سامان جلالي فراهاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قانون 4:8 (راز دستیابی به زندگی‌ای سرشار از شادی)
30 روز (عادات‌تان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند)
اول خودت را دوست بدار
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
هنر قاطع بودن
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
هوش هیجانی و روانشناسی تاریک
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
مقصد خوشبختی (12 اصل ساده برای تغییر زندگی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

قانون 4:8 (راز دستیابی به زندگی‌ای سرشار از شادی)

  • 195,000 تومان

در این کتاب، راهکارهای متفاوتی در اختیار ما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آنها مسیرمان را به سمت شادی و خوشبختی هموار کنیم و از درگیری‌های ذهنی‌ای که منجر به احساسات منفی و درنهایت آلودگی ذهنی‌مان می‌شوند، بپرهیزیم. در این میان مژده این است که با اندکی ممارست و تأمل قادر خواهیم بود درهای زندگی‌ای مملو از شادی را بر روی خود و به تبع آن عزیزان‌مان بگشاییم. درضمن عبارات تأکیدی مؤثری در اختیارمان قرار می‌گیرد تا با آنها ضمیر ناخودآگاه‌مان را برای دستیابی به شادی‌ای ماندگار آکنده کنیم.

30 روز (عادات‌تان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند)

  • 135,000 تومان

عادات نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. ذهن به گونه‌ای خلق شده که تمایل دارد کم‌ترین انرژی را برای انجام کارها مصرف کند؛ عادت، این امکان را به ذهن انسان می‌دهد تا به هدف خود، یعنی انجام کارهای تکراری با صرف حداقل انرژی دست پیدا کند. زندگی همه ما را عادت‌هایمان می‌سازند. این عادات روال زندگی را تعیین می‌کنند و شخصیت ما را شکل می‌دهند. طبیعتا اگر زندگی را بر اساس عادات خوب بسازیم، می‌توانیم پیشرفت کنیم و به اهداف‌مان دست یابیم. در مقابل، عادت بد و ناخوشایند، استعدادها را تلف می‌کنند و مانع رشد شخصی‌مان می‌شوند. در کتاب حاضر با بررسی چگونگی تغییر عادات، گامی بلند به سوی تغییر زندگی‌مان برمی‌داریم و با استفاده از تمرینات ساده‌ای که طی 30 روز انجام می‌دهیم، موفق می‌شویم عادات ناخوشایندمان ر ا تغییر دهیم و زندگی کاملا متفاوتی را تجربه کنیم. اما نکته مهم این است که تک تک تمرینات با صبر و حوصله انجام شوند تا بتوانیم به تدریج اثرات مثبت‌شان را در زندگی شاهد باشیم.

اول خودت را دوست بدار

  • 155,000 تومان

این سخنان جالب و زیبای گوته سخت انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و من قصد دارم قبل از هر سخن دیگری آن‌ها را با شما در میان بگذارم: اگر ثروتمند نیستیء مهم نیستء بسیاری از مردم ثروتمند نیستند. اگر سالم نیستیء هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می‌کنند. اگر زیبا نیستیء برخورد درست با زشتی هم وجود دارد. اگر جوان نیستیء همه با چهره پیری مواجه می‌شوند. اگر تحصیلات عالی نداریء با کمی سواد هم می‌توان زندگی کرد. اگر قدرت سیاسی و مقام نداریء مشاغل مهم متعلق به معدودی از انسان‌هاست. اما اگر عزت نفس نداریء هیچ نداری.

هنر قاطع بودن

  • 70,000 تومان

هنگامی که درباره مهارت نه گفتن بحث می‌شود، اغلب اشخاص تصور می‌کنند که نه گفتن در واقع رفتاری قاطعانه در برابر خواسته‌های منفی و نادرست است. اما علی‌رغم تفکر این افراد، همیشه اینطور نیست زیرا درخواست‌ها ممکن است مثبت، منفی، معقول، نامعقول و... باشند. به غیر از درخواست‌هایی که عرف جامعه آنها را منفی یا معقول می‌داند، این طرز تلقی ماست که مشخص می‌کند درخواستی منفی است یا مثبت، معقول است یا نامعقول. این کتاب، راهنمایی است که به ما کمک می‌کند هنر قاطع بودن را در زندگی‌مان به کار گیریم و از مزایای آن بهره‌مند شویم. چه چیزی شما را خشنود می‌سازد؟ انجامش دهید. چه چیزی ناراحت‌تان می‌کند؟ از آن دوری کنید. اگر کسی مانع می‌شود تا این الگوی ساده را در زندگی‌تان پیاده کنید، قاطعیت راهکاری است که می‌توانید با آن خودتان را نجات دهید.

هوش هیجانی و روانشناسی تاریک

  • 135,000 تومان

سال‌های متمادی تصور بر این بود که آی کیو یا ضریب هوشی بیانگر میزان موفقیت افراد است. اما امروزه محققان دریافته‌اند که آی کیو تنها شاخص موفقیت یک فرد نیست و برای کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگیء برخورداری از هوش هیجانی نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. هوش هیجانیء توانایی مدیریت اضطراب و کنترل تنش‌ها و انگیزهء امیدواری و خوش‌بینی در مواجهه با موانع را در راه رسیدن به اهدافء در اختیارمان قرار می‌دهد. در حقیقت برخورداری از این هوش راهی است برای زیرک بودن. با ایجاد و افزایش این هوش قادر خواهیم بود با دیگران هم‌دلی کنیم و احساسات‌شان را درک کنیم. در واقع مهارتی است اجتماعی که با کسب آن می‌توانیم با مردم همراهی کنیم. عواطف و احساساتمان رامهار و کنترل کنیم و دیگران را ترغیب و هدایت نماییم.

مقصد خوشبختی (12 اصل ساده برای تغییر زندگی)

  • 75,000 تومان

به راستی خوشبختی چیست؟ آیا واقعا مقصد است؟ یا آیا باید مادام‌العمر در جستجویش باشیم؟ یا شاید هم روندی است که باید مدام آن را بیاموزیم. خوشبختی واژه‌ای زرینء زیبا و خوشایند است که در هر فرهنگ و تمدنیء ارزشمند و محبوب تلقی می‌شود. و همه ما به دنبال دنیایی مملو از شادی و خوشبختی هستیم. پس اگر خواهان چنین دنیایی هستیمء باید از خودمان آغاز کنیم.

صفحه‌ی 1