سعيد مينويي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قهرمان گفتگو (روش‌های پیروزی در گفتگوهای دشوار به شیوه جودوی کلامی)
سفر به بهشت برین (تجربه نزدیک به مرگ فوق‌العاده 1 پزشک از مرگ به بهشت فرشتگان و دوباره زندگی)
وقتی خودم را به قدر کافی دوست داشتم
  • 4,500 تومان
  • با تخفیف: 4,500 تومان
قدرت هوش اجتماعی
  • 214,500 تومان
  • با تخفیف: 214,500 تومان
ویتامین ث
  • 1,500 تومان
  • با تخفیف: 1,500 تومان

قهرمان گفتگو (روش‌های پیروزی در گفتگوهای دشوار به شیوه جودوی کلامی)

  • 62,500 تومان


این کتاب به عنوان یک کتاب راهنمایی کلاسیک برای هنر رزمی کلام و فکر برای شما کارایی خواهد داشت و به شما کمک می‌کند که در درگیری‌ها، شرایط را به سمت مثبت و مسالمت‌آمیز تغییر دهید. درگیری می‌تواند بین شما و رئیس‌تان و همسرتان و یا فرزندانتان باشد. بیش از یک نسل می‌گذرد که کتاب‌های آقای دکتر تامپسون به مردم راه‌های ارتباط مثبت و همکاری را تعلیم می‌دهد. مطالب این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه شنونده بهتری باشیم و چگونه موثرتر صحبت کنیم و بتوانید همدلی مخاطبین خود را جذب کنیم. چگونه از درگیری‌هایی که در مکالمات به‌طور معمول پیش می‌آیند جلوگیری کنیم و با دیدگاهی دارای خط مشی قوی و محکم شرایط مورد اختلاف خود با سایرین را به‌طور مثبت و سازنده حل کنیم. در کتاب حاضر دکتر تامپسون راجع به برخوردهای بین مردم می‌گوید. 1. مردم انتظار دارند که مورد احترام واقع شوند. 2. مردم بیشتر دوست دارند از آن‌ها سوال شود تا دستور بگیرند. 3. مردم میل دارند بدانند چرا و پشت قضیه چیست. 4. مردم دوست دارند به آن‌ها حق انتخاب داده شود، نه اینکه تهدید شوند. بنابراین از شرایط خود رنج نبرید و از اینکه در مکالمات خود موفق نبوده‌اید، ناراحت نباشید. این کتاب همان چیزی است که به شما کمک خواهد کرد موقعیت‌های مشکل را در زندگی مثبت و به نفع خود بچرخانید.

آیا ممکن است اینجا بهشت باشد (باورهای اشتباه فرهنگی ما چگونه باعث جلوگیری از تجربه‌کردن بهشت بر روی زمین می‌شود)

  • 54,500 تومان

اگر زندگی به مفهوم یک سفر باشد نه مقصد، پس آیا ممکن است که همین زندگی فیزیکی روی کره زمین همان بهشت باشد؟ اما هر روز زندگی کردن چیزی مخالف این ادعا را نشان می‌دهد؛ اما کاش ما می‌فهمیدیم که چه قدر قدرت داریم؛ یعنی قدرتی داریم که بتوانیم حقیقت درونی و خارجی‌مان را به هم مرتبط کنیم. آنیتا مورجانی نویسنده کتاب بمیرم که من باشم، پرفروش‌ترین کتاب روزنامه نیویورک تایمز، ادعا می‌کند که چنین چیزی ممکن است. روشی که او پیشنهاد می‌کند این است که خیلی از باورهای غلط فرهنگی که به عنوان واقعیت در میان انسان‌ها جا افتاده است، می‌باید دور ریخته بشوند. اعتقاداتی از قبیل «ما چیزی به دست می‌آوریم که لیاقت آن را داریم» یا «دوست داشتن خودمان خودخواهی است» و «مقدرات غیرقابل اجتناب هستند» مفاهیمی هستند که از زمان تولد همراه ما هستند و از یک نسل به نسل دیگر منتقل می‌شوند و باعث انحراف فکری ما می‌شوند. بعد از تجربه نزدیک به مرگ، آنیتا مورجانی شروع کرد به در میان گذاشتن تجربه‌اش که در عالم دیگر کسب کرده بود. او در عالم دیگر یاد گرفت که با دور ریختن باورهای غلط از ذهن می‌توان بهشت را در دیدگاه ذهنی خود یافت. در واقع بهشت فیزیکی وجود ندارد، بلکه بهشت یک موقعیت ذهنی است که شخص در هر مکان و هر زمان می‌تواند داشته باشد. در مطالعه و تحقیق در مورد باورهای اشتباه آنیتا مثال‌ها و داستان‌های یادی از زندگی خودش می‌آورد و اشتباهات و دروغ‌هایی را که در پشت آن‌ها وجود دا در برملا می‌کند و می‌گوید با آزاد کردن خودمان از این قبیل افکار غلط، می‌توانیم از همه سردردها و نگرانی‌ها و محدودیت‌هایی که خودمان برای خودمان ساخته‌ایم آزاد شویم و آن وقت تازه یک زندگی کمال و پر از خوشحالی و آرامش را شروع خواهیم کرد.

سفر به بهشت برین (تجربه نزدیک به مرگ فوق‌العاده 1 پزشک از مرگ به بهشت فرشتگان و دوباره زندگی)

  • 99,500 تومان

یک حادثه قایق‌رانی در یکی از رودخانه‌های آمریکای جنوبی که باعث مرگ او می‌شود. او به بهشت می‌رود و تجربه خدا، صلح، محبت، خوشحالی و حضور فرشتگان را کسب می‌کند و دوباره به زمین و به زندگی‌اش برمی‌گردد. در سال 1999 در یکی از رودخانه‌های کشور شیلی جراح ارتوپد و مادری مهربان و همسر نمونه به نام خانم دکتر مری سی نیل در یک حادثه قایق‌رانی غرق می‌شود. قایق او در یک جریان تند آب واژگون شده و او را کاملا زیر آب قرار می‌دهد. با وجود تلاش فراوان برای بیرون آوردن مری از زیر قایق متاسفانه این تلاش به قدری زمان می‌برد که او در زیر آب دچار خفگی شده و می‌میرد...

وقتی خودم را به قدر کافی دوست داشتم

  • 4,500 تومان

سال‌ها با درونی بسته با خود زندگی می‌کردم و نمی‌دانستم که چه‌طور عشق و احساساتم را بروز دهم. وقتی شروع کردم خودم را برای آن‌چیزی که هستم دوست بدارم، زندگی به صورتی زیبا و با معنی برایم شروع به تغییر کرد. در همین زمان نیرویی معنوی هم به کمکم آمد. فکر می‌کنم این حالت معنوی برای همه وجود دارد، که می‌توان آن را لطف یا کرم الهی نامید. مدت دوازده سال سعی در یادگیری، شناسایی و پذیرش این «لطف خدا» کردم. عشق و محبت این راه را برایم هموار کرد.
کلمات کلیدی: خودیاری، تحول شخصی، کیم و آلیسون مک میلن، سعید مینویی.

قدرت هوش اجتماعی

  • 214,500 تومان

با پرورش قدرت هوش اجتماعی در خودتان، قادر خواهید بود کسانی را که با آنها آشنا می‌شوید درک و تحسین کنید. بفهمید چه چیز به آنها انگیزه می‌دهد، نیازهای شخصی‌شان چیست، چه‌طور می‌شود به آنها احساس آسایش داد و چه‌طور می‌توانید کاری کنید که از آشنایی با شما خوشحال باشند. این کتاب دانش گران‌قیمت راه‌یابی به دل دیگران را به شما یاد می‌دهد.
کلمات کلیدی: سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانشناسی و مشاوره، تونی بوزان، سعید مینویی

ویتامین ث

  • 1,500 تومان

احساس خستگی و فشار می‌کنید؟ می‌خواهید سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید؟ نگران عفونت در بدنتان هستید؟ می‌خواهید صدمات احتمالی استخوا‌نتان به سرعت ترمیم شود؟ مایلید تولید هورمون‌های بدنتان در شرایط مناسب و متعادل بماند؟ ویتامین ث مصرف کنید! در (ویتامین ث) فواید و میزان مصرف و اطلاعات دیگر این ویتامین شفادهنده را خواهیم خواند.

صفحه‌ی 1