رضا اميررحيمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کامپیوتر و مغز
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
راهنمای کاربران مغز
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
خویشتن به ذهن می‌آید (ساختن مغز آگاه)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)
ثروت انقلابی (شومیز)
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
درباره عشق و 11 د استان دیگر (مجموعه داستان)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
سیری در نظریه پیچیدگی
  • 450,000 تومان
  • با تخفیف: 450,000 تومان
در جستجوی اسپینوزا (شادی اندوه و مغز بااحساس)
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
خطای دکارت (خرد و مغز انسان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان

کامپیوتر و مغز

  • 45,000 تومان

جان فون‌نویمان از بزرگ‌ترین نوابغ قرن بیستم است، با اکتشافات و ابداعاتی مهم و تاثیرگذار در حوزه‌های متعددی از ریاضیات و فیزیک و علوم کامپیوتر. جان فون‌نویمان به‌خاطر ابداع نظریه بازی‌ها و کارش در پروژه ماشین محاسبه الکترونیک در موسسه مطالعه عالی پرینستن شهرت داشت. او در تکوین کامپیوتر به مفهوم امروزین آن نقشی اساسی داشته است، و این کتابِ ناتمام آخرین اثر اوست.

راهنمای کاربران مغز

  • 175,000 تومان

کشف های جدید، همراه با داروهای بهتر، نظریه های پژوهشی درباره طرز کار خودِ مغز پدید می آورند. اگر معدودی از این نظریه ها حتی اندکی به حقیقت نزدیک شوند، شیوه ی اندیشیدن به خودمان را برای همیشه تغییر می دهند. تماشاگر این چشم انداز رو به گسترش باید همان احساس بالبوا را داشته باشد، وقتی برای نخستین بار اقیانوس آرام را دید: هنوز معنای کامل چیزی را که در علوم اعصاب می بینیم نمی دانیم، اما می دانیم که به معنای آغاز عصر جدیدی است. اگر از منظر عصب پژوه مدرنی به خود بنگریم، نه تنها وسیله ای برای خودشناسی در اختیارمان قرار می گیرد، که جدید و الهام بخش است، بلکه در میان آنچه روان شناسان، انسان شناسان، زبان شناسان و فلاسفه از ابتدا گفته اند نیز، به جای تضاد، وحدتی برقرار می شود. به ناگهان دنیای ما از مسطح به کروی تبدیل شده است! از آن جا که مغز در نهایت بانی شخصیت، فرهنگ، زبان، و خرد است، این وحدت نوظهور چندان حیرت‌آور نیست، اما به طرز شگرفی جدید است، چون فقط در این اواخر است که تحقیقات به ما امکان داده در مورد این که مغز واقعاً چگونه کار می کند نظریه‌پردازی کنیم.

خویشتن به ذهن می‌آید (ساختن مغز آگاه)

  • 95,000 تومان

«هر کتابی به دلیلی نوشته می‌شود، و این کتاب به این دلیل نوشته شد که کار را از سر بگیرم. بیش از سی سال است که درباره مغز و ذهن انسان مطالعه می‌کنم، و پیش از این، در مقاله‌ها و کتاب‌های عملی، درباره آگاهی مطالبی نوشته‌ام. اما به مرور از برداشتی که از این مسئله داشتم ناخشنود شده‌ام، و تامل در مورد یافته‌های پژوهش دیدگاه مرا تغییر داده است، به‌خصوص در مورد دو موضوع: خاستگاه و طبیعت احساس‌ها، و ساز و کارهای موجود در پس ساخت خویشتن. این کتاب تلاشی است برای بحث و بررسی دیدگاه‌های کنونی در مورد این دو موضوع (...) و پراختن به دو پرسش. نخست: مغز چگونه ذهن را می‌سازد؟ دوم: مغز چگونه آن ذهن را آگاه می‌کند؟»

ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)

  • 62,000 تومان

"نزدیک به یک قرن، جامعه‌ی غربی به‌طور کلی، و جامعه‌ی امریکا به‌طور خاص، تحت تسلط شکلی از تفکر و رویکردی به زندگی بوده که به‌صورت کوته‌فکرانه‌ای تقلیلی و عمیقاً تحلیلی بوده است. زمانه‌ی ما عصر 'کارگر دانش' بوده است؛ یعنی فردی بسیار تحصیل‌کرده که اطلاعات را دست‌کاری می‌کند و تخصص خود را به کار می‌گیرد. اما این واقعیت دارد تغییر می‌کند. به‌لطف رشته‌ای از نیروها ــ‌فراوانيِ مادی که دارد به تمایلات غیرمادی ما تعمیق می‌بخشد ]...[ ــ داریم وارد عصر تازه‌ای می‌شویم. این عصری است که از شکل متفاوتی از تفکر، و رویکردی تازه به زندگی مایه می‌گیرد.] ...[ در این کتاب، در مورد شش استعداد ذاتی ــ ‌که آن‌ها را 'حواس شش‌گانه' می‌نامیم‌ ــ توضیح می‌دهم، که موفقیت حرفه‌ای و رضایت فردی به‌صورت فزاینده‌ای وابسته به آن‌هاست. طراحی، داستان، هم‌نوایی، هم‌دلی، بازی، معنا توانایی‌های بنیادین انسانی هستند که همه‌کس می‌توانند بر آن‌ها مسلط شوند و هدف من کمک به شماست تا بتوانید این کار را بکنید." (از مقدمه‌ی کتاب) این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

ثروت انقلابی (شومیز)

  • 190,000 تومان

این کتاب درباره آینده ثروت است، ثروتی انقلابی که شیوه زندگی، نهادها و ارزش‌های ما را از بیخ و بن دگرگون خواهد کرد. الوین و هایدی تافلر خواننده را به سفری اکتشافی در این تغییر تمدنی ویرانگر می‌برد. در این سفر نه تنها شاهد جنبه‌های مختلف تغییر در گوشه و کنار دنیا (از چین و هند و ژاپن گرفته تا آمریکا و اروپا ) خواهیم بود بلکه با بنیادهای ژرفی آشنا می‌شویم که شالوده‌های دنیای ما را می‌سازند: زمان، فضا، دانش ... و شاهد این خواهیم بود که وقتی این بنیادها با سرعتی بی‌سابقه تغییر می‌کنند، تمدنی که بر روی آن بنا شده به خود می‌لرزد. پی خواهیم برد که آینده از جبری تاریخی پیروی نمی‌کند، و وابسته به این است که انسان‌ها کدام یک از معیارهای حقیقت (همبستگی، سازگاری، اقتدار، الهام، ماندگاری یا علم) را به اختیار برمی‌گزینند..

درباره عشق و 11 د استان دیگر (مجموعه داستان)

  • 95,000 تومان

معمولا عشق را به شعر در می آورند و با گل و بلبل می‌آرایند، اما ما روس‌ها عشقمان را با پرسش‌های حیاتی زینت می‌دهیم، و از میان آن‌ها هم بی‌رنگ و بو ترین را انتخاب می‌کنیم. در مسکو که دانشجو بودم معشوقی داشتم، بانویی جذاب که هر بار او را در آغوش می‌گرفتم به این فکر می‌کردم که ماهانه چقدر می‌توانم به او بدهم و اینکه گوشت گاو چند است. به این ترتیب زمانی هم که عاشق می‌شویم این پرسش‌ها را رها نمی‌کنیم: شرافتمندانه است یا غیر شرافتمندانه؟ هوشمندانه است یا احمقانه؟ این عشق ما را به کجا می‌کشاند؟ و... این که این پرسش‌ها خوبند یا بد نمی‌دانم، اما این را می‌دانم که آدم را ارضا نمی‌کنند، به خشم می‌آورند و مانع راهند.

سیری در نظریه پیچیدگی

  • 450,000 تومان

چگونه از مجموعه‌هایی بزرگ متشکل از اجزای ساده، رفتار پیچیده سر می‌زند؟ چه چیزی باعث می‌شود که حشراتی ساده و مستقل مانند مورچه‌ها این چنین دقیق و هدفمند در قالب گروه کار کنند؟ چگونه تریلیون‌ها نورون چیزی فوق‌العاده پیچیده مثل ذهن را به وجود می‌آورند؟ مانی میچل دانشمند پیشگام در سیستم‌های پیچیده و استاد پژوهشگر موسسه سانتافه و استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه ایالتی پورتلند آمریکا، در این کتاب که در سال 2010 برند جایزه کتاب‌های علمی «فی بتا کاپا» شده است، به زبانی ساده سیری آگاهی بخش را درباره علوم پیچیدگی در اختیار ما قرار می‌دهد ـ این علوم مجموعه‌ای گسترده از تلاش‌هایی است که سعی دارند نشان دهند چگونه سیستم‌های کلان پیچیده و نظم یافته و سازگاری پذیر، از فعل وانفعالات میان اجزای بیشمار آن سیستم شکل می‌گیرند. وی به روشنی کارکرد پیچیدگی میان پدیده‌های زیست‌شناختی، تکنولوژی، و اجتماعی را شرح می‌دهد و به پژوهش در اصول عمومی و قوانین به کار رفته در آن‌ها می‌پردازد تا برخی از مهم‌ترین مسائل علمی زمانه ما را حل کند.

در جستجوی اسپینوزا (شادی اندوه و مغز بااحساس)

  • 47,000 تومان

«در کتاب در جستجوی اسپینوزا، آنتونیو داماسیو، یکی از برجسته‌ترین عصب‌شناسان جهان، به برخی از مشکل‌ترین پرسش‌های مربوط به مغز و نحوه رابطه آن با ذهن پرداخته... این کتاب دستاوردی عظیم و بسیارقابل ملاحظه است.»

خطای دکارت (خرد و مغز انسان)

  • 60,000 تومان

آنتونیو داماسیو، استاد علم عصب پایه، عصب‌شناسی و روان‌شناسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است و در آنجا انستیتوی جدید مغز و خلاقیت را مدیریت می‌کند. او در عین حال استاد مهمان در انستیتوی سالک و دانشگاه آیوا است. داماسیو جوایز متعددی دریافت کرده است (در مواردی به همراه همسرش، هانا داماسیو که او هم عصب‌شناس و عصب‌پژوه است)

ذهن کامل نو (گذار از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی)

  • 250,000 تومان

این کتاب درباره دگرگونی ویرانگری است که تاکنون ناشناخته مانده و در زمان حال دارد در بخش عمده‌ای از دنیای پیشرفته رخ می‌دهد. ما از اقتصاد و جامعه‌ای که بر مبنای قابلیت‌های منطقی، خطی، و شبه کامپیوتری عصر اطلاعاتی بنا شده به جامعه‌ای گذار می‌کنیم که بر مبنای قابلیت‌های خلاقانه، همدلانه، و تصویر کلی‌سازانه چیزی که جایگزین می‌شود، یعنی عصر مفهومی، بنا می‌شود.

صفحه‌ی 1