سيما فرجي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول پربرکت (دوره‌ای آموزشی آسان و کاربردی برای آ‏فرینش فراوانی)
آسمان پرستاره وجود
  • 89,900 تومان
  • با تخفیف: 89,900 تومان
شاد ماندن در تنگناهای زندگی
  • 25,500 تومان
  • با تخفیف: 25,500 تومان
قدرت
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان
سرسختی در زمین پول‌آفرینی کتابچه بازی شما برای دست‌یابی به رهایی مالی
راز چگونه زندگی مرا معجزه‌باران کرد (انسان‌هایی واقعی داستان‌هایی واقعی)
اهرم‌های خوشبختی (چگونه مزرعه سرنوشتمان را گل‌کاری کنیم)
قهرمان درونت را کشف کن
  • 39,900 تومان
  • با تخفیف: 39,900 تومان

پول پربرکت (دوره‌ای آموزشی آسان و کاربردی برای آ‏فرینش فراوانی)

  • 199,900 تومان

دوره‌ای آموزشی، آسان و کاربردی برای آفرینش فراوانی همه انسان‌ها می‌خواهند در هر لحظه از زندگی‌شان بغل بغل برکت و فراوانی را در آغوش بکشند و از رایحه دلنشین آن به‌وجد آیند. دستیابی به چنین خواسته‌ای بی‌ترید ممکن است. فقط باید زمینه آن را فراهم کنیم، ما می‌توانید برکت‌محوری را به شیوه عادی زندگی روزمره خود تبدیل کنیم. برای این منظور لازم است گام‌هایی هوشمندانه برداریم و راهکارهایی کاربردی را به کار بگیریم. کتاب پول پر برکت در این زمینه به ما کمک می‌کند. این کتاب در 3 بخش مقدماتی، پیشرفته و تسلطیابی نوشته شده است. با خواندن مرحله به مرحله این کتاب و به کارگیری راهکارهای هر بخش بی‌تردید می‌توانیم جریان برکت و فراوانی را به زندگی‌مان فراخوانیم.

آسمان پرستاره وجود

  • 89,900 تومان

آیا از ستاره‌های وجودتان خبر دارید؟ آیا به یاد می‌‌‌آورید چندی پیش به آسمان وجودتان سر زده‌اید؟ شاید شما نیز، هم‌چون بسیاری از انسان‌ها، بارها و بارها به بن‌بست رسیدن در دالان‌های پر پیچ و خم زندگی‌های امروزی و گرفتار بودن در میان همه سختی‌ها، دغدغه‌ها و کشمکش‌ها خسته شده‌اید و ذره‌ای نور امید، شادمانی، عشق و دیگر موهبت‌های زیبای زندگی را جست و جو می‌کنید. شک نداشته باشید این موهبت‌ها را در دنیای بیرونی و در حالی نمی‌یابید که از دنیای درونتان غافل مانده‌اید. ما باید متعهدانه و گاه و بی‌گاه به دنیای درونمان سفر کنیم. در واقع بهتر است هر روز به قلعه وجودمان سر بزنیم. ما باید درٍ قفل شده اتاق‌هایی را هم‌چون امید، شادمانی، مهربانی، بخشندگی و حتی بزدلی، خودبینی، تنبلی و غیره بگشاییم؛ گرد و غبار و تار عنکبوت‌های آن‌ها را بزداییم؛ پرده‌ها را کنار بکشیم و به آسمان وجودمان بنگریم. شایسته است با نگاهمان، با توجه‌مان، با دعاهای خالصانه و قلب نازنین و پر مهرمان بر درخشش ستاره‌های آسمان وجودمان بیفزاییم. به این ترتیب، کل وجودمان به ستاره‌ای درخشان تبدیل می‌شود و شاید به این شیوه بتوانیم به زندگی دیگران نیز ذره‌ای نور امید و شادمانی ببخشیم. خواندن مطالب این کتاب و دعاهای زیبای آن به‌راستی در این زمینه یاری‌بخشمان خواهد بود.

شاد ماندن در تنگناهای زندگی

  • 25,500 تومان

همه ما انسان‌ها در زندگی‌مان با مشکلات، دشواری‌ها، بدبیاری‌ها، شکست‌ها و حتی فاجعه‌هایی ناگوار روبرو می‌شویم. این حقیقت به راستی گریزناپذیر است؛ اما یک مشکل بنیادین در این زمینه وجود دارد. گاهی عده‌ای از ما پس از رویارویی با رویدادهای ناگوار، دیگر نمی‌توانیم به زندگی طبیعی‌مان بازگردیم. مطالب این کتاب تا حدودی در این زمینه به ما کمک می‌کند. ما در این کتاب ماجراهایی واقعی را درباره‌ی انسان‌هایی می‌خوانیم که در موقعیت‌هایی بسیار دشوار قرار گرفته‌اند و پس از آن توانسته‌اند به زندگی عادی و طبیعی خودشان بازگردند. خواندن این کتاب به ما کمک می‌کند پی ببریم چگونه می‌توانیم پس از هر بار سقوط کردن در دره‌های پایان‌ناپذیر زندگی دوباره برخیزیم و صخره‌نوردی خودمان را شادمانه شروع کنیم .

قدرت

  • 179,900 تومان

با این کتاب یاد میگیرید که چگونه میتوانید زندگی شگفت انگیزی داشته باشید. و سپس به نکاتی شگفت آور درباره خودتان و زندگیتان و این کائنات پی ببرید.

سرسختی در زمین پول‌آفرینی کتابچه بازی شما برای دست‌یابی به رهایی مالی

  • 199,900 تومان

اگر مطمئن بودید، هم خودتان و هم خانواده عزیزتان، در همه حال، حتی در دل بحران‌های اقتصادی، می‌توانید به خوبی به زندگی‌تان ادامه دهید و حتی در مسیر موفقیت مالی پیشروی کنید؛ چه احساسی داشتید؟ اگر می‌دانستید که حتی در موفقیت‌های هراس‌آور و فلج‌کننده اقتصادی می‌توانید سودآفرینی کنید؛ چه احساسی داشتید؟ خواندن این کتاب و به کارگیری راهکارهای آن از یک سو به شما کمک می‌کند از فرصت‌های به وجود آمده در زمین بازی پول‌آفرینی‌تان به شیوه‌ای بهینه استفاده کنید و از سوی دیگر به شما آگاهی می‌بخشد از اشتباهاتی زیان‌بار بپرهیزید که مانع می‌شوند به رهایی مالی برسید. بهتر است اقدام‌تان را هر چه سریع‌تر شروع کنید. شاید چنین فرصت‌هایی تکرار نشدنی باشند.

راز چگونه زندگی مرا معجزه‌باران کرد (انسان‌هایی واقعی داستان‌هایی واقعی)

  • 44,900 تومان

راز بی‌تردید، در طی دهه گذشته، به شیوه‌ای انکارناپذیر در زندگی میلیون‌ها تن از انسان‌ها در سراسر جهان تاثیر گذاشته است. راندا برن برای نخستین بار در این کتاب کوشیده است مجموعه‌ای بی‌نظیر را از انگیزه‌بخش‌ترین و تقویت‌کننده‌ترین داستان‌های واقعی درباره تاثیرگذاری راز مطرح کند. این داستان‌ها از میان نامه‌های فراوان انسان‌هایی همچون شما انتخاب شده‌اند که در طی دهه گذشته کوشیده‌اند راهکارهای راز را به کار ببرند. این کتاب در این‌باره است که بسیاری از انسان‌ها با به کارگیری راهکارهای راز چگونه توانسته‌اند امور مالی، وضعیت سلامتی، چگونگی روابط، امور خانوادگی و شغلی‌شان را بهبود ببخشند. این کتاب هم‌چنین به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید کل زندگی‌تان را با به کارگیری تاثیرگذارترین قانون هستی به شیوه‌ای مثبت و سازنده تغییر دهید. قانون جذب به راستی نیروی انگیزه و باور شما را تقویت می‌کند و به این وسیله در عملکرد‌تان نیز تاثیر می‌گذارد. فقط شما می‌توانید تصمیم بگیرید چنین قانونی را به نفع خودتان به کار ببرید.

اهرم‌های پولدار شدن (چگونه در بازی پول‌آفرینی مهارت یابیم 7 راهکار ساده برای دست‌یابی به رهایی مالی)

  • 699,900 تومان

شما هم می‌توانید پولدار شوید. شاید این کار چندان آسان نباشد؛ اما بی‌تردید ممکن است. شما اکنون کتابی را در دست دارید که کتابی خواندنی و البته آموزشی برای شرکت کردن در بازی پول‌آفرینی به شمار می‌آید. برای خواندن این کتاب باید از نگرش انسان‌های موفق بهره‌مند باشید. نگران نشوید. شما از این نگرش بهره‌مند هستید؛ در غیر این صورت، چنین کتابی را برای خواندن انتخاب نمی‌کردید. پرتلاش بودن و سرسختی از ویژگی‌های بارز انسان‌های موفق است. آنان بهانه نمی‌آورند و از هر راهکاری به نفع خود و انسان‌های پیرامون‌شان استفاده می‌کنند. آنان هرگز خودشان را به شیوه‌ای زیان‌بار محدود نمی‌کنند و همواره خلاقیت‌شان را به کار می‌گیرند. شما نیز هنگام خواندن این کتاب بهتر است همین‌گونه پیشروی کنید. این کتاب از یک سو هوشیاری شما را نسبت به بعضی از افسانه‌ها و دروغ‌های دنیای سرمایه‌گذاری برمی‌انگیزد که شاید بعضی از این افسانه‌ها در جامعه شما وجود نداشته باشند؛ اما هوشیار شدن شما در این‌باره ضرورت دارد. از سوی دیگر، این کتاب چشمان‌تان را به روی فرصت‌های عالی سرمایه‌گذاری و پول‌آفرینی می‌گشاید. به علاوه، در این کتاب می‌آموزید چگونه فرآیند پول‌آفرینی را به شیوه‌ای انجام دهید که آرامش خاطری وصف‌ناپذیر را برای‌تان به ارمغان آورد. اکنون ورود شما را به زمین بازی پول‌آفرینی خوشامد می‌گویم و امیدوار هستم در این مسیر پر پیچ و خم بتوانید همواره پرتوان و پرانرژی پیشروی کنید.

بهانه‌ها را بی‌خانمان کنید (چگونه اندیشه‌هایی زیان‌بار و بلند مدت را تغییر دهیم که برای ما به عادت تبدیل شده‌اند)

  • 29,900 تومان

تاکنون چند بار برای انجام دادن کارهای ارزشمند و دلخواه‌تان تصمیم گرفته‌اید و در نهایت آنها را انجام نداده‌اید؟ همه ما انسان‌ها بی‌تردید در چنین موقعیتی قرار گرفته‌ایم. آیا می‌دانید چرا چنین رویدادی برای شما اتفاق می‌افتد؟ تردید نداشته باشید که عاملی مزاحم در این زمینه موثر است. این عامل مزاحم به صورت‌های گوناگون پدیدار می‌شود و اجازه نمی‌دهد شما به اهداف ارزشمندتان رنگ واقعیت ببخشید. دکتر وین دایر در این کتاب فهرست رایج‌ترین بهانه‌هایی را مطرح می‌کند که در ذهن بسیاری ازانسان‌ها خانه کرده‌اند. او چگونگی بی‌خانمان کردن این بهانه‌ها را نیز به خوبی آموزش می‌دهد. آیا شما به معنای واقعی تصمیم دارید بهانه‌های خودتان را بی‌خانمان کنید و به رویاهای ارزشمندتان واقعیت ببخشید؟ پس، لحظه‌ای درنگ کردن در این زمینه جایز نیست. این کتاب را بخوانید و به کارگیری راهکارهای آن را شروع کنید.

اهرم‌های خوشبختی (چگونه مزرعه سرنوشتمان را گل‌کاری کنیم)

  • 48,900 تومان

آیا احساس می‌کنید تاکنون به هیچ‌ یک از اهداف ارزشمندتان نرسیده‌‌اید؟ آیا توجه کرده‌اید که گاهی همه‌ی توان و تلاشتان را در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمندتان به کار می‌برید؛ اما با این حال باز هم به هدفتان نمی‌رسید؟ چه عاملی مانع می‌شود به رویاهای خودتان واقعیت ببخشید؟ در این‌گونه موقعیت‌ها بهتر است کار خودتان را با به کارگیری اهرم‌های ویژه آسان‌تر کنید. اگر می‌خواهید گل‌های زیبا را در مزرعه‌ی سرنوشتتان بکارید؛ این کتاب را بخوانید و راهکارهای مطرح‌ شده در آن را به کار ببرید. در این کتاب، اهرم‌های خوشبختی در قالب راهکار ساده و کاربردی مطرح ‌شده است. شما فقط باید به دانش به کارگیری آن‌ها مجهز شوید تا بتوانید در مسیر خوشبختی گام بردارید. مزرعه‌ی سرنوشتتان را به حال خود رها نکنید. هم‌اکنون برای گل ‌باران کردن آینده‌ی زندگی‌تان دست به کار شوید.

قهرمان درونت را کشف کن

  • 39,900 تومان

نکته‌ای ویژه درباره شما وجود دارد. شما به این دنیا آمده‌اید تا انسانی شایسته باشید و کاری بی‌نظیر انجام دهید. سفری ویژه وجود دارد که شما باید گام برداشتن در آن زمینه را به عهده بگیرید و آن را به ثمر برسانید. این کتاب درباره این است که شما می‌توانید قهرمان دنیای خودتان باشید.

بذرت را کجا می‌کاری (چگونه هم در زندگی شغلی و هم در زندگی شخصی به معنای واقعی هدف‌مند موفق و شادمان باشیم)

  • 179,900 تومان

داستانی آموزنده و دوست‌داشتنی برای آنان که احساس هدف‌مندی، اشتیاق و شادمانی بیشتر را در زندگی‌شان جست و جو می‌کنند. اگر هدفتان را می‌جویید و آماده هستید تا تفاوتی سازنده را در زندگی‌تان یا جهان به وجود آورید پس بکوشید این بذر را در مکانی مناسب بکارید.

قله‌ها و دره‌ها (موقعیت‌های خوب و بد را چه در زندگی شغلی و چه در زندگی شخصی به نفع خودتان به کار ببرید)

  • 85,000 تومان

قله‌ها و دره‌ها به هم متصل هستند. اشتباهاتی را که در موقعیت‌های خوب امروز مرتکب می‌شوید، به معنای واقعی موقعیت‌های بد فردا را برای شما می‌آفرینند. همچنین، کارهای خردمندانه‌ای را که در موقعیت‌های بد امروز انجام می‌دهید، به معنای واقعی، موقعیت‌های خوب فردا را برای شما می‌آفرینند.

1  صفحه‌ی 1