سكينه خزايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
4 راه پول‌سازی (راهنمایی برای رسیدن به آزادی مالی)
علل پیشگیری و درمان استرس
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان

4 راه پول‌سازی (راهنمایی برای رسیدن به آزادی مالی)

  • 89,000 تومان

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید: چرا عده معدودی از سرمایه‌گذاران با کمترین خطر بیشترین درآمد را دارند در حالی که بیشتر سرمایه‌گذاران ممکن است حتی ورشکسته شوند؟ چرا بیشتر کارمندان از یک شغل به یک شغل دیگر می‌روند در حالی که بقیه شغل‌شان را ترک می‌کنند و سیستم‌های شغلی خودشان را ایجاد می‌کنند؟ چگونه می‌توانم از این تغییر به بهترین نحو ممکن استفاده کنم و مسیرم را به سمت آزادی مالی برنامه‌ریزی کن

چگونه بقیه زندگیتان را به بهترین ایام تبدیل کنید (راهنمایی برای کسانی که به دنبال موفقیت رضایت و شروعی تازه هستند)

  • 47,000 تومان

چشم انداز تغییر؛ اندکی هیجان انگیز و ترسناک است. اما راه کاری برای دست یافتن به موفقیت؛ ثروت و رضایت واقعی در کار و زندگی شماست. کتاب بازآفرینی برایان تریسی رموز بازآفرینی شما را آشکار می‌کند. خطی روی گذشته‌تان می‌کشد و در کار و زندگی هرآنچه را که همیشه می‌خواستید؛ انجام دهید؛ دوباره شروع کنید. این کتاب تغییر زندگی به شما خواهد آموخت که چگونه: آنچه را که واقعا برای شما مهم است مشخص کنید؛ یکبار برای همیشه کنترل شغل‌تان را به دست آورید؛ شغل مورد نظرتان را هدف قرار دهید و آن را به دست آورید؛ فرصت‌های غیر منتظره و ظاهرا منفی را به فرصت‌های مثبت تبدیل کنید؛ کسب درآمدتان را فراتر از حد تصورتان افزایش دهید؛ برای ریسک کردن و برداشتن قدم‌های بزرگی که واقعا برایتان منفعت دارند؛اعتماد به نفس‌تان را ارتقا دهید. مهمتر از همه اینکه روندهای هفت قدمی برایان به شما اعتماد به نفس خواهد داد-اعتماد به نفس می‌دهد که ریسک کنید و تصمیما مهمی بگیرید در حالی که پاهایتان محم بر روی زمین استوار است شما را به چشم انداز تازه‌ای دعوت می‌کند.

علل پیشگیری و درمان استرس

  • 10,000 تومان

برای رهایی از فشار روحی باید حلقه‌ی ارتباط ضعیف خود را محکم کنید. استرس یک احساس جالب است! این احساس حتی پیش از تولد ما آغاز شده و تا واپسین دم حیات، هنگامی که به خالق خود می‌پیوندیم، با ما همراه است. استرس به سراغ همه می‌آید. مردم معتقدند که امروزه فشارهای روحی بیشتر شده است، اما نظر من این است که این احساس در گذشته حتی بیشتر از زمان حال است. به هر حال گذشته اکنون به تاریخ پیوسته است و در دنیای کنونی استرس مانند نفس کشیدن و یا راه رفتن بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد. من همواره معتقدم که مسائل پیچیده‌ی زندگی راه حل‌های ساده‌ای دارند و مسائل ساده نیز راه‌حل‌هایی ساده. هرکس می‌تواند با شهامت، شکست یا موفقیت را پذیرا شود. شما می‌توانید زندگی خود را پرتنش سازید و یا زندگی ساده‌ای را برگزینید. شما باید برای خودتان زندگی کنید. به عهده‌ی شماست که تصمیم بگیرید زندگی شادی داشته باشید یا پر از استرس.

صفحه‌ی 1