سامان شهركي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرگشتگی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
باکره‌ها
  • 122,000 تومان
  • با تخفیف: 122,000 تومان
گذر از زمستان (قدرت آسودن و کناره‌گیری در اوقات سخت)
درمانگاه فلسفه (درس زندگی از زبان فیلسوفان بزرگ)
نقاش سکوت
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
تنهایی (راهنمای خلوت‌گزینی در 1 جهان شلوغ)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
بیا وانمود کنیم اتفاقی نیفتاده است (خاطرات نسبتا حقیقی)
به سفیدی استخوان (جیبی) 5 نویسنده 5 جایزه 5 داستان 3

سرگشتگی

  • 110,000 تومان

تئو بایرن اخترشناس و زیست‌شناسی است که در پی نشانه‌ای از حیات در سیارات دیگر می‌گردد. رابین فرزند دوست‌داشتنی او، کودکی عجیب و پر از فکر و نقشه برای نجات جهان است. تئو بایرن که به تازگی همسرش را که از فعالان سرسخت محیط‌زیست است از دست داده به شدت از پسر 9 ساله‌اش رابین محافظت می‌کند. پسر مانند مادرش حس عمیقی نسبت به همه‌چیز دارد و خودش را وقف طبیعت می‌کند و حاضر است هرکاری برای نجات آن انجام دهد.

باکره‌ها

  • 122,000 تومان

«ادوارد فوسکا» قاتل است، ولی قاتلی دست‌نیافتنی؛ کسی که از طرف یک انجمن مخفی متشکل از دانشجویان دختر، تحت عنوان باکره‌ها حمایت می‌شود. «ماریانا اندروید» یک روان‌درمانگر گروهی باهوش اما آسیب‌دیده است. او با شنیدن خبر قتل در کالج کمبریج، اعمال و رفتار باکره‌ها را زیر نظر می‌گیرد؛ چون خودش زمانی دانشجوی همین کالج بوده و می‌داند که در پس تمام زیبایی‌های و ورای برجک‌ها و ساختمان‌هایش و زیر سایه‌ی رسم و رسوم و آداب سنتی‌اش، حقیقتی شوم نهفته است. ماریانا مصمم است به هر قیمتی جلو قاتل را بگیرد؛ حتی اگر همه‌چیز، حتی زندگی‌اش را فدا کند.

گذر از زمستان (قدرت آسودن و کناره‌گیری در اوقات سخت)

  • 68,000 تومان

در کتاب گذر از زمستان، کاترین می با زبانی پرصلابت، صادق و دقیق، مسئله‌ای را بازگو می‌کند که همه ما نیاز به شنیدنش داریم؛ اما نمی‌دانیم اسم این مسئله چیست. این کتاب ثابت می کند که گاهی کناره‌گیری از جهان و عقب‌نشینی در تاریکی و زمان دادن به خویش برای تسلی دردها چه نعمت بزرگی است. کاترین می معتقد است در زندگی لحظاتی وجود دارد که در آن یک سری شرایط پیش‌بینی نشده مثل بیماری ناگهانی، مرگ یک عزیز، برهم‌زدن رابطه یا از دست دادن شغل می تواند زندگی را به ورطه نابودی نابودی بکشد؛ این دوره‌های گذار می‌توانند سرشار از تنهایی و وقایع غیرمنتظره باشند. کاتین می که در برهه‌ای از زندگی شوهرش بیمار گشت، پسرش دیگر به مدرسه نرفت و مشکلات سلامتی او را وادار به ترک موقعیت شغلی اش کرد، گذر از این شرایط سخت را به گذر از زمستان تشبیه می کند.

درمانگاه فلسفه (درس زندگی از زبان فیلسوفان بزرگ)

  • 60,000 تومان

تفکر و بینش فلاسفه برای اغلب خوانندگان دور از دسترس و زیاده تخصصی محسوب می‌شودء ولی در کتاب «درمانگاه فلسفه» محقق و کارشناس فلسفه دکارتیء لورنس دویلرز زبان پیچیده را از مفاهیم فلسفی دور ساخته و خردمندی‌های ارزشمند برجسته‌ترین فیلسوفان را به مفاهیم قابل درک برای خواننده امروزی ترجمه کرده است. دویلرز به طرز ماهرانه‌ای روشن می‌کند که فلسفه تنها روی کاغذ معنا نمی‌یابدء بلکه می‌تواند به طرز عملی به داشتن یک زندگی خوب و پربار بینجامد. «درمانگاه فلسفه» به خصوص برای آن دسته از شیفتگان فلسفه مناسب است که علاقه‌ای به خواندن متون تخصصی و سنگین ندارندء این کتابء حکمت حقیقی مشهورترین فلاسفهء از سقراط تا کانت را دربر می‌گیرد. «درمانگاه فلسفه» در هفت بخش کلی مفاهیم فلسفی را به روشنی بیان می‌کند و با خواندن آن متوجه می‌شوید که چرا به‌کارگیری فلسفه در عمل منجر به داشتن یک زندگی کامل‌تر خواهد شد.

نقاش سکوت

  • 45,000 تومان

نقاش سکوت کتاب اولین‌هاست؛ اولین کتاب الکس میکلیدس از همان هفته اول انتشار در صدر فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و بعد از گذشت هفته‌های اول، همچنان رنبه نخست را به خود اختصاص داد. کتاب نویسنده‌ای که پیش از این بیشتر به عنوان فیلم‌نامه نویس «شیطانی که می‌شناسی» اسم و رسمی پیدا کرده بود، هنوز هم رکورد کتاب‌های جنایی را جابه جا می‌کند. نقاش سکوت با اسم اصلی «بیمار خاموش» رمان هیجان و نفس‌های بریده است؛ ماجرای خشم و بی‌رحمی زنی علیه معشوق خودش، روان‌پزشکی که می‌خواهد سر از این خشم دربیاورد و آدم‌هایی که در تقلای جدا کردن نخ‌هایشان از این کلاف پیچیده هستند.

تنهایی (راهنمای خلوت‌گزینی در 1 جهان شلوغ)

  • 40,000 تومان

مایکل هریس در کتاب تنهایی موضوعی را پی می‌گیرد و شرح می‌دهد که به خوبی در عنوان فرعی آن پیداست: راهنمای خلوت‌گزینی در یک جهان شلوغ. او با تکیه بر تحقیقات متخصصان علوم اعصاب و روان‌شناسی، به کاوش عمیقی درباره راه و رسوم و فضیلت خلوت‌گزینی می‌پردازد و تفاوت ظریف تنهایی و انزوا را به یادمان می‌آورد.

بیا وانمود کنیم اتفاقی نیفتاده است (خاطرات نسبتا حقیقی)

  • 45,000 تومان

جنی لاوسون از بیماری‌های جسمی و روحی مثل روماتیسم مفصلی، افسردگی، اضطراب، اختلال شخصیت دوری گزین و وسواس فکری - عملی رنج می‌برد؛ اما ظاهرا مجموعه این دردها برای او مضحک بود و از هر درد، دلیلی برای خندیدن بیرون می‌کشید. نمونه‌اش همین کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است که او در آن، همه مصائب و مشکلاتش را به طنازانه‌ترین شکل ممکن روایت کرده است. در واقع این کتاب دلتان را می‌شکند. ممکن است در مواردی روح شما را هم آزار دهد، اما در نهایت خنده را بر لبتان جاری می‌کند؛ مثل خنده‌ای که در مراسم خاکسپاری سراغ آدم می‌آید؛ هم گستاخانه است و هم دیگر نمی‌شود جلویش را گرفت.

به سفیدی استخوان (جیبی) 5 نویسنده 5 جایزه 5 داستان 3

  • 15,000 تومان

اولین خانه‌شان زیر پل راه‌آهن بود. سث پیدایش کرد. وقتی قطارش برای اجازه حرکت در ایستگاهی توقف داشت، نگاهی به پایین انداخت؛ به دودکش‌های پردود و کوچه‌های تنگ. بعد آن پایین بودن را تصور کرد. این که از آن‌جا به قطاری خیره شود که مسیری از روی قوس‌های پل و از میان آسمان پیدا می‌کند.

صفحه‌ی 1