رويا روحانيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انسان 2 روح دارد (مجموعه مصاحبه‌ها و ملاقات‌ها)
رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان (مدیتیشن نوین)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان (ضد استرس)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان (علم مغز رنگ‌آمیزی برای چالاکی و یادگیری سریع)

انسان 2 روح دارد (مجموعه مصاحبه‌ها و ملاقات‌ها)

  • 110,000 تومان

کارل گوستاو یونگ، فیلسوف و روان‌پزشکی است که در قرن بیستم میلادی با ارائه نظریات خود علم روان‌پزشکی را دگرگون ساخت. او یکی از تاثیرگذارترین متفکران علم روانکاوی محسوب می‌شود. نظریات او تحت عنوان روانشناسی تحلیلی شناخته می‌شوند و برخی مفاهیم از جمله: ناخودآگاه جمعی، سایه‌ها، عقده‌ها، آنیما و آنیموس، بررسی روانشناسی کیمیاگری و بسیاری مفاهیم دیگر برای اولین بار توسط او مطرح گردیده و روشن‌گر راه دیگران می‌باشد. کتاب پیش‌رو حاصل مصاحبه‌ها و ملاقات‌هایی است که در فواصل زمانی مختلف با یونگ انجام شده و می‌توان با خواندن آن با نظریات وی در باب برخی مسائل اساسی روانشناسی آشنا شد.

رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان (مدیتیشن نوین)

  • 45,000 تومان

ذهن‌تان را با تمرین‌های رنگ‌آمیزی در کتاب مدیتیشن نوین - رنگ‌آمیزی برای تمرکز و خلاقیت - آرام و پرانرژی کنید. بر اساس دیدگاه‌های موجود از تحقیقات عصب‌شناسی، مدیتیشن نوین سه مرحله امواج مغزی مهم را خطاب قرار می‌دهد که مسئول آرامش، عملکرد و ترمیم ذهن است. این کتاب، رنگ‌آمیزی را با صداهای محرک، تمرین‌های عصب‌شناسی و بوم‌های آرام‌بخش ترکیب می‌کند تا تاثیر مثبت رنگ‌آمیزی را افزایش دهد. تمکز خود را افزایش دهید، استرس خود را کاهش دهید و از طریق رنگ‌آمیزی ساده خواب بهتری داشته باشید. مدیتیشن نوین ذهن شما را تحریک می‌کند تا احساس انرژی. شادی و صلح بیشتری داشته باشید - و آماده مقابله با چالش‌های زندگی باشید. یک مداد، قلم‌مو یا مداد شمعی بردارید و شروع به رنگ‌آمیزی کنید. به زودی خواهید دید که چطور این تمرین‌های مدیتیشن ذهن‌تان را آرام می‌کند. رنگ‌آمیزی شادی داشته باشید!

رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان (ضد استرس)

  • 45,000 تومان

استرس خود را با کتاب ضد استرس: مراقبه از طریق رنگ‌آمیزی تسکین دهید. این کتاب شامل بیش از 75 تصویر برمبنای علم عصب‌شناسی است که طراحی شده تا با استفاده از طرح، تکرار و خلاقیت مغز شما را متمرکز کند. فعالیت ساده رنگ‌آمیزی با فراهم آوردن فعالیت فکری شما را به زمانی از زندگی‌تان می‌برد که احساس سبک‌باری و امنیت می‌کنید بنابراین قدرت درگیر کردن مغز، بهبود خلق و خو و فعال کردن خلاقیت شما را دارد. کاهش استرس به آسانی برداشتن مداد، قلم‌مو یا مداد شمعی و رنگ‌امیزی به روشی خلاقانه است که مغز شما را به حالتی آرام‌تر سوق می‌دهد. رنگ‌آمیزی شادی داشته باشید!

رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان (علم مغز رنگ‌آمیزی برای چالاکی و یادگیری سریع)

  • 45,000 تومان

با استفاده از تمرین‌های آرام‌بخش در کتاب علم مغز: رنگ آمیزی برای چالاکی و یادگیری سریع ذهن خود را تقویت کنید. تصاویری الهام گرفته از علم عصب‌شناسی، علم مغز شامل بیش از 75 الگوی طراحی شده برای آرام گرفتن مغز از طریق استفاده از طرح، تکرار و خلاقیت است. عمل ساده رنگ‌آمیزی قدرت متمرکز کردن ذهن، بهبود بخشیدن تمرکز و تقویت چالاکی و یادگیری توسط فراهم آوردن یک کار ذهنی را دارد که می‌تواند مسیرها و اتصالات جدید عصبی ایجاد کند. بالا بردن تمرکز به سادگی برداشتن مداد، قلم‌مو یا مداد شمعی و رنگ‌آمیزی به روشی تفکری است که ذهن شما را به حالتی آرام‌تر سوق می‌دهد. از رنگ‌آمیزی لذت ببرید!

صفحه‌ی 1