بین دانستن و عمل کردن

تئوری‌های فروش موفق (10 گام موثر برای کوتاه کردن مسیر فروش)

  • 57,000 تومان

مدل زنجیره‌ی فروش بسیار موفق تیم بریتاپت، به نام تئوری‌های فروش موفق که مبتنی بر خبرگی او در فروش است، گنج مدفونی از ابزار و فنون عملی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به آسانی مسیر خود را در کل فراگرد فروش، از ابتدا تا انتها، طی کنید. کتاب حاضر به تمامی مبتدیان و هم به اهالی کار کشته فروش توصیه می‌شود.

تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده (روانشناسی تبلیغات تجاری)

  • 69,000 تومان

کتاب روان‌شناسی تبلیغات تجاری حاصل سال‌ها تجربه ساترلند در حوزه تبلیغات تجاری است. این کتاب، رمز و راز تاثیرات تبلیغات را می‌گشاید و برخی از ساز و کارهای روان‌شناختی بنیادین آن را توصیف می‌کند. کتاب روان‌شناسی تبلیغات تجاری در وهله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغ تجاری هزینه می‌کنند، کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکت‌های تبلیغاتی. همچنین برای افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان‌شناختی آن می‌اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است.

صفحه‌ی 1