رفيع رفيعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کینگ‌پین (روایت شکار بینان‌گذار و مغز متفکر وب‌سایت سیلک رود)
واقعه ایستگاه کرچی توفکا و خانه ماتریونا
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
مادر ترزا (1 زندگی‌نامه)
  • 48,500 تومان
  • با تخفیف: 48,500 تومان
آیین کمانگیری
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

کینگ‌پین (روایت شکار بینان‌گذار و مغز متفکر وب‌سایت سیلک رود)

  • 250,000 تومان

در سال 2011 راس اولبریکت، برنامه‌نویس بیست‌وشش‌ساله، بازاری آزاد به معنای واقعی کلمه راه‌اندازی کرد، سیلک رود، وب‌سایتی مخفی بر بستر دارک‌وب که هرکسی می‌توانست آزادانه و به دور از چشم قانون هر چیزی را در آن معامله کند: مواد مخدر، نرم‌افزارهای مرتبط با هک سیستم‌ها، پاسپورت تقلبی، پول جعلی و انواع سموم. وب سایت سیلک رود در چشم به هم زدنی به شرکتی 1/2 میلیارد دلاری تبدیل شد و راس نقش جدیدش را در سمت کینگ‌پین پذیرفت. او متحدان وفاداری را در سمت‌های مختلف کوچک و بزرگ در کنار خود جمع کرد، افرادی که وجه مشترک تمامی‌شان اعتیاد به خطر و هیجان اداره بازاری غیرقانونی بود. درست به اندازه اعتیاد مشتریانشان به هرویینی که می‌فروختند. راس پس از مدتی و به یاری همین شبکه از افراد، متوجه تهدیداتی علیه خودش شد و برای محافظت از خود دست به اقداماتی جسورانه زد، از جمله صدور دستور قتل یکی از کارمندان سابقش. در حالی که راس مشغول ترتیب دادن نقشه‌هایی بود تا برای همیشه ناپدید شود، در سوی دیگر مردان قانون در رقابتی نفس‌گیر با زمان برای دستگیری فردی که حتی از وجودش مطمئن نبودند، به دنبال سوزنی در انبار کاه اینترنت جهانی می‌گشتند.

واقعه ایستگاه کرچی توفکا و خانه ماتریونا

  • 58,000 تومان

سولژنیتسین در این دو داستان بلند، تصویری بی‌پرده از روابط سرد و خشک انسان‌ها در شوروی به خواننده عرضه می‌کند و انتقادهای غیرمستقیم ولی تندش از جامعه را در دل داستان می‌گنجاند. در این دو داستان انسان‌ها همان‌طور که هستند دیده می‌شوند؛ بی‌رحم، ریاکار، حریص و البته با ظاهری شبیــه به همه انســان‌های دیگــر. سولژنیتســین، مانند دیگر نویسنــدگان بزرگ روس، با پایان‌بندی‌های تکان‌دهنده، جای زخمِ داستان را تا همیشه در ذهن مخاطب باقی می‌گذارد. «ما نمی‌تونیم به راهمون ادامه بدیم چون... یازده روزه که... گرسنه راه رفته‌ایم.» «چطور ممکنه؟» «پیش می‌آد. خیلی ساده.» «کوپن جیره ندارید؟» «کاغذ رو که نمی‌شه خورد.» «پس چرا هنوز زنده‌ای؟ چطور ممکنه؟» «اتفاقی زنده‌ام.»

مادر ترزا (1 زندگی‌نامه)

  • 48,500 تومان

مادر ترزا زنی بود که در مراسم کریسمس، آواز تولدت مبارک را برای مسیح می‌خواند و چهره خداوند را در صورت تک تک آدم‌ها می‌دید، زنی که در سراسر زندگی‌اش به او به چشم قدیس می‌نگریستند. فعالیت‌های ماد ترزا بیش از آن که بر مبنای نیروی عقلش باشد، ناشی از عشقی بود که در قلبش موج می‌زد.

آیین کمانگیری

  • 30,000 تومان

یاران و همراهان شما لزوما نباید افرادی درخشان باشند که همه برای آنان احترام قائلند و می‌گویند «هیچ‌کس بهتر از او نیست.» آنان کسانی هستند که از اشتباه کردن هراسی به دل راه نمی‌دهند. بنابراین مرتکب اشتباهاتی می‌شوند و به همین دلیل کارشان اغلب مورد تایید قرار نمی‌گیرد و به رسمیت شناخته نمی‌شود. با وجود این آن‌ها جزو کسانی هستند که دنیا را دگرگون می‌کنند و پس از اشتباهات زیاد در جامعه تفاوت‌های واقعی ایجاد می‌کنند.

صفحه‌ی 1