سيروس مبيني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلالات اضطرابی (آموزش کنترل و درمان)
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
روان‌درمانی کوتاه مدت (رویکرد التقاطی روان‌درمانی)

اختلالات اضطرابی (آموزش کنترل و درمان)

  • 10,000 تومان

اضطاب پدیده‌ای روان‌شناختی است که تقریبا همگان با آن آشنایند یا اینکه در طول عمر خود، آن را در مواقعی تجربه کرده‌اند. در کتاب اختلالات اضطرابی که توسط یکی از روانشناسان دانشگاه آکسفورد نوشته شده، نویسنده سعی کرده تا با ارایه راهبرد عملی و گام به گام AMT ، روش‌‌هایی را برای درمان اختلالات و مشکلاتی همچون اضطراب منتشر، حمله هراس، ترس‌های مختلف، وسواس، اختلال استرس پس از سانحه، و استرس در مدیران اجرایی (یا فرسودگی شغلی) به دست ‌دهد. هدف از این کتاب، آموزش مهارت‌های رفتاری و شناختی به افراد است تا بتوانند اضطراب و فشارهای روانی را در خود مهار کنند. یک ویژگی دیگر کتاب حاضر، آن است که در بر کاربرد مهارت‌های خودیاری توسط مراجعان تکیه شده است و از این نظر که درباره هر مشکل، به ارایه یک مورد پرداخته، هم برای متخصصان و درمانگران و هم برای خود مراجعان جالب است

آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس

  • 30,000 تومان

آموزش ایمن‌سازی در مقابله استرس داروی همه دردها نیست. در عوض یک مداخله درمانی دقیق و جند بعدی و چند جانبه است که باید با دید نقادانه‌ای مورد ارزیابی قرار گیرد.

روان‌درمانی کوتاه مدت (رویکرد التقاطی روان‌درمانی)

  • 5,500 تومان

این کتاب برپایة تجربة بالینی چندین سالة نویسنده، تحقیقات موجود و اصول عملی روان‌درمانی کوتاه مدت نوشته شده است و این مفاهیم را در یک چارچوب التقاطی با تأکید بر تحقیق تجربی مطرح می‌کند. گارفیلد ابتدا با طرح نیاز به روان‌درمانی و بررسی متغیرهای درمانی، ذهن خواننده را با مراحل روان‌درمانی کوتاه مدت آشنا می‌کند و پس از آن بحث را در مورد مسائل پس از درمان و پرداختن به نکات اصلی تحقیقات رایج در این زمینه، ادامه می‌دهد.

صفحه‌ی 1