زهرا حسيني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جک ما (درسی از اعتماد افتخار و شکوفایی)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
ریچارد برانسون (امپراتور برون‌سپاری)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
ایلان ماسک (حرکت جهان به سمت 1 تکنولوژی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

جک ما (درسی از اعتماد افتخار و شکوفایی)

  • 18,000 تومان

افرادی که به درجات بالا رسیده‌اند و قله را فتح کرده‌اند. چگونه‌اند؟ چرا چنین موفقیت‌هایی وسوسه‌ کننده است؟ راز موفقیت آن‌ها چیست؟ من فکر می کنم به این دلیل است که ما همیشه به دنبال جرقه‌ای هستیم که در درون ما انگیزه‌ای ایجاد کند و چون در اعماق وجود خویش می‌دانیم که ما برای چه به این دنیا آمده‌ایمء اما نمی‌دانیم چطور و چگونه باید به آن نقطه برسیم. در دنیای امروز مشخص شده است که بهترین راه برای پیدا کردن آن جرقه درونیء مشاهده مسیری است که دیگر افراد موفق طی کرده‌اندء اما از آن‌جایی که هیچ دو نفری جرقه درونی یکسانی ندارندء نما‌توانیم همه تکه‌های پازل خودمان را در یک نقطه پیدا کنیم. پس باید مانند انسان‌های موفق که ذاتا کنجکاو هستندء تا زمانی که مسیر خود را پیدا نکرده‌اندء دست از تلاش بر نمی‌دارندء ما نیز با تلاش فراوان برای رسیدن به هدف خود به سمت جلو حرکت کنیم.

ریچارد برانسون (امپراتور برون‌سپاری)

  • 18,000 تومان

ایده‌ای که در پس این کتاب است برداشتن لایه‌هایی است که چهره واقعی این مرد را پوشانده و شما با خواندن کتاب می‌توانید درک بهتری از او داشته و بعضی حوزه‌های او را سرمشق خود قرار دهید و به موفقیت‌های خود نزدیک‌تر شوید. کتاب‌های دیگرء بخشی از این سری هستند که می‌توانیم با خواندن آن‌ها به مشخصه‌های خوب انسان‌ها پی ببریمء اما همه آن‌ها یکسان نیستند. موضوعات این کتاب‌ها با دقت زیادی انتخاب شده است. که نتیجه آن مجموعه کتاب‌هایی است که برای شما الهام‌بخش هستند و به شما ابزارها و مسیرهایی را نشان می‌دهند که می‌توانید به کمک آن‌ها به سمت موفقیت حرکت کنید.

ایلان ماسک (حرکت جهان به سمت 1 تکنولوژی)

  • 60,000 تومان

هر آنچه که از قبل درباره زندگی ایلان ماسک خوانده‌اید را فراموش کنید. این کتاب با نگاهی واقع‌گرایانه به جزئیات زندگی، اهداف و دستاودهای او می‌پردازد. از پرورش رویاهای کودکانه تا به سرانجام رساندن تمام آرزوها؛ پسری که فقط با چند دلار به آمریکا مهاجرت کرد و با تلاش و پشتکار فراوان به این جایگاه مهم در دنیای تکنولوژی رسید. از کارکردن در انبارهای کود حیوانی و مزارع کشاورزی تا طراحی و تولید پرفروش‌ترین خودروی تمام الکتریکی جهان و هم‌چنین راه‌اندازی شرکت فناوری‌های اکتشاف فضایی. نگاهی جدید به زندگی مردی که می‌خواهد با انرژی پاک، دنیا را به جای زیباتری تبدیل کند.

صفحه‌ی 1