رضا سويزي تورج بني رستم


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سمینار ژاک لکان (روان‌پریشی) کتاب سوم
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
مقدمه‌ای بر خوانش لکانی (ناخودآگاه ساختاریافته همانند زبان)
لکان (راهنمایی برای مبتدیان)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
مقدمات بالینی در روانکاوی لاکان (اصول نظری و تکنیکی)
روانکاوی بالینی لاکان
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان

سمینار ژاک لکان (روان‌پریشی) کتاب سوم

  • 280,000 تومان

کتاب حاضر ترجمه سمیناری است که لکان طی دوره تحصیلی 1956- 1955 در انجمن روان‌کاوی فرانسه ارائه کرد. متن اصلی فرانسوی سومین بخش از مجموعه سمینارهای لکان است که در سال 1953 آغاز شده و توسط ژاک آلن میلر ویرایش گردیده است.

مقدمه‌ای بر خوانش لکانی (ناخودآگاه ساختاریافته همانند زبان)

  • 125,000 تومان

کتاب مقدمه‌ای بر مطالعه لکان‏، مروری است بر استدلال‌های اصلی بسط یافته در مجموعه بحث‌های خارج از حلقه‌هایی که معمولا تعلیم روانکاوی در آن‌ها با آغوش باز مورد پذیرش قرار می‌گیرد. از سال 1981 به بعد این محدوده خارجی باید آدرس مشخصی می‌داشت تا برای مخاطبان یک رویکرد دقیق همراه با زحمت فراوان به فعالیت‌های لکان تعیین می‌شد.

لکان (راهنمایی برای مبتدیان)

  • 125,000 تومان

از آنجایی که این کتاب مخاطبان بدون پیش‌زمینه در روانکاوی و روانشناسی را مورد هدف قرار می‌دهد، من مفاهیمی را در ابتدا عمدتاَ ساده‌سازی کرده و توضیح داده‌ام و سپس بر اساس درک از آن‌ها لایه‌های پیچیده تر را توضیح داده‌ام. امید بر این استکه در نهایت مخاطب به درکی غنی از اندیشه‌های لکان دست یابد.

مقدمات بالینی در روانکاوی لاکان (اصول نظری و تکنیکی)

  • 175,000 تومان

روان تحلیلی بالینی لاکان چشم‌انداز متفاوتی را به ما از فهم روان تحلیلی نشان می‌دهد، لاکان با شعار بازگشت به فروید موجب گردید که از زوایه دیگری به مطالعه فروید بپردازد. زبان‌شناسی ساختارگرا و انسان‌شناسی ساختارگرا، قضاوت‌های رایج از سوژه انسان را دگرگون ساخته و به دیدگاه فروید از ناخودآگاه، جایگاه غنی و تازه بخشید. بدیهی است که این اثر بروس فینک کتابی تاثیرگذار است که به صورت سازمان‌یافته و منسجمی اصول مقدماتی روان تحلیلی لاکان را به نمایش گذاشته است. فینک با کمک گرفتن از نمونه‌های بالینی، تفاوت میان علائم بالینی و ساختار روانی حقیقی فرد را تشریح کرده است. در نهایت باید اظهار کرد که این اثر فقط متخصصان را مخاطب قرار نمی‌دهد و هر فردی که به روان تحلیلی علاقه‌مند است را می‌تواند به تفکر وا دارد.

روانکاوی بالینی لاکان

  • 38,000 تومان

بدیهی است که کتاب مقدمات مطالعه لاکان، اثر دور، کتابی تاثیرگذار است که به صورت سیستماتیک و توانمند معماری نظریه لاکان را به نمایش می‌گذارد. با این حال، نیاز مختصصان بالینی آمریکایی به درک این موضوع که روانکاوان لاکانی حقیقتا چه می‌کنند، در کار پیچیده لاکان مورد هدف قرار نگرفته است. برای پر کردن این شکاف، کتاب روانکاوی بالینی لاکان به عنوان مکمل کتابی که پیش‌تر از آن نام بردیم، پیشنهاد و ارائه گردیده‌ است. با توجه به سخنرانی جوئل دور به روانکاوان تحت آموزش، محور این کتاب راهنما، تشخیص ساختار روانی است؛ از این رو، دسترسی فوری به نشانه‌هایی را فراهم می‌‌آورد که می‌تواند روانکاوان لاکانی را هدایت نماید.

صفحه‌ی 1