زينب شاهدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آدم‌ها را دوست داشته باشید (ازاشیا استفاده کنید چون بر‌عکسش اصلا جواب نمی‌دهد)
باغ ازدواج (پرورش رابطه‌ای رو به رشد و با طراوت)
چیزهایی که ای کاش پیش از ازدواج می‌دانستم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
مهارت‌های مشاوره به زبان آدمیزاد
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
موفقیت درونگراها به زبان آدمیزاد
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
برندسازی شخصی به زبان آدمیزاد
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
روان‌شناسی اجتماعی به زبان آدمیزاد
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
رشد شخصی همه ‌جانبه به زبان آدمیزاد
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
تجسم خلاق به زبان آدمیزاد
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

آدم‌ها را دوست داشته باشید (ازاشیا استفاده کنید چون بر‌عکسش اصلا جواب نمی‌دهد)

  • 89,000 تومان

جاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس، دو دوست صمیمی که به «مینیمالیست‌ها»‏ شهره‌اند، با آثارشان تا کنون به بیش از بیست میلیون نفر کمک کرده‌اند با داشته‌های کمتر زندگی معنادارتری داشته باشند. نوشته‌های آن‌ها در نشریات معتبری همچون وال استریت ژورنال، نیویورکر و تایم منتشر شده و خودشان در هاوارد، اپل و گوگل سنخرانی کرده‌اند. آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی‌دهد نشان می‌دهد چطور با ارزیابی مجدد و بهبود هفت رابطه اساسی که زندگی ما را می‌سازند می‌توانیم زیست آگاهانه‌تر و رضایت‌بخش‌تری داشته‌باشیم؛ این هفت رابطه عبارت‌اند از رابطه با وسایل، حقیقت خود، ارزش‌ها، پول، خلاقیت و آدم‌ها. طرفه اینکه کتاب در روز‌های شیوع پاندمی کووید 19 منتشر شده که موجی از دلهره‌های مالی و جانی همه ما را در بر گرفته و نکات آن می‌تواند راهی برای آرامش یافتن و رشد و شکوفایی در قلب این آشوب باشد.

باغ ازدواج (پرورش رابطه‌ای رو به رشد و با طراوت)

  • 27,000 تومان

ازدواج درست مثل باغی است که شما و همسرتان از لحظه آشنایی بذرش را در دل زمین کاشته‌ید و اگر از نتیجه باغبانی‌تان راضی نیستید حتما راه را درست نرفته‌اید. «باغ ازدواج» دست شما را می‌گیرد و قدم به قدم یادتان می‌دهد که برای به ثمر رساندن باغ‌تان چه کارهایی باید بکنید و چه کارهایی را نباید.

چیزهایی که ای کاش پیش از ازدواج می‌دانستم

  • 65,000 تومان

در این کتاب ، آنچه آرزو داشتم قبل از ازدواج کسی به من گفته باشد، با شما در میان گذاشته‌ام. اگر من و کارولین درباره مسائلی که در این صفحات آوردم صحبت کرده بودیم، اولین سال‌‌های ازدواج‌مان بسیار آسان‌تر می‌گذشت. ولی از آنجا که این کار را نکرده بودیم، ازدواج‌مان پر از مشاجره، سوء‌تفاهم و ناامیدی بود. من با احساس درماندگی پس از ازدواج آشنا هستم؛ درماندگی ناشی از این فکر که «انتخابم اشتباه بود.» زمانی با خودم می‌گفتم اگر فرد درستی را انتخاب کرده بودم زندگی این قدر سخت نبود..

مهارت‌های مشاوره به زبان آدمیزاد

  • 57,000 تومان

مهارت‌های عملی را بیاموزید تا شنونده بهتری شوید. چه بخواهید مشاور شوید، چه در شغل‌تان به مهارت‌های مشاوره نیاز داشته باشید و چه صرفا دنبال افزایش مهارت‌‌های ارتباطی‌تان باشید، این کتاب می‌تواند کمک‌تان کند. گیل اونز، مشاور و درمانگر، در این کتاب ابزاری کاربردی در اختیارتان می‌گذارد تا در روابط‌تان بسیار بهتر از پیش عمل کنید. در این کتاب راهبردهایی قدرتمند پیدا می‌کنید که توانایی مدیریت روابط دشوار را به شما می‌دهد. این کتاب به درد شما می‌خورد اگر: در به در به دنبال راه‌هایی برای از بین بردن موانع گوش دادن موثر به دیگران هستید. مردم با مشکلات شخصی خاصی برای درد دل سراغ‌تان می‌آیند و نمی‌دانید چه برخوردی مناسب آن‌هاست. مشاور هستید و به دنبال چارچوبی کاربردی برای جهت و نظم دادن به جلسات‌تان می‌گردید. می‌خواهید راه مناسب برخورد با موقعیت‌های دشوار یا خطرناک در گفتگوهای یاورانه را بلد شوید. درباره مشاوره دادن به خانواده یا دوستان و آشنایان مردد هستید. شغلی دارید که در آن ارتباط با مراجع اهمیت زیادی دارد (پزشک، پرستار، مددکار اجتماعی و...)

موفقیت درونگراها به زبان آدمیزاد

  • 155,000 تومان

آیا درونگرا هستید؟ وقتش است که بدرخشید! موفقیت درونگراها به زبان آدمیزاد برداشت‌های نادرستی را که درباره درونگراها وجود دارد از بین می‌برد و نقاط قوتی را که اغلب در افراد دارای این ویژگی وجود دارد، برایتان روشن می‌کند. اگر درونگرا هستید، با خواندن این کتاب می‌فهمید چطور اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید، روابط‌تان را با خانواده، دوستان و همکاران بهتر کنید، در ارتباط با دیگران روی آن‌ها تاثیر بگذارید و خیلی چیز‌های دیگر. زندگی به عنوان یک درونگرا ـ با آزمون‌های این کتاب می‌فهمید درونگرا هستید یا نه، استعداد‌ها و سرمایه‌های متعدد افراد درونگرا را بشناسید و درک کنید درونگرایی با حساس یا خجالتی بودن چه فرقی دارد. رشد کردن در دنیای برونگراها ـ یاد بگیرید که محیط کارتان را با ویژگی‌های درونگرایانه خودتان هماهنگ کنید، مهارت‌های رهبری را در خودتان تقویت کنید، در هنر سخنرانی استاد شوید و در نشست‌های مهم روی تاثیر عمیقی بگذارید. نگران نباشید، درونگرا بودن چیز خوبی است ـ راهکارهایی برای چیره شدن بر افکار منفی، پیدا کردن دوستان جدید، مقابله موثر با مشکلات زندگی، موفقیت در انتخاب همسر و کنار آمدن با موقعیت‌های جمعی دشوار کشف کنید. عشق را گسترش دهید ـ چه درونگرا باشید و چه برونگرا، از انبوهی از توصیه‌های این کتاب برای درک و حمایت از درونگراهای زندگی‌تان استفاده کنید.

برندسازی شخصی به زبان آدمیزاد

  • 180,000 تومان

ایجاد یک چهره حرفه‌ای با شهرت، موقعیت و تصویری روشن و دقیق، ضرورت دارد. چه در جستجوی اولین شغل‌تان باشید، چه در فکر تغییر شغل، و چه صرفا بخواهید در همین شغلی که هستید موفق‌تر باشید و بیشتر دیده شوید، این راهنما اطلاعات گام به گامی را که برای توسعه برند شخصی‌تان نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد. کسب و کار شما – خود اصیل‌تان را بشناسید، هویت‌تان را شکل دهید، مخاطب هدف‌تان را پیدا کنید و با برند شخصی‌تان، به جهان نشان دهید چه کسی هستید. اطلاع‌رسانی کنید – با استفاده از نکات استراتژیک مربوط به راه‌اندازی وب‌سایت، تبدیل شدن به یک وبلاگ‌نویس و شبکه‌سازی آنلاین مرتبط با برندتان، آن را در اینترنت به جهان معرفی کنید.

روان‌شناسی اجتماعی به زبان آدمیزاد

  • 160,000 تومان

ما در جهان پند و اندرز کم نداریم. اگر بخواهید بدانید چطور باید دوست پیدا کنید یا روی دیگران تاثیر بگذارید، چطور قلب دیگران را به دست بیاورید و فکرشان را تغییر دهید، آن وقت کسی پیدا می‌شود که «پنج گام ساده» برای انجام آن‌ها برایتان بگوید. اما روانشناسی اجتماعی، و این کتاب، چیزی بهتر از پند و نصیحت در اختیارتان می‌گذارد: بینش. خواندن این کتاب هیچ پیش‌نیازی ندارد. حتی اگر از روانشناسی یا مطالعات علمی هیچ‌ سر در نمی‌آورید، باز هم می‌توانید مطالب این کتاب را بفهمید. تنها چیزی که لازم دارید، کنجکاوی سالم درباره مردم است: این کتاب دیدی جامع درباره یکی از هیجان‌انگیزترین و پویاترین شاخه‌های علوم اجتماعی در اختیارتان می‌گذارد.

رشد شخصی همه ‌جانبه به زبان آدمیزاد

  • 250,000 تومان

کتاب رشد شخصی همه جانبه به زبان آدمیزاد مناسب آن دسته افرادی است که فقط به پرورش جنبه‌ای از شخصیت‌شان راضی نمی‌شوند و به دنبال ایجاد تحولی اساسی و پایدار در ابعاد مختلف زندگی‌شان هستند. این کتاب با گرد آوردن چهار عنوان انقلابی در علم روانشناسی، یعنی برنامه‌ریزی عصبی ـ کلامی ( NLP )، درمان شناختی ـ رفتاری (CDT )، افزایش اعتماد به نفس و مربی‌گری زندگی، پایه و اساس تحولی عظیم و تبدیل شدن به همان کسی که می‌خواهید را بنا می‌گذارد و شما را در رسیدن به اهداف و آرزوهای دور و درازتان یاری می‌دهد.

تجسم خلاق به زبان آدمیزاد

  • 170,000 تومان

تکنیک‌ها و تمرین‌های مفید تجسم را در اختیارتان می‌گذارد و کمک می‌کند در ارتباط ذهن بدن به تعادل برسید. رویکردهای روان‌شناختی خاصی را برایتان مطرح می‌کند که به شما امکان می‌دهند قدم‌هایی واقعی در راه رسیدن به موفقیت و خوشبختی بردارید. برای کسانی که به پیدا کردن راهی جدید و ساختن سرنوشت خودشان علاقه دارند یک برنامه الهام‌بخش برای شروعی تازه به شمار می‌رود.

ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

  • 125,000 تومان

همه ما می‌توانیم در زندگی‌مان کمی با اعتماد به نفس‌تر باشیم. اگر راهنمای درستی داشته باشید، می‌توانید کشف کنید که چطور باید در محل کار، در خانه و حتی در رابطه‌هایتان با اعتماد به نفس بیشتری عمل کنید. این راهنمای دوستانه به شما می‌گوید اعتماد به نفس چیست و از کجا می‌آید و نکته‌های کاربردی ارائه می‌دهد تا با کمک آن‌ها مهارت‌هایتان را زیاد کنید، با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و از انرژی‌تان برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنید. کیت بورتون، مشاور و مربی بین‌المللی حاذقی در زمینه اعتماد به نفس در روابط است و برینلی پلتز از مقامات پیشتاز در زمینه توسعه مشاغل اجرایی بزرگ است.

صفحه‌ی 1