سعيد روينده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رشد رعدآسا (شیوه خلق 1 کسب و کار پرارزش با بالاترین سرعت)
صفر به 1 (نکاتی  در مورد استارت‌آپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم)
رونق در هر وضعیت اقتصادی (9 راهکار برای سوددهی زیاد و پایدار در کسب و کار )
رشد 10000 برابری (10اصل ساخت موفق‌ترین کسب‌و‌کار کوچک جهان)
تاثیرگذار و کلیدی شو (مدل 5 مرحله‌ای برای خلق ارزش و درآمد هر چه بیشتر)
پولسازی مثل کیمیاگری (چگونه در کسب و کارتان به بالاترین سود برسید)
راهنمای اصلی کسب و کار (رازهای موفقیت در تجارت ارتباطات و فراتر از آن)

رشد رعدآسا (شیوه خلق 1 کسب و کار پرارزش با بالاترین سرعت)

  • 250,000 تومان

رشد رعدآسا، یک سلاح سری‌ست که خیلی از بازارها و صنایع را از نو تعریف می‌کند؛ دقیقا بر اساس قانون مور که می‌گوید، «با هر تیک‌تاک ساعت، تکنولوژی‌های جدیدی ایجاد می‌شود» که آنها محرک‌های «نوآوری سریع» هستند. لازمه رشد رعدآسا داشتن زیرساخت مناسب است که بتواند در مواجهه با نبود قطعیت و وجود ریسک‌های زیاد، خطاها را پوشش دهد. شما باید در این مرحله از رشد، قوانین عادی، قدیمی و منسوخ را کنار بگذارید؛ چون با رشدهای عظیم، قوانین کلیدی هم تغییر می‌کنند. در این شرایط، بازار برای رشد چشمگیر شما آماده است که در آن اصل تناسب محصول و بازار هم رعایت شده است. فراموش نکنید در چرخه حیات رشد، اگر رشد رعدآسا زودتر از موعد باشد، می‌تواند باعث ایجاد شکست رعدآسای دردناک و سریع برای شما شود که هم برای شما، هم افراد دیگر خطرناک است.

صفر به 1 (نکاتی در مورد استارت‌آپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم)

  • 150,000 تومان

پیتر تیل نیاز به معرفی ندارد. او بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است. یک کارآفرین موفق که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که مجله فوربز گفته که خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار دارد. تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از «صفر به یک» می‌رویم. عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی بااهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.

رونق در هر وضعیت اقتصادی (9 راهکار برای سوددهی زیاد و پایدار در کسب و کار )

  • 137,000 تومان

من عاشق وضعیت اقتصادی بد هستم. مشتریان من هم همگی عاشقش هستند. و بعد از خواندن این کتاب، شما هم عاشقش خواهید شد. هرچند رکود های اقتصادی (مثل رکود اقتصادی فعلی) باعث درد سرند. فرصت های کشف حوزه های رشد در وضعیت های سخت در مقایسه با دوره های رونق بسیار بیش ترند؛ و به همین خاطر است که من از این نوع رکود استقبال می کنم.در وضعیت اقتصادی بد می توانید از رقیبتان پیشی بگیرید، کارهای شگفت انگیز انجام دهید، قوی تر شوید و خیلی کارهای دیگر بکنید. مهمترین مساله این است که اگر شیوه‌ی استفاده از وضعیت های سخت را بدانید، می توانید به آسانی برنده شوید. در این کتاب به شما یک قول منحصر به فرد می دهم، در صورت مثبت بودن همه‌ی شاخص ها همگان می توانند راه موفقیت را به شما یاد بدهند، ولی من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید در دوره هایی که تصویر مالی ملی و جهانی بسیار تیره و تار است، به موفقیت دست پیدا کنید.

رشد 10000 برابری (10اصل ساخت موفق‌ترین کسب‌و‌کار کوچک جهان)

  • 106,000 تومان

عمیقا معتقد به راهگشا بودن این کتاب از «مایکل گربر» در حوزه‌ی اداره‌ی کسب‌و‌کار هستم تا جایی که اگر کسی این کتاب را نخوانده باشد‏، به گمانم نمی‌تواند به درستی مفهوم اصلی کسب‌و‌کار و کارآفرینی را درک کند و در نهایت احتمال زیادی دارد که در این مسیر به بیراهه برود. این کتاب به شما می‌گوید برای رهایی از برده‌داری مدرن (سخت کار کردن برای پول) چه اقداماتی باید انجام دهید و از این رهگذر، شما را با مفهوم شگفت «کوچک‌بودن» نه «کوچک‌ماندن» آشنا می‌کند. با خواندن این کتاب شما می‌توانید روند درست جهانی‌شدن در برند‌های معتبر را درک کنید‎؛ امروز بنیان‌گذار استارباکس صاحب کسب‌و‌کاری با بیش از سی‌و‌پنج هزار شعبه در سراسر جهان است یا والمارت مدیریت فروش چندین میلیون محصول را در بیش از ده هزار فروشگاه زنجیره‌ای پیش می‌برد و کتاب رشد ده ‌هزار برابری، روای تاثیر‌گذار این افسون مهم در کارآفرینی و اداره‌ی کسب‌و‌کار‌های کوچک است.

تاثیرگذار و کلیدی شو (مدل 5 مرحله‌ای برای خلق ارزش و درآمد هر چه بیشتر)

  • 70,000 تومان

مردم سراسر جهان از روش KPI که در این کتاب یاد می‌گیرید‏ جواب می‌گیرند. این روش بر اساس بیان واضح ارزش‌‌تان و عرضه‌ی آن به شکلی ست که برای بازار مطلوب باشد. اصول این کتاب در پنجاه صنعت مختلف‏ در بیش از دوازده کشور‏‏‏‏‏، از سوی بیش از هزار کار آفرین و رهبر آزمایش شده‌اند و جهانی بودن‌شان ثابت شده است. آگر گام‌های بیان‌شده در این کتاب را به ترتیبی که توصیه می‌شوند، بردارید و آن‌ها را در حد مطلوبی انجام دهید، شخص تاثیر گذار کلیدی‌شدن در صنعت‌تان در دوازده ماه آینده سخت نیست. اگر این کار را انجام دهید، لزومی ندارد به تحصیل و مدرسه برگردید یا دهه‌ها صرف بالا رفتن از نردبان شرکت‌ها کنید. خیلی زود در حوزه‌های خودتان شخص تاثیر گذار کلیدی خواهد شد.

پولسازی مثل کیمیاگری (چگونه در کسب و کارتان به بالاترین سود برسید)

  • 50,000 تومان

رمز و راز موفقیت ما ( دن کندی ) ست. او در بیش از بیست سال توانست کسب و کار ما را متحول کند. دن کندی در این کتاب در مورد کارایی و عملگرایی در طرز فکر تجاری صحبت کرده است که همزمان هم مایه تحسین‌تان خواهد شد هم هیجان‌تان را برخواهد انگیخت. دن مدتی طولانی مشغول تدریس اصول بازاریابی مستقیم بوده است که همیشه باید از این اصول به عنوان نقشه موفقیت در کسب و کار استفاده کرد. برای کیمیاگری نیاز به فلز، ابزار و دستورالعمل است تا فلز تبدیل به طلا شود، این کتاب هم رازکسب ثروت را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توان ادعا کرد که این کتاب همان حلقه گمشده آموزش کسب و کار و کارایی ماست که خواندن و به کار بستن آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود؛ آن هم در سطحی که نویسنده کتاب برآورده می‌کند؛ یعنی کیمیاگری و...

راهنمای اصلی کسب و کار (رازهای موفقیت در تجارت ارتباطات و فراتر از آن)

  • 50,000 تومان

این یک شـاهکار در حوزه‌ی کارآفرینی‌ست. رونمایــی از طرزفکـر تصاعدی در مقابـل طرزفکر خطـی جـزو بینظیرهای ایــن کتـاب اسـت کــه همــگان را بــه آموختــن جــان‌کلام نویسـندگان در ایــن مــورد بســیار مهــم فرامیخوانــم. افزون بــر ایـن در تحلیـل رویکرد محتوایی کتـاب لازم اسـت بـه ایـن نکته هـم اشاره کـرد که کارآفرینـان بایـد نسـبت به ماهیت شـرکت (کلان، خـرد و تـازه‌کار) الگوی برنامه‌ریزی مناسـبی را درنظـر بگیرند. در شرکتهای بـزرگ لازم است بـا توجه بـه منابع خـود، برنامه‌ریزی اسـتراتژیک بـا افـق بلندمدت داشـته باشند؛ در صورتـی کـه شـرکتهای کوچـک بایـد برنامه‌ریـزی سـریع در بـازه‌ی زمانــی حداکثــر شــش ماهــه را در دســتورکار قـرار دهنـد. نـکات ارزنده‌ی ایـن کتـاب در مـورد زندگی کاری و شـخصی بسـیار اسـت و شـاید پرداختـن بـه تک‌تـک آنهـا در مجـال ایـن مقـال نگنجـد؛ اما از میان همه این‌ها همین بس که نشریه معتبر فوربس در طلیعه سال 2021 میلادی این کتاب را جزو شش کتاب برتری قرار داده که تمام راهبران کسب‌و کار باید آن را بخوانند و بیاموزند.

صفحه‌ی 1