زهرا حبيبي


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اعتیاد در 1 نگاه
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
سنت لائوکوئون (نمایش‌نامه)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
آفتاب نیمه‌شب
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
والد متفکر کودک متفکر (آموزش تفکر به کودکان برای حل مشکلات رفتاری)

اعتیاد در 1 نگاه

  • 165,000 تومان

نویسنده این کتاب به پشتوانه 30 سال تلاش علمیء پژوهشی و کار بالینی با رویکردی انسانی و ارائه مطالب هماهنگ و منسجمء راه‌های پیشگیریء سنجشء مداخله و درمان و روش‌‌های کار با خانواده معتادان را مورد بررسی قرار می‌دهد. توجه به معتاد به عنوان بیمار و تاثیر عوامل زیستیء روانیء اجتماعی و فرهنگی در گرایش به اعتیاد و نیز پیامدهای روانیء اقتصادی و عصب‌شناختی آن از جمله مباحثی است که به تفصیل و با دقت علمی با ذکر موارد واقعی شرح داده می‌شود. مطالعه این اثر در دوره‌های دانشگاهیء کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اعتیاد و برای روان‌پزشکانء متخصصان ترک اعتیادء روانشناسانء مشاورانء مددکاران و متخصصان توانبخشی که با این گروه سر و کار دارند بسیار مفید خواهد بود.

سنت لائوکوئون (نمایش‌نامه)

  • 25,000 تومان

در اساطیر یونان، شخصیتی وجود دارد که در متون کهن فقط سه بار از او نام برده شده. او تنها کسی است که مخالف آوردن اسب چوبی به داخل شهر تروا است. در داستان‌ها آمده که خدایان او را عذاب کردند تا نقشه اسب تروا، لو نرود. در موزه واتیکان مجسمه‌ای از این آدم نه چندان مهم وجود دارد که اولین اثر هنری و سنگ بنای آن موزه است. این مجسمه را میکلانژ در سال 1506 میلادی کشف می‌کند و به گفته خودش از قعر اقیانوس بیرون می‌آورد. واتیکان این مجسمه را متعلق به دوره هنر هلنی و ساخته شده در قرون قبل از میلاد مسیح می‌داند اما امروز با تکنولوژی‌های جدید، بسیاری از آثار هنری این موزه از جمله این مجسمه دوباره بررسی شده‌اند و مشخص شده که قدمت این آثار به همان قرن شانزدهم میلادی بازمی‌گردد. یعنی زمان زیست میکلانژ، کاشف این آثار. آیا میکلانژ یک جاعل آثار هنری بوده؟ چرا واتیکان خواهان مجسمه این فرد گمنام است؟ چرا از قهرمانان معروف اساطیری مجسمه‌ای به این بزرگی و عظمت وجود ندارد؟ آیا نقش این شخص در جنگ تروا چیزی بیش‌تر از آنی است که در متون کهن آمده؟ نام این فرد لائوکوئون است و در این نمایش‌نامه کوشش شده تا به سوالاتی که در مورد این فرد به ظاهر گمنام و اهمیت او در جنگ تروا و دلیل علاقه میکلانژ و واتیکان به وی مطرح است پاسخی داده شود. در این اثر به صورت موازی در اپیزودهای مختلف به زندگی لائوکوئون و میکلانژ از زاویه‌ای متفاوت با آنچه در تاریخ آمده، پرداخته شده است.

آفتاب نیمه‌شب

  • 110,000 تومان

می‌خواستم جواب کامل‌تری به سوالش بدهم و زیر لب گفتم: «نمی‌تونم بخوابم.» لحظه‌ای ساکت شد. پرسید: «هیچ‌وقت.» در نگاه نافذش، حیرت و اشتیاقی را دیدم و ناگهان هوس کردم بخوابم. نه برای فراموشی گذشته، نه برای فرار از کسالت، بلکه چون می‌خواستم خواب ببینم. شاید اگر می‌توانستم در عالم رویا باشم، اگر می‌توانستم خواب ببینم، می‌شد چند ساعتی در دنیایی که من و او می‌توانستیم با هم باشیم، زندگی کنم. او خواب مرا می‌دید. من هم می‌خواستم خواب او را ببینم. به من خیره شد. چهره‌اش سرشار از شگفتی بود. مجبور شدم نگاهم را بدزدم. من نمی‌توانستم خواب او را ببینم. او هم نباید خواب مرا ببیند.

والد متفکر کودک متفکر (آموزش تفکر به کودکان برای حل مشکلات رفتاری)

  • 120,000 تومان

دکتر میرنا بی شر، استاد روانشناسی دانشگاه درکسل فیلادلفیا به مدت 30 سال در حوزه تعلیم و تربیت کودکان سابقه کار داشته و نویسنده کتاب پرفروش والد متفکر، کودک متفکر می‌باشد. او به دلیل نگارش کتاب‌های مفید در حوزه کودک، موفق به اخذ چندین جایزه شد. دکتر شر، خالق روش (ICPS) من می‌توانم مسئله‌گشایی کنم بوده و برنامه‌های جدیدی را برای والدین و مربیان در خصوص نحوه برخورد با کودکان ارائه کرده است. با خواندن این کتاب شما می‌توانید به فرزند خویش کمک کنید تا رفتار همراه با پرخاشگری، لجبازی و نافرمانی او تبدیل به مشارکت، همدلی و همیاری شود. اگر در زمینه شیوه فرزندپروری مشکل دارید راه‌حل‌های مناسبی را جایگزین کشمکش و تعارض‌های موجود نمایید.

صفحه‌ی 1