رامين بختياري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از عشق تا سو تفاهم (راهنمای جامع و کاربردی برای دستیابی به درک متقابل در روابط زناشویی)
قدرت ذهن ناخودآگاه شما
  • 329,900 تومان
  • با تخفیف: 329,900 تومان
زندگی در باتلاق فریب (روانشناسی خودفریبی)
  • 9,900 تومان
  • با تخفیف: 9,900 تومان

از عشق تا سو تفاهم (راهنمای جامع و کاربردی برای دستیابی به درک متقابل در روابط زناشویی)

  • 69,900 تومان

به هیچ‌وجه جای تعجب نیست که مردان و زنان مسائل را تا این اندازه متفاوت درک می‌کنند- این تفاوت از نحوه برخوردشان با مشکلات گرفته تا روشی که برای حل و فصل آشفتگی‌های احساسی خود در پیش می‌گیرند کاملا محسوس است- اما وقتی پای روابط عاشقانه به میان می‌آید، قضیه بسیار جالب می‌شود! ما زنان چگونه می‌توانیم به موانع زبان مردانه نفوذ کنیم و به معانی پنهان در پس حرف‌ها و رفتارهای همسرانمان پی ببریم؟ وقتی از شما می خواهد که برایش چای ببرید، آیا واقعا منظورش همان یک فنجان چای است یا انتظار دیگری از شما دارد؟ چرا با اینکه می‌دانیم قرار است از همسرمان جواب سربالا بشنویم، باز هم نظر او را درباره تناسب اندام و لباس‌هایمان می‌پرسیم...؟! کتابی که در دست دارید، کتابی است سرگرم‌کننده، صریح و بی‌نهایت قابل فهم برای کمک به همه زنان توانمند دنیای نوین که هر چند می‌توانند از عهده تمام مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی برآیند، به نظر می‌رسد هر قدر هم که سعی کنند، باز هم در درک منظور واقعی همسران خود ناموفق‌اند.

قدرت ذهن ناخودآگاه شما

  • 329,900 تومان

قدرت ذهن ناخودآگاه شما یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های راهنماست که تا به امروز به رشته تحریر درآمده و بسیار نیز مورد توجه و تحسین قرار گرفته است. بیش از یک میلیون تن در سراسر جهان با به کارگیری نکات این کتاب و فقط با تغییر نگرش و افکار خود توانسته‌اند اهداف و آرزوهای خود را به واقعیت مبدل کنند. تکنیک‌های ذهن‌محور و تحول‌آفرین دکتر مورفی بر مبنای قاعده‌ای اثبات شده و کاربردی بنا نهاده شده‌اند؛ این که اگر بدون کوچک‌ترین تردیدی به چیزی باور داشته باشید و تصویر ذهنی زنده و شفافی از آن در ذهنتان بسازید، تمام موانع ناخودآگاهی را که از دستابی شما به خواسته‌تان جلوگیری می‌کنند، از سر راه برمی‌دارید و در دنیای واقعی به آن عینیت می‌بخشید.

زندگی در باتلاق فریب (روانشناسی خودفریبی)

  • 9,900 تومان

کتاب زندگی در باتلاق فریب به تحلیل موشکافانه‌ ترفندهایی می‌پردازد که به واسطه‌ی آنها دست به خودفریبی می‌زنیم. دانیل گلمن با استناد به شواهد و مدارک موجود از نحوه‌ عملکرد مغز تا پویایی تعاملات اجتماعی به ما نشان می‌دهد که چگونه صمیمی‌ترین روابطمان، جریان عادی زندگی روزمره‌مان و واقعیات ساده‌ی زندگی خود را از طریق دفن افکار و خاطرات دردناک، دستخوش انحراف می‌کنیم. در واقع خودفریبی، نوعی سپر دفاعی است برای حفاظت از خویشتن، سیلابی است به سوی بقا که تمام انسان‌ها خود را به جریان پرتلاطم آن می‌سپارند. اگرچه این خودفریبی در مواقعی می‌تواند مفید و خوشایند به نظر برسد، اما در عین حال می‌تواند خطرناک و حتی کشنده باشد. این کتاب به غایت ارزشمند، به طرح و تشریح مسائلی گیرا و درخور توجه در ارتباط با پدیده‌ای می‌پردازد که نقشی کلیدی در زندگی و بقای روانی ما دارد.

صفحه‌ی 1