زهره قرباني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدار امید (داستان سفر 1 روانشناس از درماندگی به خوش‌بینی)
از شادکامی تا بالندگی
  • 315,000 تومان
  • با تخفیف: 315,000 تومان
غرقگی (فرایند درگیری انسان با زندگی برای به دست آوردن شادکامی)
تصمیم‌گیری  (راهنمای مربی)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
مهارت ارتباط (راهنمای مربی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مدیریت استرس (راهنمای مربی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مدیریت استرس (کتاب کار نوجوان)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
حل تعارض (راهنمای مربی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مدیریت خشم (راهنمای مربی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مهارت ارتباط (کتاب کار نوجوان)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
تصمیم‌گیری (کتاب کار نوجوان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مدیریت خشم کتاب کار نوجوان (مهارت‌های زندگی نوجوانان)

مدار امید (داستان سفر 1 روانشناس از درماندگی به خوش‌بینی)

  • 395,000 تومان

مارتین سلیگمن سلطان اندیشه است و دلیل علاقه خوانندگان به زندگی‌نامه‌اش (مدار امید) این است که به راز فوق‌العاده این دانشمند و استاد دانشگاه پی ببرند. مدار امید بیش از یک زندگی‌نامه خودنوشت است؛ مرجعی است برای ساختن زندگی‌ای که به بالندگی انسان اختصاص داده شده است. مارتین سلیگمن، بنیان‌گذار جنبش روانشناسی مثبت، تجاربی را شرح می‌دهد که طی فعالیت‌های حرفه‌ای و علمی‌اش کسب کرده است. او تحولی در روانشناسی ایجاد کرد که برای همه ما سودمند است. سلیگمن با نگاه اجمالی و بی‌همتا تاریخچه علم روانشناسی و چگونگی به بلوغ رسیدن روانشناسی آمریکا را شرح می‌دهد، به طوری که ما را مجذوب و از حقیقت آگاه می‌کند و به حرکت در می‌آورد.

از شادکامی تا بالندگی

  • 315,000 تومان

دکتر سلیگمن معتقد است که بخشی از یک انقلاب بزرگ در روان‌شناسی مثبت‌گرا بوده است و باید یک هدف جدید و تکمیلی به هدف مقدس روان‌شناسی اضافه شود. این هدف جدید عبارت است از: بررسی و کشف عواملی که زندگی را ارزشمند می‌کند و ایجاد شرایطی در زندگی که ارزش زیستن دارد. وی معتقد است هدف فهم بهباشی و ایجاد شرایط توانمندسازی زندگی به هیچ وجه مشابه هدف فهم بدبختی و از بین بردن شرایط ناتوان‌کننده‌ی زندگی نیست. در همین لحظه، هزاران نفر در سراسر جهان در زمینه روان‌شناسی مثبت‌گرا کار می‌کنند و برای رسیدن به این اهداف می‌کوشند. این کتاب داستان آن‌ها یا دست کم جنبه عمومی داستانشان را روایت می‌کند. محتوای روان‌شناسی مثبت‌گرا به تنهایی باعث بالندگی بشر می‌شود. اگر بیاموزید که توانایی افزایش این عوامل را در زندگی‌تان دارید، ممکن است زندگی تان متحول شود، بنابراین کتاب حاضر بهباشی شما را افزایش می‌دهد و کمکتان می‌کند تا شکوفا شوید.

غرقگی (فرایند درگیری انسان با زندگی برای به دست آوردن شادکامی)

  • 260,000 تومان

در کتاب غرقگی، خلاصه نتایج چند دهه پژوهش درباره جنبه‌های مثبت تجربه بشر - خشنودی، خلاقیت، یا فرایند درگیری کامل با زندگی که من آن را غرقگی نامیده‌ام برای عموم خوانندگان (نه تنها متخصصان) آورده شده است. انجام دادن چنین کاری تا حدی خطرناک است، زیرا فاصله گرفتن از قیود نوشتن مطلب به شکل علمی، ممکن است موجب کم شدن دقت یا علاقه مفرط نویسنده به موضوع شود. با این حال، کتابی که پیش رو دارید، کتاب عامه‌پسندی، که درباره شادکامی راهکارهای ساده و عملی ارائه می‌دهد، نیست. انجام دادن چنین کاری ناممکن است، زیرا زندگی شاد چیزی است که منحصرا به دست هر فرد خلق می‌شود و نمی‌توان آن را از روی دستورالعمل دیگران کپی کرد. بنابراین، کتاب غرقگی به جای پرداختن به دستورالعمل شادکامی، به بیان اصول کلی‌ای می‌پردازد که با به کار بردن آن‌ها می‌توان زندگی‌های کسالت‌بار و بی‌معنی را به زندگی‌هایی پر از شادمانی تبدیل کرد، به علاوه مثال‌هایی از افرادی که از این اصول استفاده کرده‌اند، نیز در کتاب آورده شده است. قول نمی‌دهم که در صفحات این کتاب میانبرهای آسانی بیان شده باشد. اما برای افراد علاقه‌مند به موضوع اطلاعات کافی، که بر مبنای آن بتوانند از این نظریه به شکلی کاربردی استفاده کنند، وجود دارد. ----- غرقگی، اثری مهم در میان کتاب‌های کلاسیک روانشناسی است. این کتاب در سال 1990 توسط یکی از بنیان‌گذاران روانشناسی مثبت به نام میهای چیک‌سنتمیهای منتشر شد. این کتاب حاصل چندین دهه مطالعات و بررسی های اوست. کتاب غرقگی در پاسخ یک سوال مهم نوشته شده است. چه زمانی واقعا در حال انجام کار درست و پیشرفت هستیم؟ ما اغلب شیفته‌ی شادی و آرامش هستیم. آرامش برای بسیاری از ما به معنای فراغت از دغدغه‌ی کار واستراحت در کنار دریا یا چادرزدن در یک جنگل زیباست. اما در حالی که ما دوران بی کاری را به‌عنوان ایده آل خود پیش‌بینی می‌کنیم، از این حقیقت غافل هستیم که ما اغلب در کار پیشبینی بسیار پراشتباه عمل می‌کنیم. آنچه چیک‌سنت‌میهای و همکارانش یافتند این بود که بهترین لحظات زندگی معمولا هنگامی تجربه می‌شوند که ما در حال انجام یک کار بسیار سخت و فشرده هستیم. تفاوتی ندارد که این دشواری فیزیکی باشد یا ذهنی. زمانی رضایت را تجربه خواهیم کرد که حداعلای توان خود را به کار گرفته باشیم. این حالت را هنگامی تجربه می‌کنیم که درگیر یک فعالیت چالشی شده‌ایم و ذهن در حالتی جادویی قرار گرفته است. در این حالت، تمام انرژی ذهن به صورت بهینه صرف حل‌کردن چالش پیش آمده می‌گردد. شما هیچ نیرویی برای اتلاف کردن در کاری دیگر نخواهید داشت. میهای چیک‌سنت‌میهای این حالت را غرقگی می‌نامد. غرقگی وضعیتی است که چنان درگیر فعالیتی هستیم که چیزهای دیگر همگی اهمیت خود را از دست می‌دهند. خود این تجربه گاه چنان لذت‌بخش است که بسیاری برای تجربه آن هزینه زیادی پرداخت می کنند. افرادی که به ورزش های بسیار سخت وچالش‌های فکری سنگین علاقه دارند از این دسته هستند. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می‌توانیم این وضعیت شگفت‌انگیز را ایجاد کنیم؟ راه حل این مسئله، تمرکز کامل است. البته گفتنش آسان‌تر از انجام دادنش است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه چیز انگار طوری طراحی شده که حواس ما را پرت کند. شکل و محتوای زندگی ما بستگی به این دارد که تا چه حد می توانیم توجه و تمرکز خود را متوجه موضوعی کنیم. توجه، مهم‌ترین ابزار ما برای بهبود کیفیت است. این است راز موفقیت غرقگی.

تصمیم‌گیری (راهنمای مربی)

  • 70,000 تومان

این کتاب به منظور کمک به دانش‌آموزان برای آشنایی با اهمیت تصمیم‌گیری، شفاف‌سازی و هدف‌گذاری به عنوان زمینه‌ای برای گرفتن تصمیم و در آخر شناخت روند تصمیم‌گیری تهیه شده است. راهنمای مربی اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از فعالیت‌های مطرح‌ شده در کتاب کار ارائه می‌دهد، همچنین این نسخه از کتاب حاوی پیشنهادهایی است در مورد تکالیف بیش‌تر در خانه یا در کلاس. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

مهارت ارتباط (راهنمای مربی)

  • 60,000 تومان

این کتاب به منظور کمک به دانش‌آموزان برای شناخت اهمیت برقراری ارتباط در زندگی و پی بردن به ارزش آن، آگاه شدن از ارتباط کلامی و غیرکلامی و تمرین مهارت‌های خوب ارتباطی «هم در بعد دادن و هم گرفتن پیام» طراحی شده است. راهنمای مربی اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از فعالیت‌های مطرح ‌شده در کتاب کار ارائه می‌دهد، همچنین این نسخه از کتاب حاوی پیشنهادهایی است در مورد تکالیف بیشتر در خانه یا در کلاس. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

مدیریت استرس (راهنمای مربی)

  • 60,000 تومان

این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند با معنای استرس، چگونگی تشخیص و راه‌های مدیریت آن آشنا شوند. تکنیک مدیریت استرس به دو قسمت تقسیم می‌شود: مدیریت استرس بیرونی و مدیریت استرس درونی. راهنمای مربی اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از فعالیت‌های مطرح شده در کتاب کار ارائه می‌دهد، همچنین این نسخه از کتاب حاوی پیشنهادهایی است در مورد تکالیف بیشتر در خانه یا در کلاس. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

مدیریت استرس (کتاب کار نوجوان)

  • 70,000 تومان

این کتاب کار به دانش‌آموزان کمک می‌کند با معنای استرس، چگونگی تشخیص و راه‌های مدیریت آن آشنا شوند. تکنیک مدیریت استرس به دو قسمت تقسیم می‌شود: مدیریت استرس بیرونی و مدیریت استرس درونی. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

حل تعارض (راهنمای مربی)

  • 60,000 تومان

این کتاب به منظور کمک به دانش‌آموزان برای فهم این مطلب طراحی شده است که تعارض بخش طبیعی زندگی است و می‌توان یک فرصت قلمدادش کرد و برای تشخیص این که کجا و چگونه با تعارض مواجه شوند و شناسایی روش‌های غیر مفید مواجهه با تعارض و یادگیری مهارت‌های حل تعارض مفید است. راهنمای مربی اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از فعالیت‌های مطرح شده در کتاب کار ارائه می‌دهد، همچنین این نسخه حاوی پیشنهادهایی است در مورد تکالیف بیشتر در خانه یا در کلاس. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

مدیریت خشم (راهنمای مربی)

  • 60,000 تومان

این کتاب به منظور کمک به دانش‌آموزان برای فهم این مطلب طراحی شده است که خشم طبیعی است و در صورت مدیریت صحیح می‌تواند مفید هم باشد و این که خشم مهار نشده می‌تواند به خود فرد و دیگران آسیب برساند و در آخر به شناسایی محرک‌ها و سبک شخصی مدیریت خشم و یادگیری شیوه‌هایی برای مدیریت خشم کمک می‌کند. راهنمای مربی اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از فعالیت‌های مطرح شده در کتاب کار ارائه می‌دهد، همچنین این نسخه از کتاب حاوی پیشنهادهایی است در مورد تکالیف بیشتر در خانه یا در کلاس درس. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

مهارت ارتباط (کتاب کار نوجوان)

  • 22,000 تومان

این کتاب کار به منظور کمک به دانش‌آموزان برای شناخت اهمیت برقراری ارتباط در زندگی و پی بردن به ارزش آن، آگاه شدن از ارتباط کلامی و غیرکلامی و تمرین مهارت‌های خوب ارتباطی «هم در بعد دادن و هم گرفتن پیام» طراحی شده است. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

تصمیم‌گیری (کتاب کار نوجوان)

  • 60,000 تومان

این کتاب کار به منظور کمک به دانش‌آموزان برای آشنایی با اهمیت تصمیم‌گیری، شفاف‌سازی و هدف‌گذاری به عنوان زمینه‌ای برای گرفتن تصمیم و در آخر شناخت روند تصمیم‌گیری تهیه شده است. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

مدیریت خشم کتاب کار نوجوان (مهارت‌های زندگی نوجوانان)

  • 48,000 تومان

این کتاب کار به منظور کمک به دانش‌آموزان برای فهم این مطلب طراحی شده است که خشم طبیعی است و در صورت مدیریت صحیح می‌تواند مفید هم باشد و اینکه خشم مهارنشده می‌تواند به خود فرد و دیگران آسیب برساند و در آخر به شناسایی محرک‌ها و سبک شخصی مدیریت خشم و یادگیری شیوه‌هایی برای مدیریت خشم کمک می‌کند. این کتاب اغلب پیشنهاد می‌کند بحث‌هایی در مورد موضوع مطرح و این بحث‌ها را رهبری کنید، همچنین از دانش‌آموزان بخواهید پاسخ‌هایی که به تمرینات کتاب می‌دهند را با دیگران در میان بگذارند.

1  صفحه‌ی 1